bride?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:44 schreef spierbal het volgende:
Hou je weer geld over voor andere dingen.
Always look at the bride side of life.
auto op slot...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:16 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik wel. Er lopen genoeg gekken rond die een kind uit je auto zullen grissen.
Dat is toch je taak als ouder?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:11 schreef Leipo666 het volgende:
en jullie gaan mij vertellen dat jullie daar altijd bewust rekening mee houden
sure!
er zijn zoveel taken als ouder, maar als ik zie wat voor mini-huftertjes er 'opgevoed' worden, worden er heel veel taken voor het gemak maar genegeert...quote:
Ik kan me niet voorstellen dat ik zo met mijn kind zou omgaan. Kind mee = kind bij mij. Als ik dingen wil doen waarbij het niet handig is een kind mee te nemen, dan moet ik dat niet doen...quote:
voor die ene fucking minuutquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:25 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik zo met mijn kind zou omgaan. Kind mee = kind bij mij. Als ik dingen wil doen waarbij het niet handig is een kind mee te nemen, dan moet ik dat niet doen...
Laat maar jongen. Doe met je koters wat je er mee wilt, maar laat anderen ook gewoon hun koters bij zich houden als ze dat prettig vinden?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:28 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
voor die ene fucking minuut
niet alsof dat kind dood neervalt als hij 1 minuut alleen is
of neem je je kind ook altijd mee als je gaat schijten? of leg je hem dan in de box? alleen!
Dan ben je echt een domme mongool en moeten al je ruiten ingetikt worden. Als pa en ma samen zijn hoeft er toch maar 1 naar binnen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:04 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
pa en ma alleen even een minuutje binnen om een pakje peuken te kopen, besluiten baby maar even te laten liggen want die slaapt net eindelijk en komen terug bij een auto met ingeslagen ruit...
Ach, bij de pomp kan je meestal je auto gewoon zien als je binnen bent. Ook is het overdekt en geen volle zon, dat scheelt ook wel behoorlijk.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zorgen dat je niet tankt als je alleen met je kind bent.
Plannen.
Naar zo'n selfservice tankstation gaan.
Ik denk dat er plekken en situaties zijn waar je meer risico op ontvoering loopt dan bij de pomp waar je camera's hebt hangen en eigenlijk constant zicht op je auto hebt...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:16 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik wel. Er lopen genoeg gekken rond die een kind uit je auto zullen grissen.
tuurlijk wel, kijk niet zo veel tv manquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je laat je/een kind nooit alleen in de auto zitten
Ik krijg dan een belletje van de alarmcentrale...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:53 schreef mschol het volgende:
speciale bewegingssensoren voor je alarm, maarja wie gaat er nou nog bij alarm naar z'n auto kijken... die dingen gaan lukraak af..
Je kan ook overdrijven...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Zorgen dat je niet tankt als je alleen met je kind bent.
Plannen.
Naar zo'n selfservice tankstation gaan.
Heb ik niet van tv geleerdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:35 schreef Life2.0 het volgende:
tuurlijk wel, kijk niet zo veel tv man
Andermans kind zou te begrijpen zijn idd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:09 schreef Apotheose het volgende:
ik kan never nooit niet begrip opbrengen voor zulke 'ouders'. Hoe vergeet je in godsnaam je eigen kind?!?!?!?!![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |