quote:
Op vrijdag 4 oktober 2013 01:49 schreef badtripbob het volgende:[..]
Dat zou ik eigenlijk helemaal niet echt erg vinden

Vind nuchter worden na een lange trip altijd raarder overkomen dan de opkomst. Helemaal verbaasd en teleurgesteld dat de muren niet meer bewegen en zo

[..]
Zei de kat nog wat terug? Zo nee dan had je niet genoeg en ging je niet hard genoeg

[..]
Ja, je moet de enge en minder prettige gedachtes bij het trippen liefhebben en waarderen. Het komt uit je onderbewustzijn dus er naar luisteren en kijken wat je er aan hebt is verstandiger dan je er voor afsluiten.
[..]
Is het ook, maar als ik ergens post dan gaan mensen altijd of veel over drugs posten en vragen stellen aan mij of ze gaan lopen bitchen over hoe slecht drugs wel niet zijn en delen ze constant

's uit bij mijn posts.

Props voor je quoteeditskills, ik zit mobiel dus doe het niet zo luxe.
Bij de eerste keren is alles nieuw en eng, ik had voor het eerst tijdens trippen die negatieve dingen en dat leek maar vrij slecht te verdwijnen. Tijdje buiten gezeten met de kat en dat beest sprak wijze woorden.

Tegenwoordig vind ik het ook een stuk minder als de muren stoppen met bewegen en je weer gewoon een joint kan draaien zonder uren naar de rode lampjes in de tabak te zoeken. Toen was het anders en denk ook niet dat ik gauw weer in paniek zal raken.