abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5654532
Ik begrijp werkelijk niet hoe bepaalde mensen zo vreselijk dom kunnen zijn om grapjes of onredelijke opmerkingen te maken over homoseksualiteit. Het regent kotssmileys wanneer er hier een topic wordt geopend over 2 mannen die al dan niet iets met elkaar doen of gewoon over naakte mannen op het babes/hunks forum. Zelf ben ik helemaal homo, maar ik walg echt niet van een vrouw, lijkt me dus ook logisch dat heteromannen ook niet van een andere man walgen.

Het is ook volstrekt onredelijk om homoseksueel gedrag vies of walgelijk te vinden, het is hygienisch gezien net zo vies als heteroseks. Er is een groot verschil tussen ergens van walgen en ergens niet geil van worden toch?

Dan heb je ook nog die 'leuke' grapjes over homo's. Vooral dat grapje dat je niet mag bukken wanneer er een homo in de buurt is.. je wordt anders namelijk meteen genomen...

AAARRGH!!! Alsof iedere homo altijd iedereen bespringt.

Nederlanders worden altijd bestempeld als zulke tolerante mensen, maar het tegendeel hiervan is waar. Homo, flikker en nicht worden al te vaak gebruikt door hetero's als scheldwoorden en dat vind ik iets verkeerd. Net zoals het gebruik van Turk als scheldwoord verkeerd is. Mensen hebben geen idee hoeveel pijn ze hier anderen mee aandoen.

Ok, ik heb gesproken..

pi_5654540
HOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! .

Geintje! .

Wie?
pi_5654624
Ik denk dat het buk maar grapje in dezelfde categorie als 'neuken' zit voor de hetero's. Of denk jij dat hier op het forum heel wat afgeneukt wordt? Zelfs Fok! homo's zeggen het hier wel eens (buk maar), dus neem deze opmerking gewoon niet serieus.
En wat betreft de kots-smiley, 't wordt vaak gebruikt als persoonlijke afkeer, niet afkeer van de persoon zelf. Waarschijnlijk bij gebrek aan een 'ik krijg er geen harde van smiley' of 'ik wordt er niet nat van smiley'.

neuken?

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  woensdag 4 september 2002 @ 16:15:38 #4
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_5654627
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:11 schreef blikgroente het volgende:
dat grapje dat je niet mag bukken wanneer er een homo in de buurt is.. je wordt anders namelijk meteen genomen...
he he h e lol die kon ik nog niet maar goed ik denk dat je je aan stelt je hoort hier verder nooit homofielen klagen maar goed dat is mijn mening
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_5654643
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:15 schreef kikkerlikker het volgende:

[..]

he he h e lol die kon ik nog niet maar goed ik denk dat je je aan stelt je hoort hier verder nooit homofielen klagen maar goed dat is mijn mening

.

Fok is toch aardig gay, dacht ik zo!

Wie?
  woensdag 4 september 2002 @ 16:17:55 #6
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_5654673
Mag je een homo dan wel homo noemen? En schelden op een homo wordt dan hetero?

Sorry hoor maar dan mag er ook wel ff een klaagzang van de boeren, ambtenaren en geestelijk mindervaliden bij ...

Ben het wel met topicstarter eens btw....

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_5654680
Ga jij me nou vertellen hoe ik over homo's moet denken, ik gewoon op homo's..
En mij boeit het niet wat jij daarvan denkt.
Het walgelijke is dat mannen ervoor niet geschapen zijn om elkaar in hun kont te ******. Dat is mijn mening..
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_5654715
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:17 schreef robh het volgende:
Mag je een homo dan wel homo noemen? En schelden op een homo wordt dan hetero?

Sorry hoor maar dan mag er ook wel ff een klaagzang van de boeren, ambtenaren en geestelijk mindervaliden bij ...

Ben het wel met topicstarter eens btw....

Vuile hetero!!! . .
Wie?
  woensdag 4 september 2002 @ 16:21:06 #9
26978 Talk2me
© Copyright 2002 Talk2me
pi_5654727
oh "over"....
en ik maar denken dat er "van" stond

sorry

[Dit bericht is gewijzigd door Talk2me op 04-09-2002 16:23]

pi_5654740
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:18 schreef -En4Cer- het volgende:
Het walgelijke is dat mannen ervoor niet geschapen zijn om elkaar in hun kont te ******. Dat is mijn mening..
Gezien het feit dan het wel allemaal in elkaar past zou ik zeggen dat ze groot genoeg geschapen zijn om het wel te doen.
Maar mag ik hieruit concluderen dat jij niet beft of gepijpt wordt, want de mond en de tong zijn ook niet geschapen om orale seks te hebben.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_5654768
Nou ehhh de mannen met een liefde voor mannen, hebben het vaak op mij voorzien... Ik ehhh ben zelf er eentje die vrouwen zoekt om net zo hygienisch te zijn als dat mannen onderling doen.

Sorry hoor... maar een homo komt er bij mij niet in!

Ik kan het uitleggen...
pi_5654772
quote:
Zelf ben ik helemaal homo, maar ik walg echt niet van een vrouw, lijkt me dus ook logisch dat heteromannen ook niet van een andere man walgen.
Die logica ontgaat me een beetje...
Ze walgen toch niet van die homo als persoon
Ze walgen van het anaal nemen van een andere man..
signature
  woensdag 4 september 2002 @ 16:24:18 #13
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_5654785
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:21 schreef Lucille het volgende:

Gezien het feit dan het wel allemaal in elkaar past zou ik zeggen dat ze groot genoeg geschapen zijn om het wel te doen.
Maar mag ik hieruit concluderen dat jij niet beft of gepijpt wordt, want de mond en de tong zijn ook niet geschapen om orale seks te hebben.

En knuffelen heeft ook niets met voortplanting te maken dus slaan we dat in het vervolg ook maar over
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 4 september 2002 @ 16:24:26 #14
30307 Disher
Sors Salutis
pi_5654786
quote:
of jij geen stiekeme fantasie hebt om een vrouw anaal te pakken
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
pi_5654790
Met dat schelden bedoel ik meer het iemand 'nicht' noemen door hetero's als iemand iets niet doet/durft of weet ik veel wat.
pi_5654801
grappig ..zo'n topic hebben we lang niet gehad.

Waarom klaag je eigenlijk , ik heb niets tegen homo's maar ik vind wel dat ze gewoon kunnen integreren in de samenleving, dus ze hoeven voor mij geen apparte Homo dagen ,. gay parades etc.. vooral het overdreven gedrag van sommige homo's die je bv in de stad tegenkomt staat mij persoonlijk wel tegen.

Ik denk alleen dat je met dit soort topics wel alleen zoiets krijgt van : Daar heb je weer zo'n homo die zielig moet doen en zich niet geaccepteerd voelt.

Je noemt je zelf een homo dus hoe kan je het dan zien als een scheldwoord, zie het liever als een bevestingen van je eigen ik. Je bent een Nicht , een flikker en een homo, waarom omdat dat je geaardheid is , net zoals ik een hetero ben. Maar omdat je tot een minderheid behoord dan is het ineens schelden en zijn we zielig.

Er zijn hier op fok! ook genoeg homo's die je gewoon niet hoord, die niet zo nodig van de daken hoeven te schreeuwen dat ze homo zijn, en gelukkig met hun maatje zitten te fokken of wat dan ook.

Aanstellerietes vind ik het gewoon. En mensen die dus dit soort klaagzangverhalen neerzetten zijn naar mijn mening gewoon zielig en eerder een schande voor de mensen met een homofiele geaardheid dan dat ze goed doen.

Zow ik heb gezegt

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_5654806
Worden er dan nooit grapjes over hetero's gemaakt???
Je moet wel ergens tegen kunnen hoor en je niet zo laten kennen!
En sinds wanneer is "Turk" een scheldwoord als je dat tegen een Turk roept??
Als iemand vuile Nederlander naar je roept, ben je dan beledigd????
Het is maar wat je er zelf van maakt.

P.s. ik heb niks tegen homo's.

pi_5654809
Verschil is dat het sowieso ranzig is om mannen te zien kussen. Vrouwen valt nog wel mee omdat vrouwen al intiemer zijn. toch moet ik zeggen dat ik het beide hetzelfde vind als mensen die het met dieren doen, of mensen die het met kinderen doen.

Toch moet ik zeggen dat ik absoluut nooit tegen een homo een kwalijk woord zou zeggen enkel en alleen omdat ie homo is... ik behandel ze gelijk aan mensen waar ik het wel mee eens ben, alleen in dit soort onderwerpen/discussies geef ik mijn mening.

Kortom ik vind homo-sex walgelijk! Maar om als vrienden met een homo een biertje te gaan pakken vind ik geen probleem! dus als persoon walg ik niet van hem/haar, maar alleen qua sexueel gedrag.

Beter een blauw scherm, dan geen scherm!
  woensdag 4 september 2002 @ 16:26:10 #19
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_5654813
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:24 schreef blikgroente het volgende:
Met dat schelden bedoel ik meer het iemand 'nicht' noemen door hetero's als iemand iets niet doet/durft of weet ik veel wat.
Als je het goed bekijkt zijn nichten dan juist stoerder ik durf me namelijk niet in mijn reet te laten nemen...

Ik heb overigens niets tegen mannenliefde ... maar het is niet voor mij weggelgd

Drop you like an ill, bad habit
pi_5654816
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:23 schreef ComComMer het volgende:

Sorry hoor... maar een homo komt er bij mij niet in!

Ik zeg ook niet dat dat moet hoor
pi_5654840
ik denk dat je 'homo' ook moet loskoppelen van iemand die homo is. 'Homo' is net zo'n scheldwoord als 'Jesus!', daar bedoel je ook niet die persoon uit de bijbel mee.

Op me werk, werken ook homo's en ik heb er echt geen problemen mee. Tegen hem zeg ik ook rustig, 'wat ben je nou voor een homo!?!', heb die geen probleem mee. (sterker nog hij lacht zich dan helemaal rot)

pi_5654851
oh BTW ik vind grapjes over nederlanders vaak net zo leuk als grapjes over belgen... dus misschien moet je jezelf eerst maar eens accepteren! Als persoon wordt je door het gros van de mensen heus wel geaccepteerd!
Beter een blauw scherm, dan geen scherm!
pi_5654857
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:11 schreef blikgroente het volgende:

Dan heb je ook nog die 'leuke' grapjes over homo's. Vooral dat grapje dat je niet mag bukken wanneer er een homo in de buurt is.. je wordt anders namelijk meteen genomen...

AAARRGH!!! Alsof iedere homo altijd iedereen bespringt.

je suggereert hiermee dat er toch homo's zijn die dit daadwerkelijk doen dan?

verder denk ik dat het voornamelijk onzekere mannen zijn die zich bedreigd voelen door homosexuelen.

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_5654861
als je homo wilt zijn best, maar laat mij in ieder geval met rust! anders krijg je idd hele irritante grappen
Final Flash...
  † In Memoriam † woensdag 4 september 2002 @ 16:30:26 #25
16961 legacythe2nd
pi_5654885
quote:
Dit slaat naturlijk nergens op ieder zijn eigen voorkeur toch.
Ik ben hetero maar wil niet zeggen dat je gelijk een hekel aan homo's hoeft te hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')