Quote voor het nageslachtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:27 schreef Mineola het volgende:
Hey, dat is een goeie schommel! Beter dan mijn ducktape geval, hahaha
De tweede foto is echt tof, vet lol
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:34 schreef Mineola het volgende:
[..]
Duck ipv duct bedoel je?! ik moest echt drie keer kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn twee kids op de buurttrampoline
[ Bericht 47% gewijzigd door Animalmix op 04-10-2013 06:57:05 ]
JA! Ik lust echt alle thee wel, maar die is echt zooooooooooo smerig. Doe dan gewoon citroen of iets herfstigsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Gecarameliseerde peerthee is het vieste wat ik ooit op heb op per ongeluk ingeslikte kots na!
Die had ik dus gehaald, al lang geen aandacht meer aan besteed. Gaf ik die vorige week aan Silvijn (zie mij on topic zijn), heeft de hele benedenverdieping de hele dag naar artificiële speculaas gestonken. Dat ruikt echt niet naar zelfgebakken speculaasjes uit de oven. Zo, dat mag gezegd worden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:58 schreef danic het volgende:
Ik dacht iets herfstigs te hebben gekocht: speculaasthee. Maar brrrr echt vies.
Oh wat erg, evil schoonoudersquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:21 schreef danic het volgende:
Omdat iedereen gelijk weggevlucht is....zal ik dan nu maar verklappen dat dit een 'cadeautje' was van mijn schoonoudersZe hadden hem een week gehuurd en toen ik af en aan steeds in het ziekenhuis moest blijven, hebben ze hem tot 2x toe een week verlengt. Dat ding heeft 3 weken in mijn voortuin gestaan
Omg helemaal hier overheen gelezenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:21 schreef danic het volgende:
Omdat iedereen gelijk weggevlucht is....zal ik dan nu maar verklappen dat dit een 'cadeautje' was van mijn schoonoudersZe hadden hem een week gehuurd en toen ik af en aan steeds in het ziekenhuis moest blijven, hebben ze hem tot 2x toe een week verlengt. Dat ding heeft 3 weken in mijn voortuin gestaan
Hahaha! Dit is wat je toestuurt naar je ergste vijandquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:27 schreef danic het volgende:
Oh al gelijk een hit tijdens het zoeken op google...Deze dus. Maar hij was dus al helemaal vaal door de zon, inclusief vogelpoep. Echt zo slecht. Dat je het zo durft te verhuren...
[ afbeelding ]
Oh en voor de beeldvorming, hij is zo groot: (Dat ben ik niet trouwens)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |