Stik!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:55 schreef Aber2.0 het volgende:
Ik val bijna in slaap maar ik moet nog 5 uur werken
Het maakt me woedend.
Alle Barts zijn boos, Bartquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:59 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Mijn naam is Ali! en niet FUCKING BART!
Omg doe rustig gekquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:57 schreef Appelknaller het volgende:
Ik ben bòós, das nog bozer dan boos.
Niet doen Bart, dat lost niks opquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:01 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ik wil mijn beeldscherm stuk slaan door jou!
Laat aber met rust!!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:03 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Verdwijn uit mijn topic! Stom wijf!
Wil je me nog bozer maken? Dat lukt helaas niet met een foto van je kut kop!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Laat aber met rust!!
[ afbeelding ]
Ik zal je gvd door je beeldscherm trekken josti!!!1!! Met je grote waffelquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:03 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Verdwijn uit mijn topic! Stom wijf!
Stom wijf! Was ik niet FUCKING duidelijk ofzo?!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:18 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Ik zal je gvd door je beeldscherm trekken josti!!!1!! Met je grote waffel![]()
DEZE REACTIE MAAKT ME FURIEUS!!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:21 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Stom wijf! Was ik niet FUCKING duidelijk ofzo?!
Kom uit de kast, en verdwijn ook uit mijn topic!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:20 schreef katindeboom het volgende:
Kanker, jij bent wel echt heel erg boos. Meestal moet je daarna heel erg huilen. En dan zijn je vader en moeder weer boos dat je zo'n erge homo bent geworden.
scheelt dat je voor je werk op je rug ligtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:55 schreef Aber2.0 het volgende:
Ik val bijna in slaap maar ik moet nog 5 uur werken
Het maakt me woedend.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:22 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Kom uit de kast, en verdwijn ook uit mijn topic!
Nouhou!!!quote:
Laat Bart maar in zijn sop gaar koken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Nouhou!!!Ik ben altijd alleen maar aardig geweest tegen je, BART
![]()
HET IS ALI! FUCKING HOER LOOP NAAR HEL!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Nouhou!!!Ik ben altijd alleen maar aardig geweest tegen je, BART
![]()
Zolang je hem geen Bart noemt zit je safequote:
Maar hij heet toch gewoon Bart?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zolang je hem geen Bart noemt zit je safe
ja gelukkig geen Aliquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:01 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Maar hij heet toch gewoon Bart?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |