quote:Die kleur is ons "gegeven"
Op vrijdag 27 september 2002 19:48 schreef Gboy27 het volgende:Roze is een geuzekleur geworden, homoseksuelen kregen in de concentratiekampen (2e WO) een roze driehoek opgespeld
quote:Waarom dan niet afschaffen of een ander kleurtje kiezen???
Op vrijdag 27 september 2002 22:53 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Die kleur is ons "gegeven"
Het is simpel!
Als homo's graag geaccepteerd willen worden dan moeten ze zich normaal gedragen, oftewel geen extravagante dingen doen of dingen waarmee ze ergens buiten vallen.
Doen ze dat toch, simpel, dan worden ze ook niet geaccepteerd zoals nu dus!
Dus... Opzouten met zo'n homotop100, want ik wil dat ze WEL geaccepteerd worden!!!
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 12:18 schreef moredragons het volgende:
Als homo's graag geaccepteerd willen worden dan moeten ze zich normaal gedragen, oftewel geen extravagante dingen doen of dingen waarmee ze ergens buiten vallen.
Willen alle moslimvrouwen meteen even hun hoofddoek afdoen, want ik wil ze accepteren.
Een groep pas accepteren nadat ze zich aangepast hebben is geen accepteren.
quote:Amen
Op zaterdag 28 september 2002 12:18 schreef moredragons het volgende:
Ongelooflijk!Het is simpel!
Doen ze dat toch, simpel, dan worden ze ook niet geaccepteerd zoals nu dus!
Dus... Opzouten met zo'n homotop100, want ik wil dat ze WEL geaccepteerd worden!!!
quote:maar ze zijn niet normaal
Op vrijdag 27 september 2002 10:03 schreef Kleinebehuizing.nl het volgende:
Sorry hoor...leuk dat ruud de wild het allemaal zo ver heeft gekregen, leuk voor die man. Maar we moeten de Homo's toch nog steeds accepteren in deze maatschappij? ze verdienen toch een gelijkwaardige behandeling?
Wij hebben toch ook geen HETERO top 100, of ben ik nou gek. Waarom moeten de homo's ineens Meer aandacht dan de andere sexe, waarom ineens alles in het roze?
Je wilt gewoon normaal geaccepteerd worden, gedraag je dan ook normaal...........
quote:Steek die acceptatie maar in je reet, niks zo leuk als hetero's ergeren.
Op vrijdag 27 september 2002 10:03 schreef Kleinebehuizing.nl het volgende:
Sorry hoor...leuk dat ruud de wild het allemaal zo ver heeft gekregen, leuk voor die man. Maar we moeten de Homo's toch nog steeds accepteren in deze maatschappij? ze verdienen toch een gelijkwaardige behandeling?
Wij hebben toch ook geen HETERO top 100, of ben ik nou gek. Waarom moeten de homo's ineens Meer aandacht dan de andere sexe, waarom ineens alles in het roze?
Je wilt gewoon normaal geaccepteerd worden, gedraag je dan ook normaal...........
Lang leve de HOMO top 100
quote:Godzijdank niet nee, ik moet er niet aan denken zo'n duffe fokker achter een kinderwagen te worden.
Op woensdag 2 oktober 2002 11:44 schreef klaus_beyer het volgende:[..]
maar ze zijn niet normaal
quote:Yep, die hoort in de Diva top 100 thuis.
Op donderdag 3 oktober 2002 14:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een provocatie trouwens om Tarkan in de Homo 100 te zetten !
quote:Voor de homo's of voor Tarkan?
Op donderdag 3 oktober 2002 14:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een provocatie trouwens om Tarkan in de Homo 100 te zetten !
Het zit jullie heterootjes wel erg hoog he ![]()
Homo's mogen... (worden getolereerd) zolang ze maar uit mijn buurt blijven, ze niet opvallen, ze hun mond houden etc.
WAKKER WORDEN!!!
quote:Het zit jou homootje wel errûg laag heh
Op zaterdag 5 oktober 2002 03:09 schreef Gboy27 het volgende:
Mmmmmmm... dit topic is weer omhoog geschoptHet zit jullie heterootjes wel erg hoog he
Volgens mij ben jij degene die het hier zo moeilijk heeft.
Je wilde toch geaccepteerd worden en nou doe je net alsof het de hetero's zijn die hier problemen mee hebben.
quote:Wat een eikelige reactie in een eikelig topic. Die homo-events zijn er gewoon voor de gezelligheid. Net zoals er Chinese en Marokkaanse feesten bestaan, en house en rock feesten, en weet ik veel wat voor feesten, zijn er ook homo-feezsten. Daar ben je als hetero ook hardstikke welkom, als je je ook van de sfeer houdt die in een groot deel van de homo scene leeft. Want: het is nu eenmaal leuk om te feesten met mensen die ongeveer dezelfde smaak hebben als jij.
Op woensdag 9 oktober 2002 14:00 schreef PimpShaggy het volgende:[..]
Het zit jou homootje wel errûg laag heh
Volgens mij ben jij degene die het hier zo moeilijk heeft.
Je wilde toch geaccepteerd worden en nou doe je net alsof het de hetero's zijn die hier problemen mee hebben.
Verder: al dat gelul over normaal en niet normaal! Is iets normaal omdat jij het normaal vindt? wie beslist dat? Godzijdank zijn we niet allemaal hetzelfde, dat zou de wereld nogal saai maken.
quote:Waarom reageer je dan op een eikelig topic?
Op woensdag 9 oktober 2002 15:55 schreef Ripley het volgende:
Wat een eikelige reactie in een eikelig topic.
quote:Ik begrijp iets niet..........
zijn er ook homo-feezsten. Daar ben je als hetero ook hardstikke welkom, als je je ook van de sfeer houdt die in een groot deel van de homo scene leeft.
Maar wat is er mis met de 'sfeer van de hetero's'?? Daar kunnen toch ook homo's naartoe gaan?
quote:Ja. En andersom dus ook. Wat is nu precies het probleem?
Op woensdag 9 oktober 2002 16:40 schreef PimpShaggy het volgende:[..]
Waarom reageer je dan op een eikelig topic?
[..]Ik begrijp iets niet..........
Maar wat is er mis met de 'sfeer van de hetero's'?? Daar kunnen toch ook homo's naartoe gaan?
quote:jaha! je hebt wel gelijk. Maar bij een Marrokaans feest hoeft niet gelijk heel nederland in het marrokaans, maar bij een HOMO top 100 moet wel gelijk heel nederland Roze!
Op woensdag 9 oktober 2002 15:55 schreef Ripley het volgende:[..]
Wat een eikelige reactie in een eikelig topic. Die homo-events zijn er gewoon voor de gezelligheid. Net zoals er Chinese en Marokkaanse feesten bestaan, en house en rock feesten, en weet ik veel wat voor feesten, zijn er ook homo-feezsten. Daar ben je als hetero ook hardstikke welkom, als je je ook van de sfeer houdt die in een groot deel van de homo scene leeft. Want: het is nu eenmaal leuk om te feesten met mensen die ongeveer dezelfde smaak hebben als jij.
Verder: al dat gelul over normaal en niet normaal! Is iets normaal omdat jij het normaal vindt? wie beslist dat? Godzijdank zijn we niet allemaal hetzelfde, dat zou de wereld nogal saai maken.
quote:Is weer typisch Nederlands om van zo'n afgezaagd idee een hype te maken.
Op donderdag 10 oktober 2002 09:28 schreef Kleinebehuizing.nl het volgende:[..]
jaha! je hebt wel gelijk. Maar bij een Marrokaans feest hoeft niet gelijk heel nederland in het marrokaans, maar bij een HOMO top 100 moet wel gelijk heel nederland Roze!
Verder heb je ook die gay olympics en the gay parade, dus homos vinden het in het algemeen alles behalve NIET leuk dat ze speciale aandacht krijgen. Stelletje moraalridder ![]()
De gene die homo's in een hokje stoppen zijn homo's zelf (niet altijd dan maar wel vaak)
quote:Niet iedereen vind de smaak van sperma even lekker
Op woensdag 9 oktober 2002 15:55 schreef Ripley het volgende:[..]
Wat een eikelige reactie in een eikelig topic. Die homo-events zijn er gewoon voor de gezelligheid. Net zoals er Chinese en Marokkaanse feesten bestaan, en house en rock feesten, en weet ik veel wat voor feesten, zijn er ook homo-feezsten. Daar ben je als hetero ook hardstikke welkom, als je je ook van de sfeer houdt die in een groot deel van de homo scene leeft. Want: het is nu eenmaal leuk om te feesten met mensen die ongeveer dezelfde smaak hebben als jij.
De natuur heeft dat besloten, namelijk dat er een gat zit om je piemel in te doen en een een gat zit om mee te poepen.
quote:ow, dus iedereen die aan orale en anale seks doet, hetero of homo, is fout bezig? Als je er echt zo over denkt dan mis je veel lol.
Op donderdag 10 oktober 2002 13:23 schreef klaus_beyer het volgende:[..]
Niet iedereen vind de smaak van sperma even lekker
De natuur heeft dat besloten, namelijk dat er een gat zit om je piemel in te doen en een een gat zit om mee te poepen.
quote:Ik ben onredelijk gedrag over homo's helemaal zat!
Op donderdag 10 oktober 2002 14:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als iemand stelt dat het tegen 'de natuur' in is, dan kan men niet anders doen dan diegene geljk geven.
quote:Klopt. Als je ook bereid bent om toe te geven dat zodra jij een meisje neukt en zij niet zwanger wordt omdat zij de pil slikt/jij een condoom om je snikkel hangt/etc. het ook tegennatuurlijk is. Dus waar praten we dan over?
Op donderdag 10 oktober 2002 14:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als iemand stelt dat het tegen 'de natuur' in is, dan kan men niet anders doen dan diegene geljk geven.
quote:Die zit vol, Twoflower
Op donderdag 10 oktober 2002 14:02 schreef Twoflower het volgende:
Ik ben onredelijk gedrag over homo's helemaal zat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |