abonnement Unibet Coolblue
pi_133474219
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 07:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Alles wat je in filmpjes ziet kan je in principe nog meer bij jezelf versterken. Zelfverzekerdheid zie ik niet als zwart/wit, maar iets wat je door je gehele leven nog meer kunt krijgen.

Als je met de juiste mindset actie onderneemt, zal het steeds beter gaan (ten opzichte van jezelf een jaar geleden). De mindset kan alleen versterkt worden door echte ervaringen. Je diepste onderbewustzijn is namelijk zeer sterk en heeft echt bewijs nodig.

Wat een "PUA" is, is nogal vaagjes. Iemand die gewoon regelmatig op vrouwen afstapt en daar meer uit haalt is naar mijn mening een "PUA" :)

Omdat het leuk is. Het opstaan is minder leuk, maar alles bij elkaar is super. Uitgaan, vrouwen aanspreken, het avontuur.

[..]

Wel een leuke actie ^^
Begrijp ik dat jij inderdaad doet wat ze in dat filmpje zeggen en jezelf min of meer wijsmaakt dat je de shit bent en dat vrouwen moeilijk veel seks willen? Heb je het idee dat dat nou echt veel uit maakt in hoe je op een vrouw af stapt?*
pi_133474235
Heeft iemand ervaring met het houden van weddenschappen met maten? Zo van degene die vanavond op de meeste meiden af stapt krijgt X euro? (Niet perse degene die het verste komt, inzet is belangrijker dan uitkomst). Of van `ik zeg toe dat ik vandaag X aantal chicks aanspreek anders krijg je 25 euro van me`? Ik denk dat ik vooral een stok achter de deur nodig heb om uit mn comfort zone te komen.
pi_133474297
Makkelijk bedoel je? ;). Ik merk dat als ik het gevoel heb dat ik haar al heb, alles wat ik doe goed is. Dit gevoel is lastig om zelf te kweken en komt echt van het diepe. Het is voor mij igg een wereld van verschil.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133474679
Een knappe collega van me vroeg net in de trein waar ik exact woonde. Toen dacht ik gelijk dat ze seks wilde. Dus omdat het zo aanvoelde bij mij, zag je in haar ook meteen dat ze zo dacht en zag ik haar pupillen wat groter worden / voelde de vibe. Ze noemde haar straatnaam op maar ik ben zo stom om het weer te vergeten. Maarja, aantrekkingskracht is het makkelijke werk. Logistiek is het moeilijkst.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 21 november 2013 @ 16:14:56 #169
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_133486398
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 08:54 schreef firefly3 het volgende:
Logistiek is het moeilijkst.
Wat bedoel je met logistiek?

Heb een goeie dag achter de rug, denk niet dat het echt aan het filmpje ligt want zo voelde ik mij gisteren ook, maar nu ik er wat meer op ben gaan 'letten' merk ik dat deze gedachtegang in elk geval zeker niet verkeerd is. Nu is de roes waar ik uit ontwaak ook een roes van een wietverslaving (dus dopamine) dus is het ook niet zo gek dat ik soms van mezelf sta te kijken maar de positieve bevestiging van mijn omgeving is ook goed. Een meisje waar ik vorig jaar ook veel mee samen heb gewerkt heb ik vandaag net zoveel mee gepraat als vorig jaar het hele jaar en ik merk ook dat het niet gek overkomt ofzo (als je snapt wat ik bedoel, ze accepteren het en merken het verschil niet).

Ook voor een ander vak met twee nieuwe mensen samen gewerkt en het ene meisje vroeg daarna van ons 3 de facebook terwijl ik dacht van, ja we kunnen ook gewoon hier afspreken want we willen toch op de universiteit werken dus het kan best een verkapte manier zien om mij op facebook te krijgen. Het is niet normaal. Dat is dus de vraag gelijk want ik vraag me af wanneer ik weer echt kan zeggen dat ik 'mezelf' ben. Ik weet dat de afkickverschijnselen ongeveer 2 weken aanhouden dus na dit weekend en sowieso in 2014 kan ik ook mijn ex-verslaving niet meer als smoes gebruiken.

Enige is dus vreemde vrouwen aanspreken maar dat is geen strikte noodzaak dus omdat ik wel gewoon KAN praten met vrouwen die ik al wel ken en die zijn minstens net zo aantrekkelijk als voor mij onbekende mensen.

Bedankt Firefly voor deze toch wel bevestiging / zelfvertrouwen boost. Is het trouwens niet raar dat het filmpje voor mij heel herkenbaar is? Ik vind het apart dat ik de afgelopen tijd (laten we zeggen half jaar) al met zo'n instelling naar de wereld om mij heen keen (godmode als het ware).

Edit:

Moet zeggen dat ik ook een gezonde dosis humor heb (toverdosis) dus ik kan eigenlijk iedereen aan het lachen krijgen en ik heb niet de indruk dat ze dat doen om mij te pleasen. Daarnaast merk ik dat positieve muziek (ik ben een muziekliefhebber) ook zeker kan helpen om je mind te tunen dus vandaar dat ik hieronder nog even een nummer wil delen onder het mom van, baat het niet dan schaadt het niet.

pi_133486482
Zoeen sjiek schattig topic blijft dit. Geforceerd zelfvertrouwen proberen te kweken. O+
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  donderdag 21 november 2013 @ 16:18:03 #171
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_133486488
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:17 schreef Seikcid het volgende:
Zoeen sjiek schattig topic blijft dit. Geforceerd zelfvertrouwen proberen te kweken. O+
Hoezo geforceerd.

Edit: En ook echt in 2 minuten alles kunnen lezen en een mening hebben. Politicus?
  donderdag 21 november 2013 @ 16:19:49 #172
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133486551
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 08:05 schreef Suteibum het volgende:
Heeft iemand ervaring met het houden van weddenschappen met maten? Zo van degene die vanavond op de meeste meiden af stapt krijgt X euro? (Niet perse degene die het verste komt, inzet is belangrijker dan uitkomst). Of van `ik zeg toe dat ik vandaag X aantal chicks aanspreek anders krijg je 25 euro van me`? Ik denk dat ik vooral een stok achter de deur nodig heb om uit mn comfort zone te komen.
Weddenschappen vind ik vrij zielig. Intrinsieke motivatie is altijd beter dan externe motivatie. Echter, als je een hardcase bent kun je het met externe motivatie doen. Maar zorg dan ook voor genoeg druk. Geef je maat iets wat je absoluut niet kan missen (je auto/huissleutels/2000 euro), en zeg dat hij het je pas terug mag geven als je 10 mensen hebt aangesproken.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 21 november 2013 @ 16:22:14 #173
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133486626
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 08:54 schreef firefly3 het volgende:
Een knappe collega van me vroeg net in de trein waar ik exact woonde. Toen dacht ik gelijk dat ze seks wilde. Dus omdat het zo aanvoelde bij mij, zag je in haar ook meteen dat ze zo dacht en zag ik haar pupillen wat groter worden / voelde de vibe. Ze noemde haar straatnaam op maar ik ben zo stom om het weer te vergeten. Maarja, aantrekkingskracht is het makkelijke werk. Logistiek is het moeilijkst.
Nee man. Fix een appartement in het centrum, vind een datelocatie binnen 5 minuten lopen van je huis, en als je langsloopt ''Do you want to come up?''. Als je ze leuk genoeg vind is het een ja, anders niet.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_133486706
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 02:59 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens. Wordt er zelf ook een beetje moe van. Heb het opgegeven om ze te overtuigen. Haters haten, moeten ze zelf weten. Dat je het in andere topics minder ziet is omdat je moeilijk iemand kan veroordelen omdat hij in het moment wil leven of op een datingsite zit. Met pickup is het anders, veel mensen hebben het idee dat vrouwen versieren een vorm van manipulatie is en krijgen daar een slecht gevoel bij. Anderen zijn gefrustreerd, jaloers, of hebben gewoon zin om ergens op te zeiken om zichzelf beter te voelen.

Heb echter nog steeds niemand met een gegronde mening gezien. Voorbeeldje, sinds versiercoach.nl gelanceerd is hebben ze gigantisch veel haatmails gekregen van mensen over hoe slecht het wel niet is en wat voor nare mensen ze wel niet zijn. De reactie op dit alles was dit artikel: http://versiercoach.nl/vr(...)g-je-maar-seks-hebt/

Kort samengevat hebben ze naar elke feministenblog, haatmailers en andere mensen waarvan ze wisten dat ze kritisch waren een uitnodiging gestuurd om het gesprek aan te gaan, en het uncut op de blog te zetten. Niks gehoord, geen reacties. Slechts 3 mensen hebben zich gemeld, ''gek genoeg'' waren dit geen echte haters, maar gewoon een paar mensen met wat kritische vragen. Leest verder ook vermakelijk weg trouwens ;-)
Ik heb eens op de websitelink geklikt die je hier noemt. Maar ik begrijp wel dat er niemand op die uitnodiging heeft gereageerd. Die teksten op die website lijken wel geschreven door een 12-jarige. Ik lees nergens argumenten, enkel gefrustreerde aanvallen op mensen die, in hun ogen, hen aanvallen.

Vermakelijk vind ik het allerminst eigenlijk. :)
  donderdag 21 november 2013 @ 16:32:45 #175
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_133487002
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:24 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik heb eens op de websitelink geklikt die je hier noemt. Maar ik begrijp wel dat er niemand op die uitnodiging heeft gereageerd. Die teksten op die website lijken wel geschreven door een 12-jarige. Ik lees nergens argumenten, enkel gefrustreerde aanvallen op mensen die, in hun ogen, hen aanvallen.

Vermakelijk vind ik het allerminst eigenlijk. :)
Wat mijn mening is (en ik zit niet in de scene en ga niet in de scene). Zelfvertrouwen is voor heel veel dingen een goede basis. Zelfverzekerd achter het stuur van je auto voorkomt ongelukken, zelfverzekerd koken zorgt er ook voor dat het er professioneel uit ziet, zelfverzekerd een vrouw aanspreken zorgt ervoor dat die vrouw ziet dat je een zelfverzekerde man bent. Ik ben geen voorstander van manipuleren, ik manipuleer ook geen vrouwen, ik leg vrouwen geen woorden in de mond, ik trek niet aan haar touwtjes, maar ik merk dat ik in de omgang met vrouwen gewoon mezelf ben nu. En dat is zelfvertrouwen.

En heb je dat niet dan moet je daar toch op de een of andere manier aan zien te komen? Dus dat deze mensen zo'n cursus doen (dat was het toch?) om wat meer interactie met vrouwen te krijgen is dan toch ook niet zo verkeerd? Natuurlijk zijn vrouwen mensen en geen materialistisch bezit, als dat je visie wel is dan vind ik dat je als persoon al een verkeerde kijk op de zaken hebt maar gewoon veel interactie opzoeken met vrouwen vind ik niet erg, dan lopen ze toch gewoon weg. Ik bind ze nooit vast aan een stoel.

Jij hebt vast ook gewoon zelfvertrouwen en dat zal je ook in je leven gebruiken, wellicht vandaag al gedaan? Maar ik zal die site eens helemaal bekijken. Je kan ook niet van elke coach verwachten dat het een Einstein is, er zullen ook wel kneuzen bij zitten die een website oprichten maar dat veranderd naar mijn mening niets aan de aanpak. Het zou mooi zijn als je zelfvertrouwen per kilo kon kopen :+ maar mij kennende heb ik nu een lulverhaal getypt wat niet zozeer op je post aansluit.
  donderdag 21 november 2013 @ 16:36:18 #176
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133487118
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:24 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik heb eens op de websitelink geklikt die je hier noemt. Maar ik begrijp wel dat er niemand op die uitnodiging heeft gereageerd. Die teksten op die website lijken wel geschreven door een 12-jarige. Ik lees nergens argumenten, enkel gefrustreerde aanvallen op mensen die, in hun ogen, hen aanvallen.

Vermakelijk vind ik het allerminst eigenlijk. :)
Jammer dat je er zo tegenaan kijkt. Als je hem ziet spreken zal je mening waarschijnlijk veranderen. Hij heeft heel erg goed op een rijtje hoe het in elkaar zit. Er zit een audio in waar hij serieus het gesprek in gaat.

Dit artikel is vooral gericht op het grote gedeelte van de 'haters', waarvan de meeste intellectueel ook niet verder zijn dan 12.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_133487138
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:32 schreef Scuidward het volgende:
maar mij kennende heb ik nu een lulverhaal getypt wat niet zozeer op je post aansluit.
Spot on!
  donderdag 21 november 2013 @ 16:38:10 #178
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_133487160
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:37 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Spot on!
Ja kijk de meeste mensen pakken er dan een stukje uit en geven dat als voorbeeld. Waar ben je het niet mee eens? Ik heb soms reflectie nodig en dat gaat soms makkelijker als je niet een bepaald aantal km van elkaar verwijderd bent.

Dat jij de makkelijke uitweg kiest door een goedkope oneliner te maken zegt meer over jou dan over mij.
pi_133487216
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:36 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Jammer dat je er zo tegenaan kijkt. Als je hem ziet spreken zal je mening waarschijnlijk veranderen. Hij heeft heel erg goed op een rijtje hoe het in elkaar zit. Er zit een audio in waar hij serieus het gesprek in gaat.

Dit artikel is vooral gericht op het grote gedeelte van de 'haters', waarvan de meeste intellectueel ook niet verder zijn dan 12.
Ik las in een van die klaagzangen de zin:
quote:
Nu hebben we niet zoveel met academici, omdat ze vaak weinig weten van de praktijk.
Duidelijk niet zo intelligent als hij zich wil doen voorkomen, aangezien dit een behoorlijk domme uitspraak is, en veel zegt over de manier waarop hij kritieken te lijf gaat. Zoals een 12-jarige, ontkennen, belachelijk maken, "ja, maar jullie!", enzo.

Enkel mijn mening. Wat mensen doen moeten ze verder zelf weten natuurlijk.
pi_133487242
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:38 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ja kijk de meeste mensen pakken er dan een stukje uit en geven dat als voorbeeld. Waar ben je het niet mee eens? Ik heb soms reflectie nodig en dat gaat soms makkelijker als je niet een bepaald aantal km van elkaar verwijderd bent.

Dat jij de makkelijke uitweg kiest door een goedkope oneliner te maken zegt meer over jou dan over mij.
Mijn reactie ging over de teksten op die website. Niet over pua.
  donderdag 21 november 2013 @ 16:41:08 #181
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_133487258
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:40 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Mijn reactie ging over de teksten op die website. Niet over pua.
Ah lol!

Excuus dan. Moet mezelf een beetje leren doseren ... spraakwaterval.

[ Bericht 2% gewijzigd door Scuidward op 21-11-2013 16:50:05 ]
  donderdag 21 november 2013 @ 16:46:37 #182
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133487441
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:39 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik las in een van die klaagzangen de zin:

[..]

Duidelijk niet zo intelligent als hij zich wil doen voorkomen, aangezien dit een behoorlijk domme uitspraak is, en veel zegt over de manier waarop hij kritieken te lijf gaat. Zoals een 12-jarige, ontkennen, belachelijk maken, "ja, maar jullie!", enzo.

Enkel mijn mening. Wat mensen doen moeten ze verder zelf weten natuurlijk.
Als je wel eens in Delft hebt rondgelopen snap je prima wat daarmee bedoelt wordt ;)

Bedenk wat de doelgroep is. Dit is hun enige reply op alle kneuzen die lompe teksten naar ze sturen. Als iemand ze een serieuze vraag stelt gaan ze daar serieus op in, maar dat heeft bij deze mensen weinig zin.

Oh, deze gast doet zichzelf niet beter voor dan dat hij is. Hij praat heel open over z'n zwakheden, en motiveert anderen hetzelfde te doen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_133487667
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Als je wel eens in Delft hebt rondgelopen snap je prima wat daarmee bedoelt wordt ;)

Bedenk wat de doelgroep is. Dit is hun enige reply op alle kneuzen die lompe teksten naar ze sturen. Als iemand ze een serieuze vraag stelt gaan ze daar serieus op in, maar dat heeft bij deze mensen weinig zin.

Oh, deze gast doet zichzelf niet beter voor dan dat hij is. Hij praat heel open over z'n zwakheden, en motiveert anderen hetzelfde te doen.
Ja, de doelgroep komt door die tekst over als een groep waar onzekerheid troef is, en dan lijkt een dergelijke klaagzang natuurlijk al snel heel assertief en beargumenteerd. Ik denk dat het gros van deze groep dan ook zo biased zijn door hun onzekerheid dat ze niet heel objectief meer kunnen zijn.

Echter, zoals ik zei. Een ieder moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt.
  donderdag 21 november 2013 @ 17:00:12 #184
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_133487863
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:54 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Een ieder moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt.
Amen. Mooi gezegd.
  donderdag 21 november 2013 @ 17:00:18 #185
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133487865
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:54 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ja, de doelgroep komt door die tekst over als een groep waar onzekerheid troef is, en dan lijkt een dergelijke klaagzang natuurlijk al snel heel assertief en beargumenteerd. Ik denk dat het gros van deze groep dan ook zo biased zijn door hun onzekerheid dat ze niet heel objectief meer kunnen zijn.

Echter, zoals ik zei. Een ieder moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt.
Haten is meestal een vorm van onzekerheid. Als je het goed op een rijtje hebt, wat zou het je dan kunnen schelen?

Jouw mening is jouw mening man, ik probeer je niet te overtuigen, daar ben ik al heel lang geleden mee opgehouden. Alleen een wat breder beeld te geven ;)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_133488015
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 17:00 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Haten is meestal een vorm van onzekerheid. Als je het goed op een rijtje hebt, wat zou het je dan kunnen schelen?

Jouw mening is jouw mening man, ik probeer je niet te overtuigen, daar ben ik al heel lang geleden mee opgehouden. Alleen een wat breder beeld te geven ;)
Je begrijpt dat je nu in feite zegt dat de schrijver van die klaagzangen dus ook onzeker is?

Fok is er voor meningen, is mijn indruk. :)
  donderdag 21 november 2013 @ 17:09:41 #187
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_133488080
Op de middelbare school dacht ik dat versieren niet veel verder ging dan knipogen ... ik was heel erg naïef denk ik. Maandje geleden hadden we een bijeenkomst met wat oud jaargenoten en ik merkte aan alles dat ik positief was veranderd. Ook toen ik even bier ging halen en langs de tafel liep waar de dames aan zaten hoorde ik in het voorbijgaan mijn naam. Dat vond ik wel positief.

Maar goed wellicht off-topic. Vond dat ik het beter hier kwijt kon dan in een ander topic.
  donderdag 21 november 2013 @ 17:34:01 #188
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133488784
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:32 schreef solo020 het volgende:
Interessant topic! Ik ga als ik eens tijd heb wat filmpjes bekijken. Ik snap al die haat op dit topic niet, wat is er nou mis als mannen vrouwen willen versieren om te neuken.
Tof. Ik zou beginnen met filmpjes die ik eerder in deze thread op een rijtje gezet hebt. Als je vragen hebt, stel ze gerust ;)

Pas trouwens op dat je niet in theoriewereld beland, het belangrijkste is dat je er ook echt op uitgaat en het gaat doen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_133501823
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Weddenschappen vind ik vrij zielig. Intrinsieke motivatie is altijd beter dan externe motivatie. Echter, als je een hardcase bent kun je het met externe motivatie doen. Maar zorg dan ook voor genoeg druk. Geef je maat iets wat je absoluut niet kan missen (je auto/huissleutels/2000 euro), en zeg dat hij het je pas terug mag geven als je 10 mensen hebt aangesproken.
hoezo nou weer zielig? Dit hele topic gaat toch over externe dingen om je uitkomsten te Veranderen? Had hier wel iets meer open-minded reacties verwacht.
  donderdag 21 november 2013 @ 23:50:45 #190
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_133502589
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie denken dat deze dingen ook op mannen werken? Ik wil ook wel eens een 9 aan de haak slaan.
...as always
  vrijdag 22 november 2013 @ 04:02:28 #191
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_133505755
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:50 schreef Anyanka het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie denken dat deze dingen ook op mannen werken? Ik wil ook wel eens een 9 aan de haak slaan.
Uhm. Het is laat dus vergeef mij mijn eventuele botte reactie.

Als je een leuke vrouw bent met een goed verhaal etc. en je bent direct en gewoon niet lelijk en noem het allemaal maar op dan zou ik niet weten waarom niet. Maar nu ik net terug ben van een feestje dan denk ik dat het ook heel vaak net op het moment aan komt. Heb met heel veel dames gesproken maar om net dat puntje bij paaltje te doen komen moet je ook meer geduld hebben dan ik heb. Ik ben geneigd om te ouwehoeren en that's it merk ik en dan heb ik wel genoeg dames om mij heen gehad maar ik creeër zelf niet de situatie of ik mis mijn directheid en dan faal ik.

Geen idee of deze 'methodes' puur voor mannen zijn maar als je een onzekere vrouw bent dan kan je natuurlijk altijd aan je zelfverzekerdheid werken. Heb zelf de indruk dat ik nooit een verkeerde indruk op vrouwen achterlaat, men vindt mij een hele chille gast en dat is ook zeker niet iets om niet trots op te zijn maar ik mis de afwerking. Wel een leuke avond gehad, dat wel. Ik weet het ff niet meer. Jezelf blijven is ook wat waard.

Tips zijn ook voor mij welkom.
pi_133509696
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:14 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Wat bedoel je met logistiek?

Heb een goeie dag achter de rug, denk niet dat het echt aan het filmpje ligt want zo voelde ik mij gisteren ook, maar nu ik er wat meer op ben gaan 'letten' merk ik dat deze gedachtegang in elk geval zeker niet verkeerd is. Nu is de roes waar ik uit ontwaak ook een roes van een wietverslaving (dus dopamine) dus is het ook niet zo gek dat ik soms van mezelf sta te kijken maar de positieve bevestiging van mijn omgeving is ook goed. Een meisje waar ik vorig jaar ook veel mee samen heb gewerkt heb ik vandaag net zoveel mee gepraat als vorig jaar het hele jaar en ik merk ook dat het niet gek overkomt ofzo (als je snapt wat ik bedoel, ze accepteren het en merken het verschil niet).

Ook voor een ander vak met twee nieuwe mensen samen gewerkt en het ene meisje vroeg daarna van ons 3 de facebook terwijl ik dacht van, ja we kunnen ook gewoon hier afspreken want we willen toch op de universiteit werken dus het kan best een verkapte manier zien om mij op facebook te krijgen. Het is niet normaal. Dat is dus de vraag gelijk want ik vraag me af wanneer ik weer echt kan zeggen dat ik 'mezelf' ben. Ik weet dat de afkickverschijnselen ongeveer 2 weken aanhouden dus na dit weekend en sowieso in 2014 kan ik ook mijn ex-verslaving niet meer als smoes gebruiken.

Enige is dus vreemde vrouwen aanspreken maar dat is geen strikte noodzaak dus omdat ik wel gewoon KAN praten met vrouwen die ik al wel ken en die zijn minstens net zo aantrekkelijk als voor mij onbekende mensen.

Bedankt Firefly voor deze toch wel bevestiging / zelfvertrouwen boost. Is het trouwens niet raar dat het filmpje voor mij heel herkenbaar is? Ik vind het apart dat ik de afgelopen tijd (laten we zeggen half jaar) al met zo'n instelling naar de wereld om mij heen keen (godmode als het ware).

Edit:

Moet zeggen dat ik ook een gezonde dosis humor heb (toverdosis) dus ik kan eigenlijk iedereen aan het lachen krijgen en ik heb niet de indruk dat ze dat doen om mij te pleasen. Daarnaast merk ik dat positieve muziek (ik ben een muziekliefhebber) ook zeker kan helpen om je mind te tunen dus vandaar dat ik hieronder nog even een nummer wil delen onder het mom van, baat het niet dan schaadt het niet.

Geweldige post. Logistiek heeft vooral te maken met de lokatie. Het ervoor zorgen dat je samen alleen bent met elkaar.

Er zullen vast wel meer herkenbare dingen voorbijkomen in de filmpjes. Na mate van tijd zul je zeg maar deze dingen op een nog sterkere manier herkennen met de nieuwe ervaringen die je opgedaan hebt op een nog diepere niveau / sterkte met een bredere kijk. Het begrip "zelfvermaak" bijvoorbeeld kun je met zoveel verschillende invalshoeken benaderen en op verschillende niveau's beleven.

Het enige wat van belang is, is dat je je eerste 1-2 jaar vooral richt op vrouwen ontmoeten die je nog niet kent, puur om je hersenen te herprogrammeren dat het net zo normaal is als mensen die je al wel kent. Dat is ook wat ze bij RSD zeggen, het eerste jaar is het vooral zoveel mogelijk uitgaan en vrouwen ontmoeten zonder theorie of nieuwe dingen te proberen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133509727
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:40 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Mijn reactie ging over de teksten op die website. Niet over pua.
Ik ben het een beetje met je eens over die teksten van die website. Het is een beetje "reagerend". Al ben ik het totaal eens met de tekst, de plek waar het vandaan komt niet zo.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:04:14 #194
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133511736
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:25 schreef Suteibum het volgende:

[..]

hoezo nou weer zielig? Dit hele topic gaat toch over externe dingen om je uitkomsten te Veranderen? Had hier wel iets meer open-minded reacties verwacht.
Waarom ik het zielig vind? M'n doel met pickup is een baas worden, dat krijg je door jezelf hard te pushen in verschillende delen van je leven. Intrinsieke motivatie dus. Als je dat onder de knie krijgt kun je alles bereiken in je leven wat je wilt. Je kunt extern best een keertje doen als het echt niet anders kan, als je maar in je achterhoofd houd dat het niet je einddoel is.

Nee, het gaat erom dat je verandert als persoon, echte transformatie. Niet om een een schilletje 'game' krijgen om de diepere wonden te verbergen (oldskool PUA's als mystery, de man die na honderden vrouwen geneukt te hebben nog steeds depressief in een inrichting beland) Over die periode zijn de meeste al heen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:17:26 #195
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_133512135
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Geweldige post. Logistiek heeft vooral te maken met de lokatie. Het ervoor zorgen dat je samen alleen bent met elkaar.

Er zullen vast wel meer herkenbare dingen voorbijkomen in de filmpjes. Na mate van tijd zul je zeg maar deze dingen op een nog sterkere manier herkennen met de nieuwe ervaringen die je opgedaan hebt op een nog diepere niveau / sterkte met een bredere kijk. Het begrip "zelfvermaak" bijvoorbeeld kun je met zoveel verschillende invalshoeken benaderen en op verschillende niveau's beleven.

Het enige wat van belang is, is dat je je eerste 1-2 jaar vooral richt op vrouwen ontmoeten die je nog niet kent, puur om je hersenen te herprogrammeren dat het net zo normaal is als mensen die je al wel kent. Dat is ook wat ze bij RSD zeggen, het eerste jaar is het vooral zoveel mogelijk uitgaan en vrouwen ontmoeten zonder theorie of nieuwe dingen te proberen.
Dat had ik op dat feestje waar ik gisteravond was. Af en toe een leuke opmerking tegen vrouwen aangooien die ik niet ken, meerdere keren zelf aangesproken omdat ik een duikbril op had, af en toe een gesprek van 5 minuten over van alles en nog wat. Ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt maar ik ben niet van plan om veel filmpjes op te gaan zoeken met betrekking tot dit onderwerp omdat ik eigenlijk denk dat dat ene filmpje voor mij gewoon 'perfect' was.

Gebruik het ook niet als theorie maar het is dus al mijn mindset denk ik, gewoon anderen niet zo serieus nemen. Enige nadeel is dat vrouwen op een gegeven moment ook niet weten of ze mij wel serieus moeten nemen want ik maak echt te veel grapjes op zo'n avond. Ze zijn allemaal goed natuurlijk maar toch ... gisteravond voelde ik mij op de fiets naar huis wel een beetje zuur dat het niet gelukt was fysiek te worden (zoenen) maar wel af en toe lichamelijk contact. Op het einde ook 3 17-jarigen om mij heen omdat ik bij de deur zat met een biertje en ik kon ze allemaal tegelijk te woord staan maar uiteindelijk kwam het ook ter sprake dat ik ze gewoon te jong vond. Ze dachten dat ik gay was omdat ik volgens hun 'te goed was met vrouwen'? :{ Als je uitgaat is er altijd alcohol bij (in mijn geval) dus ik vraag me af, ik begrijp dat de meesten dan toch zoiets eerder waarderen maar het kan eigenlijk altijd en overal bij een vrouw die wakker is toch?

Naja het zal ook allemaal wel. Wanneer ga jij voor die zoen? Ik dacht dat er iets met een blik in de ogen was? Liegen vrouwen (vaak) over het hebben van een vriend? Soms vind ik het op feestjes ook verdacht hoe snel mensen vermelden dat ze een vriendin hebben, alsof ik op het punt sta ze in de reet te neuken ofzo. Nogmaals, ik werk in de horeca dus ik denk dat praten wel lukt eigenlijk ... het luisteren naar de hele zin i.p.v. alleen het laatste woord.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Waarom ik het zielig vind? M'n doel met pickup is een baas worden, dat krijg je door jezelf hard te pushen in verschillende delen van je leven. Intrinsieke motivatie dus. Als je dat onder de knie krijgt kun je alles bereiken in je leven wat je wilt. Je kunt extern best een keertje doen als het echt niet anders kan, als je maar in je achterhoofd houd dat het niet je einddoel is.

Nee, het gaat erom dat je verandert als persoon, echte transformatie. Niet om een een schilletje 'game' krijgen om de diepere wonden te verbergen (oldskool PUA's als mystery, de man die na honderden vrouwen geneukt te hebben nog steeds depressief in een inrichting beland) Over die periode zijn de meeste al heen.
Ow ik dacht dat jij al een baas was, wie ben je nu en waar wil je nog evt. heen dan?
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:17:44 #196
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133512149
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 17:07 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Je begrijpt dat je nu in feite zegt dat de schrijver van die klaagzangen dus ook onzeker is?

Fok is er voor meningen, is mijn indruk. :)
Het is geen haten, maar een reactie op de honderden haatmails die ze krijgen van. Volgens mij zegt hij het in de eerste alinea ''Dus bij deze de aandacht waar jullie allemaal zo naar snakken''.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:36:52 #197
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133512804
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Pope-of-Dope op 22-11-2013 13:40:46 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:38:51 #198
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133512867
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:17 schreef Scuidward het volgende:

[..]

[..]

Ow ik dacht dat jij al een baas was, wie ben je nu en waar wil je nog evt. heen dan?
Haha, dat laat ik aan anderen over om te bepalen ;) Er valt nog steeds aan genoeg dingen te werken, al ben ik het afgelopen jaar heel veel gegroeid als persoon.

Wie ik nu ben.. Een positief gelukkig persoon, die niet bang is om op wat vrouwen af te stappen in de club en er af en toe eentje mee naar huis neemt.

Waar ik nog heen wil, overal. De wereld rond. Volledig onafhankelijk worden, master doen in Amerika, leiderschap verder ontwikkelen, public speaking, goed worden in MMA, en uiteindelijk dat ene meisje ontmoeten waarvan ik zeker weet dat ik er heel erg gelukkig mee ga worden.

Verder nog wat kleine dingen als leren dansen, surfen, vrijwilligerswerk gaan doen in een ontwikkelingsland, duiken in venezuela, backpacken in Australie, ELCID organiseren, etc. Ik kijk wel hoe ver ik kom voor m'n 30e ;)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 22 november 2013 @ 14:01:37 #199
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_133513614
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Haha, dat laat ik aan anderen over om te bepalen ;) Er valt nog steeds aan genoeg dingen te werken, al ben ik het afgelopen jaar heel veel gegroeid als persoon.

Wie ik nu ben.. Een positief gelukkig persoon, die niet bang is om op wat vrouwen af te stappen in de club en er af en toe eentje mee naar huis neemt.

Waar ik nog heen wil, overal. De wereld rond. Volledig onafhankelijk worden, master doen in Amerika, leiderschap verder ontwikkelen, public speaking, goed worden in MMA, en uiteindelijk dat ene meisje ontmoeten waarvan ik zeker weet dat ik er heel erg gelukkig mee ga worden.

Verder nog wat kleine dingen als leren dansen, surfen, vrijwilligerswerk gaan doen in een ontwikkelingsland, duiken in venezuela, backpacken in Australie, ELCID organiseren, etc. Ik kijk wel hoe ver ik kom voor m'n 30e ;)
Volgens mijn doelstellingen ben je dan al een uberbaas maar je wil de baas een leuk jasje geven met die dingen die je opnoemt zoals studie etc. en dansen en surfen. Dat kan ik ook wel begrijpen. Dan snap ik wat je bedoelt. Je zoekt de groei dus niet op het gebied van vrouwen begrijp ik uit je antwoord?

Dat is dan denk ik het verschil tussen jou en mij. Ik heb al een leuk jasje vind ik zelf maar ben nog geen 'echte' flirtman.
  vrijdag 22 november 2013 @ 14:22:41 #200
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133514206
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:01 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Volgens mijn doelstellingen ben je dan al een uberbaas maar je wil de baas een leuk jasje geven met die dingen die je opnoemt zoals studie etc. en dansen en surfen. Dat kan ik ook wel begrijpen. Dan snap ik wat je bedoelt. Je zoekt de groei dus niet op het gebied van vrouwen begrijp ik uit je antwoord?

Dat is dan denk ik het verschil tussen jou en mij. Ik heb al een leuk jasje vind ik zelf maar ben nog geen 'echte' flirtman.
Bedankt voor het compliment. Wat je zegt klopt. Ik wil groeien op elk vlak van m'n leven. Pickup is voor mij een erg goede manier om het zelfvertrouwen/communicatieskills te creeeren om die andere doelen ook te halen. Het heeft me veel inzicht gegeven in wie ik was, en wat ik wil met m'n leven.

Op vrouwengebied kan ik ook nog een hoop groeien, en hier ben ik in m'n verblijf in Praag hard mee bezig. Al date ik een paar leuke meisjes nu, de vaardigheid en keuze die ik wil heb ik nog steeds niet.

Dat leuke jasje brengt je al een heel eind man. Als jij een leuk leven hebt waar je gepassioneerd over bent, lig je al zoveel voor op de rest. Wat je zegt klinkt herkenbaar, ik denk dat we voor een groot deel dezelfde achtergrond hebben, behalve het feit dat jij een stuk duidelijker op een rijtje hebt wie je bent en wat je wilt (waarschijnlijk doordat je wat ouder bent dan ik).

Enige manier om een flirtman te worden is om het te gaan doen. Het is hetzelfde als met elk ander aspect van je leven, als jij succes wilt, moet je er consistent tijd in stoppen. Vergelijk het met de sportschool. Als je 4 x per week traint 3 jaar lang, krijg je het lichaam wat je wilt. Hetzelfde geldt voor pickup. Het enige verschil is dat hier wat meer drama en emotionele ups en downs bij komen kijken ;)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 22 november 2013 @ 14:30:52 #201
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_133514482
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Bedankt voor het compliment. Wat je zegt klopt. Ik wil groeien op elk vlak van m'n leven. Pickup is voor mij een erg goede manier om het zelfvertrouwen/communicatieskills te creeeren om die andere doelen ook te halen. Het heeft me veel inzicht gegeven in wie ik was, en wat ik wil met m'n leven.

Op vrouwengebied kan ik ook nog een hoop groeien, en hier ben ik in m'n verblijf in Praag hard mee bezig. Al date ik een paar leuke meisjes nu, de vaardigheid en keuze die ik wil heb ik nog steeds niet.

Dat leuke jasje brengt je al een heel eind man. Als jij een leuk leven hebt waar je gepassioneerd over bent, lig je al zoveel voor op de rest. Wat je zegt klinkt herkenbaar, ik denk dat we voor een groot deel dezelfde achtergrond hebben, behalve het feit dat jij een stuk duidelijker op een rijtje hebt wie je bent en wat je wilt (waarschijnlijk doordat je wat ouder bent dan ik).

Enige manier om een flirtman te worden is om het te gaan doen. Het is hetzelfde als met elk ander aspect van je leven, als jij succes wilt, moet je er consistent tijd in stoppen. Vergelijk het met de sportschool. Als je 4 x per week traint 3 jaar lang, krijg je het lichaam wat je wilt. Hetzelfde geldt voor pickup. Het enige verschil is dat hier wat meer drama en emotionele ups en downs bij komen kijken ;)
Bedankt. Ik ben inderdaad wat ouder, weet wat ik heb bereikt waar ik trots op mag zijn, weet waar mijn interesses liggen en weet ook hoe ik in het leven sta, enige waar ik dus een vrouw voor zoek is om dat te kunnen delen en te kijken of haar interesses wellicht mijn interesses versterken of zoiets.

Met 'flirtman' bedoel ik heel concreet, wanneer mag ik met mijn tong haar huig gaan kietelen. Die praktijkervaring heb ik dus niet, ook omdat ik gewoon te druk bezig ben met praten en luisteren en grapjes maken, misschien ontwijk ik ook het moment waarop dat natuurlijkerwijs plaats zou vinden. Nu hoef ik dat ook niet op een feestje waar iedereen bij is ... dus dan zou het gewoon na daten zijn. Dan moet ik dus het lef krijgen om eerder op een date aan te sturen. Dat maar als doel stellen. Meer daten.
  vrijdag 22 november 2013 @ 14:51:17 #202
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133515098
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:30 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Bedankt. Ik ben inderdaad wat ouder, weet wat ik heb bereikt waar ik trots op mag zijn, weet waar mijn interesses liggen en weet ook hoe ik in het leven sta, enige waar ik dus een vrouw voor zoek is om dat te kunnen delen en te kijken of haar interesses wellicht mijn interesses versterken of zoiets.

Met 'flirtman' bedoel ik heel concreet, wanneer mag ik met mijn tong haar huig gaan kietelen. Die praktijkervaring heb ik dus niet, ook omdat ik gewoon te druk bezig ben met praten en luisteren en grapjes maken, misschien ontwijk ik ook het moment waarop dat natuurlijkerwijs plaats zou vinden. Nu hoef ik dat ook niet op een feestje waar iedereen bij is ... dus dan zou het gewoon na daten zijn. Dan moet ik dus het lef krijgen om eerder op een date aan te sturen. Dat maar als doel stellen. Meer daten.
Een mooi doel als je het mij vraagt ;) Een hoger doel buiten jezelf motiveert veel meer dan iets wat je zelf wilt.

Met het zoenen van een meisje heb ik ook heel veel gestruggled. Ik kwam erachter dat dit vaak veel meer is dan alleen het zoenen. Vraag je dit eens af als je met een meisje praat. Is er enige vorm van spanning? Gaat het platonisch over werk/studie/hobbies of hebben we een goede vibe waar we elkaar echt leren kennen. Heb je strak oogcontact, hoe groot zijn haar ogen? Zijn jullie fysiek? Hoe ver staan jullie van elkaar af?

Allemaal kleine subtiele dingetjes, maar het bepaalt voor een groot deel of er aantrekkingskracht is of niet. Probeer dit eens een maandje, als je op 2 van deze vragen een ja krijgt (niet krampachtig naar de signalen zoeken, het komt vast wel in je op), plant je lippen op de hare. Op een zodanig tempo dat ze weg kan draaien als ze wilt, maar wel snel genoeg dat ze weet dat je het meent. Je krijgt hier alleen kalibratie in als je het gaat proberen, en op een gegeven moment voel je wanneer het kan. Tegenwoordig wacht ik vaak niet meer op signalen, en probeer ik het gewoon, omdat het me niet zoveel meer kan schelen. Vaak genoeg werkt het alsnog, zoenen is helemaal niet zo'n big deal ;)

Daten is ook een goed idee. Dit kun je heel simpel vragen aan het eind van het gesprek te zeggen wat je leuk aan haar/het gesprek vond, en of ze morgenavond om ''specifieke tijd'' zin heeft om een drankje te gaan doen. ''Oh, geef me je nummer, dan zoek ik vanavond een leuk tentje op en laat ik je morgen weten waar we heen gaan'' Als ze ook af wil spreken stelt ze zelf ook vaak voor om nummers uit te wisselen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 22 november 2013 @ 15:12:55 #203
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_133515761
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:51 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Een mooi doel als je het mij vraagt ;) Een hoger doel buiten jezelf motiveert veel meer dan iets wat je zelf wilt.

Met het zoenen van een meisje heb ik ook heel veel gestruggled. Ik kwam erachter dat dit vaak veel meer is dan alleen het zoenen. Vraag je dit eens af als je met een meisje praat. Is er enige vorm van spanning? Gaat het platonisch over werk/studie/hobbies of hebben we een goede vibe waar we elkaar echt leren kennen. Heb je strak oogcontact, hoe groot zijn haar ogen? Zijn jullie fysiek? Hoe ver staan jullie van elkaar af?

Allemaal kleine subtiele dingetjes, maar het bepaalt voor een groot deel of er aantrekkingskracht is of niet. Probeer dit eens een maandje, als je op 2 van deze vragen een ja krijgt (niet krampachtig naar de signalen zoeken, het komt vast wel in je op), plant je lippen op de hare. Op een zodanig tempo dat ze weg kan draaien als ze wilt, maar wel snel genoeg dat ze weet dat je het meent. Je krijgt hier alleen kalibratie in als je het gaat proberen, en op een gegeven moment voel je wanneer het kan. Tegenwoordig wacht ik vaak niet meer op signalen, en probeer ik het gewoon, omdat het me niet zoveel meer kan schelen. Vaak genoeg werkt het alsnog, zoenen is helemaal niet zo'n big deal ;)

Daten is ook een goed idee. Dit kun je heel simpel vragen aan het eind van het gesprek te zeggen wat je leuk aan haar/het gesprek vond, en of ze morgenavond om ''specifieke tijd'' zin heeft om een drankje te gaan doen. ''Oh, geef me je nummer, dan zoek ik vanavond een leuk tentje op en laat ik je morgen weten waar we heen gaan'' Als ze ook af wil spreken stelt ze zelf ook vaak voor om nummers uit te wisselen.
Goed verhaal. Ik geloof je ook direct en ik weet eigenlijk wel zeker dat wat je zegt ook de waarheid moet zijn. Bedankt, ik ga dit allemaal maar proberen te onthouden en dan zie ik over een jaar wel waar het mij gebracht heeft. Hoop dat we tegen de tijd dat jij mijn leeftijd hebt bereikt we allebei gegroeid zijn en koningen zijn geworden. Denk dat ik de afgelopen tijd hier wel al mijn vragen en onzekerheden besproken heb en jij en Firefly gaven goede antwoorden waar ik wat mee kon en mijn vragen zijn goed beantwoord.

Heb nu wel het gevoel dat alles wat ik hier nog kan bespreken een beetje lijkt op mijn voorgaande posts dus echt nieuwe info zoek ik niet. Natuurlijk blijf ik hier ook wel mee lezen en mocht ik vragen hebben stel ik ze gerust. En nu ga ik lekker verder genieten van mijn brakke vrije dag tot ik weer moet werken vanavond onder het genot van wat games en tunes! Nogmaals, bedankt. Had je een paar maanden terug ook gesproken en hoop nu het momentum vast te houden en niet terug te vallen in oude rolpatronen (met name dus mijn verslaving).

Ga je goed daar in Praag. Luister hier eens naar voor een bazengevoel :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133520751
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:17 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Het is geen haten, maar een reactie op de honderden haatmails die ze krijgen van. Volgens mij zegt hij het in de eerste alinea ''Dus bij deze de aandacht waar jullie allemaal zo naar snakken''.
Ten eerste:
quote:
Dat is juist precies wat we doen. We leren mannen hoe ze psychologische en wetenschappelijke principes kunnen gebruiken om vrouwen te versieren. Je kan dit manipulatie noemen.
quote:
Nu hebben we niet zoveel met academici, omdat ze vaak weinig weten van de praktijk.
Tegenspraak. Bovendien ook nog een behoorlijke domme.

quote:
Deze blogpost is voor de anonieme briefjesschrijfsters, ‘haatmail’ verstuurders, facebookfeministen en andere lelijke mensen. Voor de laatste keer leg ik het jullie uit.
Duidelijk denigrerend, anders gezegd ook wel 'haten' genoemd.

quote:
Natuurlijk is het begrijpelijk als mensen zeggen; “Ik wil me niet beter voor doen dan dat ik ben.” Maar ach, als het uit de mond komt van een vrouw die zelf iedere ochtend een half uur voor de spiegel staat, neem ik het met een korreltje zout.
Die vergelijking gaat niet op, aangezien make-up niet zoveel te maken heeft met je anders voordoen dan wel met accentuatie.

Verder gaat het hele stuk over manipulatie, terwijl hij niet eens de correcte definitie hanteert.

Ik kan nog wel verder gaan maar ik denk dat mijn punt wel duidelijk is. Ik vind dat hij geen idee heeft waar hij over praat, en de kritieken die hij ontvangt afdoet met verwijten op een denigrerende manier.

Tja. Ik vind het niet serieus te nemen.
  vrijdag 22 november 2013 @ 18:12:47 #205
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133521422
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:48 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ten eerste:

[..]

[..]

Tegenspraak. Bovendien ook nog een behoorlijke domme.

[..]

Duidelijk denigrerend, anders gezegd ook wel 'haten' genoemd.

[..]

Die vergelijking gaat niet op, aangezien make-up niet zoveel te maken heeft met je anders voordoen dan wel met accentuatie.

Verder gaat het hele stuk over manipulatie, terwijl hij niet eens de correcte definitie hanteert.

Ik kan nog wel verder gaan maar ik denk dat mijn punt wel duidelijk is. Ik vind dat hij geen idee heeft waar hij over praat, en de kritieken die hij ontvangt afdoet met verwijten op een denigrerende manier.

Tja. Ik vind het niet serieus te nemen.
Achja, je hoeft het ook niet serieus te nemen. Ik vind het grappig. En ondanks alle bullshit die hij naar ze verkondigd durven ze nog steeds niet het gesprek aan te gaan. Voor mij is het duidelijk, en ik zie hetzelfde patroon bij iedereen die ik tot nu toe hierover gesproken heb die het rot en verdorven vind.

Ze zien een klein deel, generaliseren dat de hele community rot is. Ze komen (heel af en toe) met argumenten, die niet blijken te kloppen, en als ze je weerlegt heb reageren ze niet meer. Ik ga dan ook niet de discussie met je aan, dat heb ik al veel te vaak gedaan.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')