Dit dus^quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:55 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Dat het je opvalt, mss iets minder wanhopig zijn
Waar moet ik beginnen...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:54 schreef Susteren het volgende:
Tijd terug likede ze elke insta foto van me, maar zodra ik ook maar 1 dag niet haar foto like is het meteen dat ze mijne ook negeert
Typisch
Gadver, jij bent wel een belhamel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
ruk haar ogen eruit en duw het door haar keel
( ͡° ͜ʖ ͡°)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:11 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Gadver, jij bent wel een belhamel.
Vertel eens. Hoe dacht je precies met het liken van haar foto('s) haar in bed te krijgen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:54 schreef Susteren het volgende:
Tijd terug likede ze elke insta foto van me, maar zodra ik ook maar 1 dag niet haar foto like is het meteen dat ze mijne ook negeert
Typisch
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vertel eens. Hoe dacht je precies met het likken haar in bed te krijgen?
Is nodig voor zaken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:18 schreef hoink581 het volgende:
Ik zou je ouders je internet abonnement laten opzeggen.
Opzichquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Verdien jij geld met het openen van kut topics?
True man, heb soms echt stalkers op insta die al mn foto's achter elkaar likenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ey TS, beter hard to get dan hard to slet!
Beter liken dan likken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:27 schreef Susteren het volgende:
[..]
True man, heb soms echt stalkers op insta die al mn foto's achter elkaar liken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |