Terugkijken op internet. Kijk nu die van Dinsdagquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:15 schreef Life2.0 het volgende:
gtst is al uren afgelopen trouwens, wat ijl je?
slowdivequote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
He ga jij naar de slowdive reünie?
Je sig moet haast wel een uitspraak van Uns zijn.quote:
Duh.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je sig moet haast wel een uitspraak van Uns zijn.
http://www.telegraaf.nl/d(...)lste_internet__.htmlquote:Inwoners van Emmen, Maastricht en Amersfoort hebben de beschikking over de beste internetverbinding en kunnen het snelste surfen over de elektronische snelweg en filmpjes, spelletjes en muziek downloaden. Dat in tegenstelling tot bewoners van Apeldoorn, Zaanstad, Groningen en Amsterdam waar je de meeste tijd moet uittrekken om te willen internetten.
Bron: Telegraaf.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)lste_internet__.htmlEmmen!
ow.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind het geen leuke muziek
hahgayquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ow.
Als je deze niet leuk vind is de liefde over.
Ik vind het niet leuk, is de liefde nu over?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ow.
Als je deze niet leuk vind is de liefde over.
Welke liefde???quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk, is de liefde nu over?
Als je dat vind, waarom doe je er dan niks aan? Ga dingen doen waarvan jij denkt dat dat niet saai is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:08 schreef Amarantha het volgende:
Eigenlijk heb ik een vet saai leven
Na ons grieks uitje niet meerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet gewoon weer naar school gaan, sociale contacten opbouwen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:09 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als je dat vind, waarom doe je er dan niks aan? Ga dingen doen waarvan jij denkt dat dat niet saai is.
Die periode heb ik ook een paar maanden gehad ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet gewoon weer naar school gaan, sociale contacten opbouwen.
I know the feeling, 2 mbo niveau 4 diploma's op zak en nog niet aan een baan kunnen komen. Ben nu aan het overwegen om terug naar school te gaan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoef je toch niet perse voor naar school? Ik doe al een aantal jaar niks meer qua school en ook al tijdje geen werk maar heb toch genoeg sociale contacten en maak ook continu nieuwe erbij. Mensen kom je overal tegen, het hoeven niet perse collega's of studiegenoten te zijnquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voel jequote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik kom niet zo heel veel buiten de deur de laatste tijden.. Vooral nu niet meer. En dat is natuurlijk niet de reden dat ik naar school wil maar wel fijn dat je nieuwe mensen leert kennen naast je diploma halen. Als ik er over na ga denken heb ik ook amper vrienden, dacht wel genoeg te hebben maar bedenk me nu dat het wel vies tegenvalt als ik al mijn echte vrienden op ga noemen. Daarbij woon ik met de meeste samen in een huis dus daar hoef ik de deur ook al niet vooruitquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:16 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hoef je toch niet perse voor naar school? Ik doe al een aantal jaar niks meer qua school en ook al tijdje geen werk maar heb toch genoeg sociale contacten en maak ook continu nieuwe erbij. Mensen kom je overal tegen, het hoeven niet perse collega's of studiegenoten te zijn
Zolang je maar 1 of 2 echte vrienden hebt dan is het vaak toch al zat.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kom niet zo heel veel buiten de deur de laatste tijden.. Vooral nu niet meer. En dat is natuurlijk niet de reden dat ik naar school wil maar wel fijn dat je nieuwe mensen leert kennen naast je diploma halen. Als ik er over na ga denken heb ik ook amper vrienden, dacht wel genoeg te hebben maar bedenk me nu dat het wel vies tegenvalt als ik al mijn echte vrienden op ga noemen. Daarbij woon ik met de meeste samen in een huis dus daar hoef ik de deur ook al niet vooruit
Ik word ook nooit ergens voor uitgenodigd.. of wat dan ook. Er zijn maar weinig mensen die me aanspreken. Ik vind ergens dat ik best een eenzaam leventje leid op dit moment, ik zit maar een beetje op mijn kamer (het is hier warmer omdat mijn kachel aanstaat) en ik mis gewoon alles wat ik had de laatste 9 maanden.. alle liefde enz. Van meerdere avonden per week samen een filmpje kijken enz naar niks meer samen en alles weer alleen. Mijn beste vriend zie ik ook nog amper omdat zijn vriendin hier niet meer naar binnen mag en als hij nu elke avond met haar afspreekt
Dit is een goede tip jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:29 schreef badtripbob het volgende:
Ah, sucks ama
Maar als je eenmaal een sociaal netwerk op begint te bouwen gaat dat steeds makkelijker want je ontmoet vrienden van vrienden die ook weer vrienden worden. En ook vaak genoeg zelf initiatief tonen om te gaan chillen of wat te gaan doen of zo. Als jij het de ene keer doet is de kans groter dat je zelf gevraagd word
Mwuah als die 1 of 2 vrienden zelf wel een grote vriendengroep hebben +druk zijn met school/werk kan het alsnog eenzaam zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zolang je maar 1 of 2 echte vrienden hebt dan is het vaak toch al zat.
Dat wel. Nu heb ik het geluk dat er bij mij iets meer zijn geworden laatste jaar. Daarmee wel twee weer verloren al is dat niet zo erg gezien het feit dat ze geen vrienden meer zijn met mij (en de rest)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mwuah als die 1 of 2 vrienden zelf wel een grote vriendengroep hebben +druk zijn met school/werk kan het alsnog eenzaam zijn.
Ik hopelijk ook meer, studeren en (hopelijk) op kamersquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:35 schreef RockNijntje het volgende:
Volgend jaar krijg ik ook vrienden.
Zonder geld eenzaam op je kamertje zitten, wachtende op je volgende stufi zodat je weer noodlesoep en wiet kopen kanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik hopelijk ook meer, studeren en (hopelijk) op kamers
Ik ga sowieso op kamers. En mijn wereld kan alleen maar groter worden. Ik tel al 1,5 jaar afquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik hopelijk ook meer, studeren en (hopelijk) op kamers
Ja als je nieuwe vrienden maakt is het verliezen van oude vrienden ook minder ergquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat wel. Nu heb ik het geluk dat er bij mij iets meer zijn geworden laatste jaar. Daarmee wel twee weer verloren al is dat niet zo erg gezien het feit dat ze geen vrienden meer zijn met mij (en de rest)
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Zonder geld eenzaam op je kamertje zitten, wachtende op je volgende stufi zodat je weer noodlesoep en wiet kopen kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |