leuk dat ruud de wild het allemaal zo ver heeft gekregen, leuk voor die man. Maar we moeten de Homo's toch nog steeds accepteren in deze maatschappij? ze verdienen toch een gelijkwaardige behandeling?
Wij hebben toch ook geen HETERO top 100, of ben ik nou gek. Waarom moeten de homo's ineens Meer aandacht dan de andere sexe, waarom ineens alles in het roze?
Je wilt gewoon normaal geaccepteerd worden, gedraag je dan ook normaal...........
quote:KAN JIJ MIJ MUZIEK VOOR VOETBALLERS NOEMEN?
Op vrijdag 27 september 2002 10:04 schreef Cybje het volgende:
Tja, maar er is voor voetballers toch ook aparte muziek? Er is ook niet echt muziek die expliciet voor niet-voetballers is. En voetballers zijn ook gewoon geaccepteerd binnen de maatschappij.
quote:
Tja, maar er is voor voetballers toch ook aparte muziek? Er is ook niet echt muziek die expliciet voor niet-voetballers is. En voetballers zijn ook gewoon geaccepteerd binnen de maatschappij.
[edit] ik zit meer op reacties van Homo's te wachten, niet op die van voetballiefhebbers [/edit]
Ik snap ze echt niet hoor
Ik probeerde btw alleen maar aan te geven dat muziek voor een aparte groep toch niet zo'n probleem is ?
[Dit bericht is gewijzigd door Cybje op 27-09-2002 10:10]
quote:heb jij dan wat tegen voetbal????
Op vrijdag 27 september 2002 10:08 schreef Kleinebehuizing.nl het volgende:[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaja
[edit] ik zit meer op reacties van Homo's te wachten, niet op die van voetballiefhebbers
[/edit]
quote:Juistum!!!!
Op vrijdag 27 september 2002 10:10 schreef SiNz het volgende:
Dat snap ik dus ook niet heh. Homo's willen inderdaad gelijkwaardig worden behandeld, maar dan willen ze wel alleen voor homo's een Gay-Parade, een Gay-kermis (of wat dat ook mag zijn) en nu weer een Homo-100.
Zo sluit je jezelf toch buitenIk snap ze echt niet hoor
De homo-top-100 is trouwens voor homos en heteros, lesbos, kortom: iedereen dus.
ZEIKERT
quote:nee, bij de weekelijkse top40 lig ik ook in een deuk
Op vrijdag 27 september 2002 10:10 schreef Jojogirl het volgende:
Waarom niet? Het is toch gewoon grappig?
quote:ik zeik niet, ik vind het overdreven, en jij moet dan met een argument komen, wat mij de boel laat begrijpen...
Op vrijdag 27 september 2002 10:13 schreef Biglebowski het volgende:
... laat ons nou gewoon gezellig met z'n allen een homo top 100 met discostampertjes en stock aitken en waterman-klassiekers samenstellen.De homo-top-100 is trouwens voor homos en heteros, lesbos, kortom: iedereen dus.
ZEIKERT
quote:Toch gek dattie dan HOMO-top-100 heet......
Op vrijdag 27 september 2002 10:13 schreef Biglebowski het volgende:
... laat ons nou gewoon gezellig met z'n allen een homo top 100 met discostampertjes en stock aitken en waterman-klassiekers samenstellen.De homo-top-100 is trouwens voor homos en heteros, lesbos, kortom: iedereen dus.
ZEIKERT
quote:Je moet het gewoon niet zo serieus nemen
Op vrijdag 27 september 2002 10:14 schreef Kleinebehuizing.nl het volgende:[..]
nee, bij de weekelijkse top40 lig ik ook in een deuk
quote:WTF ... ? .... .... ???
Zolang homo's zich elke keer als kermisattractie presenteren in discotheken en op gayparades en roze dagen en weet ik veel wat nog meer, moeten ze niet zeuren dat ze als "anders" worden gemerkt. Fuck it, dan doe je maar normaal en niet allemaal van die speciale homodingetjes organiseren enzo...
quote:...Bier Bier Dennis Bier...
quote:Jah dat soort troep is ook *yuck* *puke*, maar dat gaat alweer richting breezahmeisje/skihut-achtige zooi
Op vrijdag 27 september 2002 10:30 schreef Rooligan het volgende:[..]
...Bier Bier Dennis Bier...
Zoiets?
quote:... NAAR VOREN ... trap de bal... NAAR VOREN ... trappen met die bal ... NAAR VOREN ... trap de bal IN HET NET
Op vrijdag 27 september 2002 10:35 schreef Cybje het volgende:Jah dat soort troep is ook *yuck* *puke*, maar dat gaat alweer richting breezahmeisje/skihut-achtige zooi
quote:tsssss alles is roze on the net, ik MOET ermee geconfronteerd worden zo lijkt wel.... kom op zeg...
Op vrijdag 27 september 2002 10:18 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Je moet het gewoon niet zo serieus nemen
quote:Ik wil niet vervelend zijn hoor maar dat is maar een klein groep die dat doedt. Ja en die mensen vallen nou eenmaal op. Ik ken zelf veel homo's en die ergeren zich kapot aan dat soort mensen.
Op vrijdag 27 september 2002 10:26 schreef realist_ik het volgende:[..]
Zolang homo's zich elke keer als kermisattractie presenteren in discotheken en op gayparades en roze dagen en weet ik veel wat nog meer, moeten ze niet zeuren dat ze als "anders" worden gemerkt. Fuck it, dan doe je maar normaal en niet allemaal van die speciale homodingetjes organiseren enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |