Het is gewoon pure afgunst van de Nederlanders.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:32 schreef JamesBontkraag het volgende:
Vooral de Deutsche pünktlichtkeit staat mij erg aan. Hoewel het, gezien de historie, niet heel onlogisch is dat er wat oud zeer tussen de Nederlanders en Duitsers ligt, betreur ik het des te meer, aangezien het verleden het verleden is en de Duitsers een geweldige economie hebben.
en vooral kortetermijn denken…quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:27 schreef HSG het volgende:
[..]
Het is gewoon pure afgunst van de Nederlanders.
En nu kan Nederland een vingertje terug verwachten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:59 schreef RM-rf het volgende:
[..]
en vooral kortetermijn denken…
nog maar 8 jaar terug was duitsland 'de zieke man van europa' en kregen ze van de toenmalige minister van financieen Gerrit Zalm een geheven vingertje en dominee-preek over het op orde krijgen van hun begroting.. terwijl ze toentertijd juist die hervormingen deden (Agenda 2010 en hartz IV) waarvan ze nu de vruchten oogsten (alhoewel je er ook kritiek op kunt hebben , de armoede in duitsland is juist behoorlijk gestegen en minimaal 1 op de 8 duitsers en tussen de 10 en 12 miljoen ervan leven onder de armoedegrens, deels ook mensen die fulltime werken en bv gepensioneerden die hun hele leven gewerkt hebben maar nu een minimaal pensioen blijken te hebben)
eerder die ge-ergerd verveelde blik van Wolfgang Schäuble, waarin die erg goed isquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:04 schreef HSG het volgende:
[..]
En nu kan Nederland een vingertje terug verwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar een land een 'bazenland' noemen vind ik beetje triest. Geen enkel land is een bazenland aangezien elk land z'n goede en slechte kanten heeft. Maar 'haten op' Duitsland is inderdaad triest en vooral een kwestie van gebrek aan kennis over dat land vaak in combinatie met haatgevoelens door het verleden en/of doordat Duitsland toch een beetje de 'grote broer' is.quote:Duitse auto's![]()
Duitse vrouwen in Zuid-Duitsland![]()
![]()
Klacht : Mensen die haten op Duitsland
Het is inderdaad wel opvallend dat sommige volken meer last lijken te hebben van expansiedrift dan andere volken.quote:
In de oorlog hadden we een speciaal woord voor jouw soort vrouwen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:43 schreef ZarB het volgende:
Ik ben gek op Duitsland. Maar ik moet wel want mijn vriend woont er.
Verrijk me...quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:44 schreef zovty het volgende:
[..]
In de oorlog hadden we een speciaal woord voor jouw soort vrouwen.
Dat was na de oorlog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |