Het is ook volstrekt onredelijk om homoseksueel gedrag vies of walgelijk te vinden, het is hygienisch gezien net zo vies als heteroseks. Er is een groot verschil tussen ergens van walgen en ergens niet geil van worden toch?
Dan heb je ook nog die 'leuke' grapjes over homo's. Vooral dat grapje dat je niet mag bukken wanneer er een homo in de buurt is.. je wordt anders namelijk meteen genomen...
AAARRGH!!! Alsof iedere homo altijd iedereen bespringt.
Nederlanders worden altijd bestempeld als zulke tolerante mensen, maar het tegendeel hiervan is waar. Homo, flikker en nicht worden al te vaak gebruikt door hetero's als scheldwoorden en dat vind ik iets verkeerd. Net zoals het gebruik van Turk als scheldwoord verkeerd is. Mensen hebben geen idee hoeveel pijn ze hier anderen mee aandoen.
Ok, ik heb gesproken..
neuken?
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:11 schreef blikgroente het volgende:
dat grapje dat je niet mag bukken wanneer er een homo in de buurt is.. je wordt anders namelijk meteen genomen...
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:15 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
he he h e lol die kon ik nog niet maar goed ik denk dat je je aan stelt je hoort hier verder nooit homofielen klagen maar goed dat is mijn mening
Fok is toch aardig gay, dacht ik zo!
Sorry hoor maar dan mag er ook wel ff een klaagzang van de boeren, ambtenaren en geestelijk mindervaliden bij ...
Ben het wel met topicstarter eens btw....
quote:Vuile hetero!!!
Op woensdag 04 september 2002 16:17 schreef robh het volgende:
Mag je een homo dan wel homo noemen? En schelden op een homo wordt dan hetero?Sorry hoor maar dan mag er ook wel ff een klaagzang van de boeren, ambtenaren en geestelijk mindervaliden bij
...
Ben het wel met topicstarter eens btw....
sorry
[Dit bericht is gewijzigd door Talk2me op 04-09-2002 16:23]
quote:Gezien het feit dan het wel allemaal in elkaar past zou ik zeggen dat ze groot genoeg geschapen zijn om het wel te doen.
Op woensdag 04 september 2002 16:18 schreef -En4Cer- het volgende:
Ga jij me nou vertellen hoe ik over homo's moet denken, ikgewoon op homo's..
En mij boeit het niet wat jij daarvan denkt.
Het walgelijke is dat mannen ervoor niet geschapen zijn om elkaar in hun kont te ******. Dat is mijn mening..
Sorry hoor... maar een homo komt er bij mij niet in!
quote:Die logica ontgaat me een beetje...
Zelf ben ik helemaal homo, maar ik walg echt niet van een vrouw, lijkt me dus ook logisch dat heteromannen ook niet van een andere man walgen.
quote:En knuffelen heeft ook niets met voortplanting te maken dus slaan we dat in het vervolg ook maar over
Op woensdag 04 september 2002 16:21 schreef Lucille het volgende:Gezien het feit dan het wel allemaal in elkaar past zou ik zeggen dat ze groot genoeg geschapen zijn om het wel te doen.
Maar mag ik hieruit concluderen dat jij niet beft of gepijpt wordt, want de mond en de tong zijn ook niet geschapen om orale seks te hebben.
quote:of jij geen stiekeme fantasie hebt om een vrouw anaal te pakken
Het walgelijke is dat mannen ervoor niet geschapen zijn om elkaar in hun kont te ******. Dat is mijn mening..
Waarom klaag je eigenlijk , ik heb niets tegen homo's maar ik vind wel dat ze gewoon kunnen integreren in de samenleving, dus ze hoeven voor mij geen apparte Homo dagen ,. gay parades etc.. vooral het overdreven gedrag van sommige homo's die je bv in de stad tegenkomt staat mij persoonlijk wel tegen.
Ik denk alleen dat je met dit soort topics wel alleen zoiets krijgt van : Daar heb je weer zo'n homo die zielig moet doen en zich niet geaccepteerd voelt.
Je noemt je zelf een homo dus hoe kan je het dan zien als een scheldwoord, zie het liever als een bevestingen van je eigen ik. Je bent een Nicht , een flikker en een homo, waarom omdat dat je geaardheid is , net zoals ik een hetero ben. Maar omdat je tot een minderheid behoord dan is het ineens schelden en zijn we zielig.
Er zijn hier op fok! ook genoeg homo's die je gewoon niet hoord, die niet zo nodig van de daken hoeven te schreeuwen dat ze homo zijn, en gelukkig met hun maatje zitten te fokken of wat dan ook.
Aanstellerietes vind ik het gewoon. En mensen die dus dit soort klaagzangverhalen neerzetten zijn naar mijn mening gewoon zielig en eerder een schande voor de mensen met een homofiele geaardheid dan dat ze goed doen.
Zow ik heb gezegt
P.s. ik heb niks tegen homo's.
Toch moet ik zeggen dat ik absoluut nooit tegen een homo een kwalijk woord zou zeggen enkel en alleen omdat ie homo is... ik behandel ze gelijk aan mensen waar ik het wel mee eens ben, alleen in dit soort onderwerpen/discussies geef ik mijn mening.
Kortom ik vind homo-sex walgelijk! Maar om als vrienden met een homo een biertje te gaan pakken vind ik geen probleem! dus als persoon walg ik niet van hem/haar, maar alleen qua sexueel gedrag.
quote:Als je het goed bekijkt zijn nichten dan juist stoerder ik durf me namelijk niet in mijn reet te laten nemen...
Op woensdag 04 september 2002 16:24 schreef blikgroente het volgende:
Met dat schelden bedoel ik meer het iemand 'nicht' noemen door hetero's als iemand iets niet doet/durft of weet ik veel wat.
Ik heb overigens niets tegen mannenliefde ... maar het is niet voor mij weggelgd
quote:Ik zeg ook niet dat dat moet hoor
Op woensdag 04 september 2002 16:23 schreef ComComMer het volgende:
Sorry hoor... maar een homo komt er bij mij niet in!
Op me werk, werken ook homo's en ik heb er echt geen problemen mee. Tegen hem zeg ik ook rustig, 'wat ben je nou voor een homo!?!', heb die geen probleem mee. (sterker nog hij lacht zich dan helemaal rot)
quote:je suggereert hiermee dat er toch homo's zijn die dit daadwerkelijk doen dan?
Op woensdag 04 september 2002 16:11 schreef blikgroente het volgende:
Dan heb je ook nog die 'leuke' grapjes over homo's. Vooral dat grapje dat je niet mag bukken wanneer er een homo in de buurt is.. je wordt anders namelijk meteen genomen...AAARRGH!!! Alsof iedere homo altijd iedereen bespringt.
verder denk ik dat het voornamelijk onzekere mannen zijn die zich bedreigd voelen door homosexuelen.
quote:Dit slaat naturlijk nergens op ieder zijn eigen voorkeur toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |