quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Of als je nivea cream naar beneden gooit
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als je in een flat woont dan heb je altijd een hoog niveau.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als je in een flat woont dan heb je altijd een hoog niveau.
Fixedquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:03 schreef Unscrewed het volgende:
Laat ik een intelligente vraag stellen:
Kan ik überhaupt wel objectief zijn?
goeie vraag.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:03 schreef Unscrewed het volgende:
Kan iets überhaupt wel objectief zijn?
Wow, je hebt er echt overna gedacht.quote:
Ik verwacht betere vragen van mensen die stoned zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:03 schreef Unscrewed het volgende:
Kan iets überhaupt wel objectief zijn?
Ik ben niet stoned.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik verwacht betere vragen van mensen die stoned zijn.
Nadenken in dit topic?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wow, je hebt er echt overna gedacht.
Je snapt me... echt.
Dat komt door het licht dat door verschillende lagen van je huid heen moet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:08 schreef Nestalgie het volgende:
Waarom zijn bloedvaten blauw maar als je wordt gesnden rood
de snelheid van het licht is niet subjectief, om maar eens wat te noemenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:07 schreef Unscrewed het volgende:
Het moment dat iets wordt waargenomen en langs jouw perceptie van 'de werkelijkheid' komt is het al subjectief.
Klopt, hoe kan je de snelheid van het licht meten via subjectieve ideeën en waarnemingen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
de snelheid van het licht is niet objectief, om maar eens wat te noemen
Dus je huid is een soort prisma?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat komt door het licht dat door verschillende lagen van je huid heen moet.
Licht eraan in wat je meetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
de snelheid van het licht is niet subjectief, om maar eens wat te noemen
Hoe kan je dan nee zeggen tegen mijn voorstel als je er niet eens over na hebt gedacht? Dat zou betekenen dat je het niet had nagedacht bij jouw antwoord en dat je dat zeker moet doen.quote:
door te tellen hoelang het licht van punt a naar punt b onderweg is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Klopt, hoe kan je de snelheid van het licht meten via subjectieve ideeën en waarnemingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |