Hoi Amandaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:50 schreef Amarantha het volgende:
Mijn naam betekend 'zij die bemint moet worden'
Daar was het moeilijkste inmiddels ook wel af.quote:
Nee, ik kan gewoon goed gokkenquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar was het moeilijkste inmiddels ook wel af.![]()
Misschien was het wel samanthaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar was het moeilijkste inmiddels ook wel af.![]()
quote:
Jij bent vernoemd naar de oprichter van FOK! ?!?!?!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn naam betekent zoveel als "Only god can judge me"
Toen al jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:58 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jij bent vernoemd naar de oprichter van FOK! ?!?!?!
In combo met die username is het niet bepaald rocket science, beetje googlesaus erbij en klaar.quote:
Ach ja, mijn ouders spreken geen vloeiend portugeesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:50 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Het verwachtingspatroon lag niet zo hoog bij je ouders?
Wat zegt mn username nou weer over mn echte naam?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
In combo met die username is het niet bepaald rocket science, beetje googlesaus erbij en klaar.![]()
Google séz: helper, helpfull, cushion.
ZEEHOND?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:00 schreef FL_Freak het volgende:
Zoogdier dat in de zee leeft en dat een blaffend geluid maakt.
Mijn naam.
Zieke Zeekoe?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:00 schreef FL_Freak het volgende:
Zoogdier dat in de zee leeft en dat een blaffend geluid maakt.
Mijn naam.
Normaal niet zoveel, dit past wel mooi in elkaar zo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat zegt mn username nou weer over mn echte naam?Toevallig zijn de eerste drie letters het zelfde maar normaal zegt dat weinig
Dat kan je ook niet van iedereen verwachten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:00 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ach ja, mijn ouders spreken geen vloeiend portugees
Ohshit... Echt?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik weet ineens weer hoe Sardu heet
Ik herinner me nog vroeger dat ik en mn zus onze namen gingen googlen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:04 schreef Sardu het volgende:
Dat kan je ook niet van iedereen verwachten.Ik zou ook niet alle talen checken voordat ik ergens een naam aan geef, wel grappig dat het zo uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |