En wat heeft die met de rest te maken?quote:
Zou best kunnen dat hij door Allah als profeet werd gezien, puur hypothetisch uiteraard.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wat heeft die met de rest te maken?
Wijze man ofzo?
Wat betekent wallah of wollah (als dat hetzelfde is)?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, maar wallah serieus, zou best wel eens kunnen dat Surat Attien ook spreekt over Boedha.
Wollah is fout, maar hetzelfde ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat betekent wallah of wollah (als dat hetzelfde is)?
Ja maar hoe dan, ik bedoel, de vijg en olijf snap ik, sinaï ook, stad van vrede ook... wat verwijst naar Boeddha?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, maar wallah serieus, zou best wel eens kunnen dat Surat Attien ook spreekt over Boedha.
Ja, en nu de vertalingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wollah is fout, maar hetzelfde ja.
Vijg Boeddhaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja maar hoe dan, ik bedoel, de vijg en olijf snap ik, sinaï ook, stad van vrede ook... wat verwijst naar Boeddha?
Dankquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:40 schreef Clashy het volgende:
[..]
wallah = Bij Allah (dus zweren bij..)
zweren bij Allahquote:
Maar goed, wat is de volledige tekst nu? Van dat olijf-vijg-Sinaï etc?quote:
Wat heeft de vijg met Boeddha te maken?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vijg Boeddha
Olijf Isa
Sinai Moesa
Stad van vrede RasoelAllah
Vijg en olijf komen allebei uit hetzelfde gebied? Palestina/Levant ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vijg Boeddha
Olijf Isa
Sinai Moesa
Stad van vrede RasoelAllah
Je mist het punt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Vijg en olijf komen allebei uit hetzelfde gebied? Palestina/Levant ?
Op de basisschool zxaten max 5 moslims, op de middelbare school 0, en ik ben geen jonkie meerquote:
Heel, heel, heel veel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:41 schreef Tevik het volgende:
[..]
Wat heeft de vijg met Boeddha te maken?
Misschien is dit een interessante preek voor jou om eens te beluisteren...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helemaal niet.. Wij (ik) wil(len) het ook weten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |