Ik moet het wel nog ff doen he? En ik wilde 'm eigenlijk met papa lopen, maar die doet in R'dam altijd de marathon. Dus hij zegt: dan doen we toch gewoon in maart de CPC? Die is dus al een maand eerderquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Eindelijk weer een lekker rondje gelopen.Afstand uitbouwen ftw.
En debs is een baas.
quote:
Dan nog, je gaat gewoon lekker.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moet het wel nog ff doen he? En ik wilde 'm eigenlijk met papa lopen, maar die doet in R'dam altijd de marathon. Dus hij zegt: dan doen we toch gewoon in maart de CPC? Die is dus al een maand eerder... nog eeeeven over nadenken
Vandaag was wel ZWAAR jonge... die 8 minuten op het laatst, ik dacht elke seconden BEN IK AL KLAAR? NU DAN? EN NU?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan nog, je gaat gewoon lekker.
Zo suf dat je zo stuk kan gaan op sommige stukken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vandaag was wel ZWAAR jonge... die 8 minuten op het laatst, ik dacht elke seconden BEN IK AL KLAAR? NU DAN? EN NU?
Ja raar is dat dan he? Ik was nu vooral niet blij dat je ineens nog maar ZO weinig wandelen had in verhouding tot het aantal minuten rennen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo suf dat je zo stuk kan gaan op sommige stukken.Helemaal als de volgende lessen, met meer loopminuten achter elkaar, dan zoveel makkelijker gaan.
(ik ging echt stuk op 5, 7, 7, 5 maar de volgende les met 8, 10, 8 ging zķ simpel
)
Blauw met glittorz.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:33 schreef Debsterr het volgende:
Ik weet niet wat ik op m'n nagels moet smerenwelk lakje, wil ik nailart, of nie, of of of of
Herkenbaar ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja raar is dat dan he? Ik was nu vooral niet blij dat je ineens nog maar ZO weinig wandelen had in verhouding tot het aantal minuten rennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |