SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ok.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kan niet meer te snel een topic openen na de lapo.
7 en zijn prijs gaat nog niet omhoog.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ok.
Hoeveel Torres Nilo's heb jij nog?
Ik zou sniper doen, zwakke punten wegwerken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:37 schreef zerokil het volgende:
[..]
wat een fail bedoel Benteke.
Hoor je Boateng in de kamer, schrijf je boateng...
Ik 23quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
7 en zijn prijs gaat nog niet omhoog.
Gewoon met blanke spelers spelen. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:40 schreef Maoist het volgende:
Mensen die met een stadium spelen waarbij je je eigen spelers niet kan herkennen door de schaduw, sterf
goffer hoe kun je dit nou doen zoveel werk ingestopt kom eens met argumentenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
pacehoer dit dat
edit en ja futhead slegt dit dat
Leitner ipv Ede danquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
pacehoer dit dat
En Raphael Martinho ipv die Argentijn.quote:
Hunter heb ikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:37 schreef zerokil het volgende:
[..]
wat een fail bedoel Benteke.
Hoor je Boateng in de kamer, schrijf je boateng...
Nee Chico lijkt me ook wel goed. Die Martinho is gewoon pacehoerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En Raphael Martinho ipv die Argentijn.
En Kanu ipv Chico.
Ik denk dat die nog wel zal stijgen met die stats.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zak maar lekker door, zak maar lekker door...
Net als Pelle
Midget midfield FTWquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
pacehoer dit dat
Die Argentijn is de beste speler die ik in al mijn teams tot dusver heb gehad, die moet er in. Echt een gigantische heldquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En Raphael Martinho ipv die Argentijn.
En Kanu ipv Chico.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |