SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
Of makkelijker: http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door SevD op 04-10-2013 00:09:49 ]![]()
Hahaha net door iemand van de Fok Crew opgepikt terwijl politie achter me aan zat en ze zo kwijtgeraakt.. Thanks!![]()
![]()
Verbaas me dat zoveel mensen alleen maar free-roaming aan het doen zijn. Meeste punten voor level-ups zijn toch met races e.d. te halen. Zelfs als je met zijn 2en racet krijg je (best dikke) punten.
Werd net 4x afgemaakt door een kerel met een klap met zijn wapen. Melee dus. Waarom was hij steeds sneller?!![]()
Haha geen probleemquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:09 schreef BartMcCormick het volgende:
Hahaha net door iemand van de Fok Crew opgepikt terwijl politie achter me aan zat en ze zo kwijtgeraakt.. Thanks!Zaten maar met zn tweeen in een kamer...
BrotherJay?MentionedDCMJ![]()
Omdat je een vrouw bentquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:10 schreef SnuggLe het volgende:
Verbaas me dat zoveel mensen alleen maar free-roaming aan het doen zijn. Meeste punten voor level-ups zijn toch met races e.d. te halen. Zelfs als je met zijn 2en racet krijg je (best dikke) punten.
Werd net 4x afgemaakt door een kerel met een klap met zijn wapen. Melee dus. Waarom was hij steeds sneller?!Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Spelen voor de puntenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:10 schreef SnuggLe het volgende:
Werd net 4x afgemaakt door een kerel met een klap met zijn wapen. Melee dus. Waarom was hij steeds sneller?!
Trophy nerd![]()
![]()
Moet je eerdt een paar sp dingen doen voor dat gta online? Racen, drugs ophalen etc?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Veel mensen die gisteravond naar de kapper zijn geweest, is nu opeens een shemale. Ik dus ook... hoe kut is dat dan. En bij de kapper had ik ook nog eens manly mascara voor de grap opgedaan, typisch dit. Nu wil ik nieuw poppetje maken, blijf ik nu wel hangen bij de race...... zucht.![]()
Ik ga nu ook alleen maar free-roamen, puur en alleen omdat je character spontaan kan verdwijnenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:10 schreef SnuggLe het volgende:
Werd net 4x afgemaakt door een kerel met een klap met zijn wapen. Melee dus. Waarom was hij steeds sneller?!![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:14 schreef Furdinand het volgende:
Met muto op de foto
[ afbeelding ]
Hij was afk.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit spel soms
[ afbeelding ]
Hi Muto![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Tijd voor een massale groepsfoto
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Mooi he.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:17 schreef Donderjagers het volgende:
Ondertussen al 59x het intro filmpje gezien.. Who's with me? PS3![]()
Ik zit steeds in sessions alleen. PS3http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
in vind het introfilmpje juist zo leuk. gelukkig werkt het niet kan ik hem vaker terugkijkenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:17 schreef Donderjagers het volgende:
Ondertussen al 59x het intro filmpje gezien.. Who's with me? PS3melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Godver, zat ik bijna in een leuke deathmatch met een boel FOK!kers, timed mn session out
En ik werd net al willekeurig gespawnd in de woestijn waardoor ik een pokke-end moest lopen voordat ik een auto kon vinden en terug naar de stad om iets te doen
[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2013 20:23:00 ]![]()
Allemaal xbox?http://www.syfy.com/tinman/oz/
oh dus jij was hostquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:22 schreef Badr_Harry het volgende:
Tdm aan hrt hosten ,2 fokkers erbijhahaha
Forum Opties Forumhop: Hop naar: