NEe doe maar niet, vanaf 1 nov ook al 2 vogeltjes hier dus t wordt beetje drukquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders stopt muffin in een doos
JA GRAAG OF NIET HOORquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NEe doe maar niet, vanaf 1 nov ook al 2 vogeltjes hier dus t wordt beetje druk
vogels als huisdierquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
volgende keer gevogelte BBQquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij steekt zijn tong uit, wat een brutaal beest!!!!quote:
Ga je hem dan wel revieuwen met mijn linkje in de post? Dan mag het :vquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nouja alleen als ie ook in de pan mag dan
SF vind het leuk, ik zou zelf ook nooit vogels gekozen hebben maar ik wil dan eigenlijk ook alleen beesten die zindelijk zijnquote:
OKEquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga je hem dan wel revieuwen met mijn linkje in de post? Dan mag het :v
BINGO!!!!!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga je hem dan wel revieuwen met mijn linkje in de post? Dan mag het :v
oh ja, ik was een keer bij iemand die twee papegaaien had die rond vlogen, ECHT ALLES ZAT ONDER DE SCHIJT DAARquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SF vind het leuk, ik zou zelf ook nooit vogels gekozen hebben maar ik wil dan eigenlijk ook alleen beesten die zindelijk zijn
deze zijn heel klein dus er komen ook kleine poepjes uit gelukkig en SF moet idd gewoon wel alles opruimen als ze uit de kooi zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ja, ik was een keer bij iemand die twee papegaaien had die rond vlogen, ECHT ALLES ZAT ONDER DE SCHIJT DAAR![]()
![]()
ik vind het meer een cavia manquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:32 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Zonde dat ik er zo weinig foto's van heb, het was echt een episch konijn!
of jouw katten vreten het op EINZ!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
deze zijn heel klein dus er komen ook kleine poepjes uit gelukkig en SF moet idd gewoon wel alles opruimen als ze uit de kooi zijn
In combinatie met jouw katten?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SF vind het leuk, ik zou zelf ook nooit vogels gekozen hebben maar ik wil dan eigenlijk ook alleen beesten die zindelijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |