Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:04 schreef theguyver het volgende:
Lavje zal je echt niet bannen omdat ik honger had, gelijk ff voor 20euro nieuw la voer gehaald
bifi worstjes cup a soup muesli repen wafels koekjes m&m's.
btw geen orginele topic naam dit keer :/
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja maar Tjacka gaat aan de snert en dat merkt hij vast in het weekend nog
snitzel zou ik voor gaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:12 schreef theguyver het volgende:
[..]snert...
of... 350 gram grote shnitzel :p
of een hele kip... moeilijk
Mis jij de typisch Hollandse gerechten niet Matador?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:22 schreef El_Matador het volgende:
Een goede Duitse schnitzel als ode aan de herenigingsdag.
oh wacht 400 gram, ubershnitzel... SJEIZEEE!!!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mis jij de typisch Hollandse gerechten niet Matador?
Lekkere snert en de Duitse Hollandse schnitzel?
Erwtensoep vind ik het goorste wat er bestaatquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mis jij de typisch Hollandse gerechten niet Matador?
Lekkere snert en de Duitse Hollandse schnitzel?
Wat zal je genoten hebbenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Erwtensoep vind ik het goorste wat er bestaat
Ik mis kroketten, bitterballen, frikandellen, saucijzenbroodjes, stroopwafels (al kan je die wel krijgen)...
Het beste eten van Nederland zijn de snacks en de zoetigheid.
In juli was ik 1 dag op Curacao en daar gelijk 6 kroketten en 2 frikandellen op 1 dag op.
Het fruit, de fruitsapjes, de koffie, het eten kan goed zijn maar is doorgaans niet geweldig. Veul minder dan in landen als Mexico en vooral Peru. Maar goed, het is prima te doen hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zal je genoten hebben![]()
Maar wat zijn de lekkerste gerechten van het land waar je nu verblijft? Heb je daar ook favorieten bij?
Dus gewoon zo af en toe even op Curacao aanwippen om je tegoed te doen aan Hollandse snacks.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het fruit, de fruitsapjes, de koffie, het eten kan goed zijn maar is doorgaans niet geweldig. Veul minder dan in landen als Mexico en vooral Peru. Maar goed, het is prima te doen hoor.
Tot nog toe 1 keer, maar carnavallen in Trinidad dus dan kom ik er langs.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus gewoon zo af en toe even op Curacao aanwippen om je tegoed te doen aan Hollandse snacks.
Gerookte palingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tot nog toe 1 keer, maar carnavallen in Trinidad dus dan kom ik er langs.
Oh en haring! Maar dat heb ik op Koninginnedag nog op. Mijn vriendinnetje "moest er wel even aan wennen".
Paling, dat mis ik echt. Gruwelijk lekker.
Hoi schatje.quote:
Ja, goed.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi schatje.
Mwa gewoon normaal. paar daagjes andere dingen gedaan. En oe is ut me u dan?
ohh wat lief. ik jou ook hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, goed.
Ik miste je al hiermaar logisch dat je af en toe eens even geen zin hebt om te Fokken.
Straks de eerste aflevering van Geer en Goor en de oudjes. Verheug me er op. Moet altijd zo lachen om die twee. Weet niet wat het is maar er is een bepaalde magie tussen die twee .
Hoe is het met de vogels? Heb je al kwartels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |