SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
mij nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:42 schreef TBakkert het volgende:
die IF Mitroglou uit TOTW1 lijkt me nog best goed.
Beter verkracht je de OP niet meer anders kom ik klapjes gevenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:42 schreef TBakkert het volgende:
En AUB de naam van de klapmongool die Bukharov uit de OP heeft gehaald?
Waarom geen Pedro dan. Is rechts met 5* weakfoot, 4* skills en H/Lquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mja er zijn nog wel opties, maar zo jammer dat ze om de een of andere reden al die linkspoten op RW standaard 2* wf lijken te geven.
Farfan, Doedel, Nani, Shaqiri, Arfa kunnen idd wel goed zijn..valt dan nog wel mee. Wil eigenlijk sowieso wel 4* skills daar. Anders had ik Kuba en Auba ook nog genoemd.
Ox en Arnautovic heb ik gekocht om deze week eens te testen ook
H/H hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom geen Pedro dan. Is rechts met 5* weakfoot, 4* skills en H/L
Kom op dan kk jong. Vieze vuile...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter verkracht je de OP niet meer anders kom ik klapjes geven
DS2quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:42 schreef TBakkert het volgende:
En AUB de naam van de klapmongool die Bukharov uit de OP heeft gehaald?
Futhipster weer hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:42 schreef TBakkert het volgende:
die IF Mitroglou uit TOTW1 lijkt me nog best goed.
Spelers kopen die dusdanig linken dat je aan 100 chem komt?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:43 schreef Trebo het volgende:
Ik ben net bezig met FUT, maar speel in seizoenen tegen allemaal clubs die teamgeest 100 hebben.. hoe de fuck doen ze dat? Ik zit maar te switchen met spelers maar bij teamgeest 57 houdt et wel op..
Oh die kwam niet in mijn filter naar voren haha, volgens mij omdat hij op minimaal 60 strength stondquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom geen Pedro dan. Is rechts met 5* weakfoot, 4* skills en H/L
TR gemaakt. Zo gaan wij in dit land niet met elkaar om.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kom op dan kk jong. Vieze vuile...
Hij heeft voor deze FIFA best goede stats en hij is TOTW1 en dus een goede investering.quote:
Martin Paap denkt daar heul anders over.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
TR gemaakt. Zo gaan wij in dit land niet met elkaar om.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh die kwam niet in mijn filter naar voren haha, volgens mij omdat hij op minimaal 86 pace stond
Linken dus.. moet me er nog maar even heel goed in verdiepen want snap er nog geen ene kut vanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Spelers kopen die dusdanig linken dat je aan 100 chem komt?
Zo moeilijk is t niet
Lindgren. kon zich ook niet voorstellen dat ik Bukharov serieus goed vond, maar toen won ik van hem en scoorde Bukharov 4 keer en 1 keer zowat van de middellijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:45 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Bakkert spelers als Cana en Radu serieus goed vond.
Die stond op 80 pace kutventquote:
Mitro heeft zelfs nog veul minder pace dan Bukharov johquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Lindgren. kon zich ook niet voorstellen dat ik Bukharov serieus goed vond, maar toen won ik van hem en scoorde Bukharov 4 keer en 1 keer zowat van de middellijn.
Ken hem niet. Waar speelt hij?quote:
Sangoy..de man die de hele carrière van Babel heeft verneuktquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie een aantal spelers voorbij komen waarvan ik denk 'die zat vorig jaar in FUT' Die Sangoy zat er vorig jaar nog in maar ik kwam erachter dat hij ook nog bij Ajax heeft gezeten (overigens heeft hij geen wedstrijd in het 1e gespeeld)
En ja, ik heb Bukharov uit de OP gehaald. Ik heb liever geen plaatjes van mannen in de OP.
als dat jassie van je beschadigd is en je wil er iets aan doen... Kom op danquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Martin Paap denkt daar heul anders over.
Maar wel betere shooting stats.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mitro heeft zelfs nog veul minder pace dan Bukharov joh
Maakt me geen fuck uit al zijn ze paars.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als dat jassie van je beschadigd is en je wil er iets aan doen... Kom op dan
Het is heel simpel. Er staan lijntjes tussen de spelers. Als de spelers dezelfde nationaliteit hebben krijg ze 1 punt. Als ze in dezelfde league spelen krijgen ze 1 punt. Zelfde nationaliteit + zelfde league is 2 punten. Zelfde club is 2 punten. Zelfde nationaliteit + zelfde club is 3 punten. Je moet er voor zorgen dat elke speler minstens net zoveel punten heeft als lijntjes die tussen hem en andere spelers instaan. Dan krijg je ze op 8 chemistry, wat nog verhoogt kan worden naar 10 door middel van meer punten dan lijntjes of een manager of loyaliteitsboost van 1 punt each.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:45 schreef Trebo het volgende:
[..]
Linken dus.. moet me er nog maar even heel goed in verdiepen want snap er nog geen ene kut van
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zegt de gene die niet eens een goeie spits uit de BPL weet
Jouw hoofd.quote:
Thnx voor je uitleg! Hier kan ik wat meequote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Er staan lijntjes tussen de spelers. Als de spelers dezelfde nationaliteit hebben krijg ze 1 punt. Als ze in dezelfde league spelen krijgen ze 1 punt. Zelfde nationaliteit + zelfde league is 2 punten. Zelfde club is 2 punten. Zelfde nationaliteit + zelfde club is 3 punten. Je moet er voor zorgen dat elke speler minstens net zoveel punten heeft als lijntjes die tussen hem en andere spelers instaan. Dan krijg je ze op 8 chemistry, wat nog verhoogt kan worden naar 10 door middel van meer punten dan lijntjes of een manager of loyaliteitsboost van 1 punt each.
Wat is er met mijn moeder?quote:
Sure. het is even puzzelen maar op een gegeven moment heb je het wel door. Probeer anders eens een team te knutselen op wefut.com, dan zie je ook goed hoe die chemistry werkt en kun je ook eerst teams fictief maken om zo tot het beste team te komen voordat je spelers in het spel gaat kopenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:52 schreef Trebo het volgende:
[..]
Thnx voor je uitleg! Hier kan ik wat mee
Ik klap hem zo in zijn nek man.quote:
paar watsen op je smoelquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik klap hem zo in zijn nek man.
Juistem, pak hem die gozer!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik klap hem zo in zijn nek man.
quote:
Leer eerst maar typen met die dikke chipsvingers.quote:
ZEGT HIJ TEERLIPquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Leer eerst maar typen met die dikke chipsvingers.
Ze verdedigen me tenminste wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Thye hou je erbuiten, jij durft alleen als een paar Russen je verdedigen.
Mooi, ga even knutselen op die site.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Sure. het is even puzzelen maar op een gegeven moment heb je het wel door. Probeer anders eens een team te knutselen op wefut.com, dan zie je ook goed hoe die chemistry werkt en kun je ook eerst teams fictief maken om zo tot het beste team te komen voordat je spelers in het spel gaat kopen
OH LAWD ITS A FIAHquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:59 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Even tussendoor dames:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Hoe vaker ik kijk hoe zieker het uitziet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:59 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:59 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:03 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb een hondjen voor Lindgren gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:03 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb een hondjen voor Lindgren gevonden
Niet eens pindakaas met jamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:
quote:
Que?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:08 schreef Confetti het volgende:
Fuck it, ik heb nu al zulke ernstige feiten op mijn naam staan dat die truc van jullie er ook wel bij kan
welke truc?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:08 schreef Confetti het volgende:
Fuck it, ik heb nu al zulke ernstige feiten op mijn naam staan dat die truc van jullie er ook wel bij kan
Nou, genoeg cryptische posts. Sharen die handelquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:06 schreef Confetti het volgende:
Julle zijn weer oneerbiedig coins aan het verdienen he
ohquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:10 schreef Confetti het volgende:
De truc die sommigen een week geleden gebruikten werkt weer
Really?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:10 schreef Confetti het volgende:
De truc die sommigen een week geleden gebruikten werkt weer
Haha, dat zou wel geniaal zijn. Toch maar een backup account gebruikenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:14 schreef Thorb het volgende:
het is een val van ea,zometeen de banhammer
?quote:
Dat gevoel heb ik ook ja..daarom:quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:14 schreef Thorb het volgende:
het is een val van ea,zometeen de banhammer
quote:
Dit is gewoon verdomd lastig te loggen hoor en ik schat EA niet zo hoog in dat ze dit als valstrik hebben ingezetquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:17 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga dat niet doen hoor
Ben ik straks alles kwijt.
Ook lurkers?quote:
Ja Luukie weer.quote:
Altijd handig om het voor iedereen uit te leggenquote:
Ja toch, waarom haal je het uit je quote dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Altijd handig om het voor iedereen uit te leggen
Zo af en toe moet je opnieuw beginnen, had ik ook.quote:
Ja uhu 100 kaarten doe je in 1-2 uur bewaar ze dat x5 als de markt weer normaal is wat een kutwerk hequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:41 schreef Roypsv het volgende:
veelste veel kutwerk voor die paar coins
denk consolequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
Waarom werkt die shit niet?
Maakt niet uit of webapp of console toch?
jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja uhu 100 kaarten doe je in 1-2 uur bewaar ze dat x5 als de markt weer normaal is wat een kutwerk he
Ja gratis coins laten liggenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:44 schreef Roypsv het volgende:
[..]
jagewoon geen zin in die herhalende handeling
ik ga wel gewoon traden
bietsenvoor wat? ;pquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:48 schreef Lindgren. het volgende:
Wedden dat Djeetje nu bij mensen aan het bietsen is.Typisch hij.
Nicequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:52 schreef pascal08 het volgende:
Nog voor het slapen gaan wat filtertjes toegevoegd.
[ afbeelding ]
Lengte, gewicht, leeftijd, etc. komen morgen of in het weekend.
KK RIK!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Rik werkt niet meer bij EA. Hij was stagiair.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:57 schreef Lindgren. het volgende:
Rik Bronts werkt dus volgens Ozz bij EA. Als ik hem vraag of je dat met 'i k' schrijft, zegt 'ie: "Nee, B-R-.."
En toen lag de skypegroep dubbel.
Hoe?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Wel suf, hele avond getrade op mn vermogen te viervoudigen, komt er nu ineens een glitch waarin dat makkelijk in een uurtje kan.
Staat een aantal posts hierboven, dupliceren werkt weer.quote:
Rik Bronts werkt dus volgens Ozz bij EA. Als ik hem vraag of je dat met 'i k' schrijft, zegt 'ie: "Nee, B-R-.."
Dat moet via de console toch?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Staat een aantal posts hierboven, dupliceren werkt weer.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja toch, waarom haal je het uit je quote dan?
yesyesyes palquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:52 schreef pascal08 het volgende:
Nog voor het slapen gaan wat filtertjes toegevoegd.
[ afbeelding ]
Lengte, gewicht, leeftijd, etc. komen morgen of in het weekend.
Nee want je kan uberhaupt geen duplicates van spelers in je club hebben hequote:
neequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:01 schreef Confetti het volgende:
Mag je nou maximaal 2 consumables in je club hebben voor de glitch?
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee want je kan uberhaupt geen duplicates van spelers in je club hebben he
Die gast is te dom om zelfstandig te schijten, dus dit had hij nog niet door.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee want je kan uberhaupt geen duplicates van spelers in je club hebben he
Ej dikzak nu moet je niet zo gaan doen he. Anders zorg ik dat je die worstenbroodjes voortaan via een rietje binnen krijgt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die gast is te dom om zelfstandig te schijten, dus dit had hij nog niet door.
Was een grapjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ej dikzak nu moet je niet zo gaan doen he. Anders zorg ik dat je die worstenbroodjes voortaan via een rietje binnen krijgt.
Jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
nee
Ze hebben de positionchange markt offline gehaald?
Kun je zelf fixen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:08 schreef Kamikazie het volgende:
Is er een Portugese coach in la liga?
Je bent nog te dom om zelfstandig te poepenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:09 schreef Kamikazie het volgende:
Ik snap echt nog zo verdomde weinig van deze FUT he![]()
Dat is wel waar, ik heb een allochtoon nodig om me reet af te vegen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je bent nog te dom om zelfstandig te poepen
We komen er echt wel mee weg johquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:12 schreef Nickskuh het volgende:
Ik twijfel om het te doen, straks komt die banhammer weer..
Volgens mij heeft hij gekocht..in ieder geval de helftquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Doe je iedere keer maar 2 naar de tp?
Ik glitch niet, ik heb ze gekochtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Doe je iedere keer maar 2 naar de tp?
Kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij gekocht..in ieder geval de helft
Alle 200quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij gekocht..in ieder geval de helft
Met 6k kom ik niet verquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alle 200
Dit is gewoon eerlijk verdienen.
Loyalty. Als je 10 wedstrijden met hem hebt gespeeld krijgt hij 1 extra chemquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:16 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is dat schildje bij een speler?
Naast dat poppetje links boven op het kaartje.
Aight dankjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Loyalty. Als je 10 wedstrijden met hem hebt gespeeld krijgt hij 1 extra chem
De laatste in de zin van: 'de kaart achteraan het rijtje op de hoogste pagina'quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:28 schreef pascal08 het volgende:
Moet je nou elke keer de laatste kaart van je tradepile terugsturen?
Hoeft niet,tenminste bij mij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De laatste in de zin van: 'de kaart achteraan het rijtje op de hoogste pagina'
Dan pak je gewoon de verkeerde kaart. Hij doet het altijd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:38 schreef Nickskuh het volgende:
De ene keer doet hij het wel en de andere keer niet
Ja lijkt me ook wel. Vooral de Shadow kaarten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:39 schreef Confetti het volgende:
Ik ben maar gestopt met investeren na 100k. Er komen nu wel ziekelijk veel kaarten op de markt, ben bang dat de recovery wel even op zich laat wachten.
Telkens de laatstequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan pak je gewoon de verkeerde kaart. Hij doet het altijd.
Het is niet altijd de laatste.quote:
Dacht ik de vorige keer ook..Nog geen 2 dagen later waren ze 6k+quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook wel. Vooral de Shadow kaarten.
Dat denk ik wel ja !!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:42 schreef Tim86 het volgende:
Dit gaat het FUT jaar van Kamikazie worden
Terugsturen naar je club en dan zie je het. Als hij niet duplicate list je hem. Als hij het wel doet dan stuur je ze weer terug.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:42 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Hoe weet ik dan welke de goede is?
Typischquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:42 schreef Tim86 het volgende:
Dit gaat het FUT jaar van Kamikazie worden
Ja maar je transacties kan EA wel zien hè, dus listen lijkt me niet zo goed idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Terugsturen naar je club en dan zie je het. Als hij niet duplicate list je hem. Als hij het wel doet dan stuur je ze weer terug.
?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:54 schreef pascal08 het volgende:
Hoe kun je dan 202 Shadowkaarten in je club hebben als je club elke keer leeg moet zijn om de glitch te laten werken? Ik snap het nog niet helemaal.
Je tradepile uitbreiden > alles naar je tradepile sturen en uiteindelijk naar je club.quote:
Dus max 40 ofzo?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je tradepile uitbreiden > alles naar je tradepile sturen en uiteindelijk naar je club.
100quote:
Kan je op filteren bij FUuthead.....zoeken op kleur, zonder reclame etcquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:00 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog wat mooie tenues? Het liefst iets zonder reclame.
Niks. Heb alleen laag ingekocht nu.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:04 schreef Nickskuh het volgende:
En hoeveel winst/kaarten hebben jullie?
WTF?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:40 schreef Johnbon het volgende:
Ik denk ga nog ff potje GTA na de voetbal. Jezus lijkt wel of een apachi hier aan t landen is. Hele buurt wakker.
Ik gebruik louter wefut.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je op filteren bij FUuthead.....zoeken op kleur, zonder reclame etc
nopequote:
Nopequote:
met mijn main ja andere inslaanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ozz-style inkopen?
[..]
Morgen vrij?
Ja man, jij ook?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ozz-style inkopen?
[..]
Morgen vrij?
Kloptquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:10 schreef Tim86 het volgende:
Studenten zijn altijd vrij op vrijdag toch
liefquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klopt
Normaal sta ik op dit uur ook in de kroeg, maar ga morgen met ons mam naar de stad....
Reemi zit niet eens in de wefutang clanquote:
Wa's dat dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Reemi zit niet eens in de wefutang clan
Epic.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://socialclub.rockstargames.com/crew/wefutang_clan
Banhammer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:21 schreef pascal08 het volgende:
Nou 50 Shadow-kaarten, daar zal ik het mee moeten doen. Als ze straks echt weer 6k worden heb ik wel gelijk een paar ton.
Ga nu slapen. Later boys.
kaartjes kopen mag inderdaad nietquote:
Oh dacht dat hij ze glitchte.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kaartjes kopen mag inderdaad niet
ohja oeps, stond er idd niet bijquote:
Ach, zolang hij niet gaat panicksellen zit hij nog wel goed.quote:
Kan ik Ronaldo lenenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:41 schreef Kamikazie het volgende:
En alweer iemand 5-0 batta gegeven
Heerlijk dit.
Al sinds 12 man...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:46 schreef Tim86 het volgende:
Pff, langste EAids ooit nu
Of komt het vaker voor dat Giovinco een kopduel wint van Fellaini waardoor hij in blessuretijd 2-2 binnen knikt?
Heb echt vaak dat ik iemand voor rust zoek tik en dan maar 1 of 2x scoor en dan ineens komt hij nog terug met zijn 10% balbezit..
En dat 10 wedstrijden op rijquote:
Morgen geef ik je battaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Morgen geef ik je battaZal echt wel meevallen, wat ik in coop heb gezien zijn we echt wel gewaagd aan elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze heeft hier geen bereik zegt ze.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 03:07 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb een potje gewonnen, even mijn moeder bellen brb
Het is ook lastig bellen met een pik in je mondquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 03:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ze heeft hier geen bereik zegt ze.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 03:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is ook lastig bellen met een pik in je mond
oh wacht
Waar heb jij het nou weer over zeg?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 03:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is ook lastig bellen met een pik in je mond
oh wacht
Ben jij mijn nieuwe papa?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 03:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over zeg?
Hoezo tegen jou? Is gewoon jou humor, die moedergrappen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 03:13 schreef Roypsv het volgende:
waarom 100 tegen mij. ik ben gewoon een aardige jongen
Heb het niet over nu :p moedergrappen zijn het bestequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 03:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo tegen jou? Is gewoon jou humor, die moedergrappen.
HOMOquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 03:17 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Heb het niet over nu :p moedergrappen zijn het beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |