Hard to geeetquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ohja, ik moet haar de indruk geven dat zij mij nodig heeft, niet andersom.
Ama, ik heb iets te bieden, maar je kan er niet bij.
Ja 16 en 24 is wel nogal een verschil ja dat wel. Maar er zijn ook genoeg succesverhalen van relaties met een groot leeftijdsverschil die het toch lang uithouden. En als je dan met z'n 2en gelukkig bent is dat wat belangrijk is en niet wat andere mensen er van vinden.quote:
Wat maakt 't over 10 minuten anders?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:54 schreef OllieWilliams het volgende:
zit te twijfelen om nu een jointje te rollen of over pakweg een minuut of tienvoor beide valt wat te zeggen
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja 16 en 24 is wel nogal een verschil ja dat wel. Maar er zijn ook genoeg succesverhalen van relaties met een groot leeftijdsverschil die het toch lang uithouden. En als je dan met z'n 2en gelukkig bent is dat wat belangrijk is en niet wat andere mensen er van vinden.
nietsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat maakt 't over 10 minuten anders?
Hoeveel heb je nog en hoeveel heb je al gerookt. En bij.twijfel niet.doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:54 schreef OllieWilliams het volgende:
zit te twijfelen om nu een jointje te rollen of over pakweg een minuut of tienvoor beide valt wat te zeggen
Je pakt het goed aan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Mentaal ben ik 14, dus als je zin hebt in een wettelijk ondeugend spelletje dm me.
Ik ga je niet.aangeven
Vanmiddag een jointje, hele avond al nuchter en zowaar zinnig bezig geweest.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nog en hoeveel heb je al gerookt. En bij.twijfel niet.doen
Oké, jij pakt het niet goed aan.quote:
Het is eerder dat jij slachtoffer bent van haarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:56 schreef Unscrewed het volgende:
Waar is Vas? VAAAAAASSSSSSSSS
Je bent weer mijn slachtoffer
Zie hier bewijsmateriaal.quote:
Owh dan over 6.5 minuten draaienquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vanmiddag een jointje, hele avond al nuchter en zowaar zinnig bezig geweest.
Heb nog een grammetje of 4-5 liggen denk ik. In ieder geval genoeg om niet op een jointje meer of minder te hoeven kijken
Ha! Ik zei toch, ik heb geleerd. Dit laat ik niet nog een keer gebeuren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is eerder dat jij slachtoffer bent van haar
de gulden middenweg, ik ben voorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Owh dan over 6.5 minuten draaien
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ha! Ik zei toch, ik heb geleerd. Dit laat ik niet nog een keer gebeuren.
Of als je nivea cream naar beneden gooitquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als je in een flat woont dan heb je altijd een hoog niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |