Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Hoe?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:39 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Beter wek je eens een OBE op, ga je veel meer aan hebben en is gratis.
Na boos ben ik niet. Vind het alleen een kinderachtige actie, vooral omdat je hier nooit komt. Maar I don't carequote:
Hmm dan moet je echt goed concentreren lees ik al. Soort van lucide dromen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:46 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Bij mij kwam het vanzelf maar je kan het naar schijnt opwekken. Zou eens googlen.
no one likes me, i don't care.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na boos ben ik niet. Vind het alleen een kinderachtige actie, vooral omdat je hier nooit komt. Maar I don't care
Nee, lucide dromen is kinderspel in vergelijking met dit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hmm dan moet je echt goed concentreren lees ik al. Soort van lucide dromen?
Dat zou ik eigenlijk helemaal niet echt erg vindenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Buiten 1 keer nog nooit bad gegaan. Tijdens een van mijn eerste paddotrips was ik bang dat het niet meer zou stoppen,
Zei de kat nog wat terug? Zo nee dan had je niet genoeg en ging je niet hard genoegquote:tijdje met de kat praten en alles was weer goed.![]()
Ja, je moet de enge en minder prettige gedachtes bij het trippen liefhebben en waarderen. Het komt uit je onderbewustzijn dus er naar luisteren en kijken wat je er aan hebt is verstandiger dan je er voor afsluiten.quote:Duurde nog geen uurtje en het was uiteindelijk toch afgelopen.
Is het ook, maar als ik ergens post dan gaan mensen altijd of veel over drugs posten en vragen stellen aan mij of ze gaan lopen bitchen over hoe slecht drugs wel niet zijn en delen ze constantquote:
Ah, ik snap na 20x de pagina refreshen de afkorting pas. Nah, waarom zou ik dat willen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:48 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Nee, lucide dromen is kinderspel in vergelijking met dit.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:48 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Nee, lucide dromen is kinderspel in vergelijking met dit.
Hasj, coke en pillen doe zo de ttquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:53 schreef Amarantha het volgende:
Hoop dat een mod de TT aanpast, weet alleen geen leuke dus tot nu toe staat er dat ze er stoners moeten neerzettenAls iemand een leuke weet, behalve dit stomme streepje, tell me dan verander ik mijn berichtje even
Kan geen enkele drug aan tippen, vind ik dan. Het is me wel maar 1 keer overkomen en duurde slechts 2 sec.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, ik snap na 20x de pagina refreshen de afkorting pas. Nah, waarom zou ik dat willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |