SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
dat heeft bijna iedereenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:15 schreef zerokil het volgende:
Blijft hangen op waiting for players hier
Ja hier ook te vroeg gejuichtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:15 schreef zerokil het volgende:
Djeetje, ben je al verder bij die race missie?
Blijft hangen op waiting for players hier
Bedankt, na een ctrl+f5 staat hij er wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:18 schreef Maver24 het volgende:
451(2) opstelling klopt niet op wefut
[ afbeelding ]
lijntje tussen de 2 cb's is er niet
Je loopt binnen op deze manierquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:22 schreef Grandesco het volgende:
Koop net weer een IF Pelle voor 11k
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:23 schreef Kamikazie het volgende:
En we doen het allemaal ja we doen het allemaal
Je hebt gewoon te veel coins. Ik moet armoedzaaien met IF pellesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:27 schreef Kiid het volgende:
En ik krijg commentaar als ik een buy/sell plaatje post van Ribery
wefutquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:18 schreef Maver24 het volgende:
451(2) opstelling klopt niet op wefut
[ afbeelding ]
lijntje tussen de 2 cb's is er niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Niet zo huilenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:27 schreef Kiid het volgende:
En ik krijg commentaar als ik een buy/sell plaatje post van Ribery
Waarom niet?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:29 schreef Djeetje het volgende:
Eindelijk weer eens windows updates die werken
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
"Hello I'm Lindgren and I'm choking on a million dicks"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
fitness jij ooit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kreeg mijn windows niet geactiveerd op een of andere manierquote:
banned denk ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik kan niet meer in FUT? Nog iemand?
Waarom refreshte ik..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:33 schreef Maver24 het volgende:
ik ben ook uit UT gegooid, ik was net lekker bezig met een teampje. op de webapp staat ook dat servers het niet doen
1M kopen voor 200 euro?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:34 schreef Roypsv het volgende:
waarom heb ik ooit coins gekocht. maak zo veel profit nu
Omdat je te weinig hersencellen hebt om te bedenken dat coins verdienen simpel is ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:34 schreef Roypsv het volgende:
waarom heb ik ooit coins gekocht. maak zo veel profit nu
had er geen zin in. nu wel moet je altijd zo haten? of is dat doorgegeven door je ouders?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat je te weinig hersencellen hebt om te bedenken dat coins verdienen simpel is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |