Kunnen we samen een jointje roken, beetje drinken, lekker knus tegen elkaar aan kruipen en spoonend in slaap vallenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom?Wat heeft dat er nou weer mee te maken
Ik pasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kunnen we samen een jointje roken, beetje drinken, lekker knus tegen elkaar aan kruipen en spoonend in slaap vallenSuper gezellig, is het daar best koud en dan lekker knus onder de warme dekentjes
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Weet je wat dat betekent? Fappen, seks opmerkingen, etc.![]()
Fuck yeah ik wachtte op dit moment. Welkom terug mijzelf, ik heb me gemist.
quote:
Je laat er geen gras over groeienquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kunnen we samen een jointje roken, beetje drinken, lekker knus tegen elkaar aan kruipen en spoonend in slaap vallenSuper gezellig, is het daar best koud en dan lekker knus onder de warme dekentjes
Waarom dan? Ik bedoel, ik ben misschien jong, maar ik heb best veel te bieden. Ik ben heel liefdevol, betrouwbaar, ik kan goed praten over problemen maar ook over leuke dingen, ik kan complex zijn maar ook simpel. Tevens heb ik een best wel grote yoghurtpomp, dus ja. Wat wil een vrouw nog meer.quote:
Ja man, ik heb er zin in. Sorry Ama, dat je het enige meisje bent in dit topic, ik moet een beetje achtergelopen werk inhalenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:45 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je laat er geen gras over groeien
Genoeg redenen. Jij bent 18, ik 24. No thanksquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik bedoel, ik ben misschien jong, maar ik heb best veel te bieden. Ik ben heel liefdevol, betrouwbaar, ik kan goed praten over problemen maar ook over leuke dingen, ik kan complex zijn maar ook simpel. Tevens heb ik een best wel grote yoghurtpomp, dus ja. Wat wil een vrouw nog meer.
Nouja, 16 ben ik maar dan trekken we toch ook gewoon een paar jaar van jouw leeftijd af? 16 en 17 kan best hoor, in my book.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Genoeg redenen. Jij bent 18, ik 24. No thanks
16 dat bedoel ik!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nouja, 16 ben ik maar dan trekken we toch ook gewoon een paar jaar van jouw leeftijd af? 16 en 17 kan best hoor, in my book.
Tevens zegt leeftijd alleen iets over je leef tijd, mentaal kunnen we vast op hetzelfde level zitten.
quote:
Werd eens tijdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:48 schreef Amarantha het volgende:
OMGNet nu ik denk.. mn togepi wordt nooit een togetic.. evolueert die ineens
Werd tijd
Ik lach me de ballen uit mijn broekquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je stoort je er niet aan hoop ik?
Friends with Benefits, dan?quote:
Toen ik 20 was had ik een vriendin van 24. En 20 en 18 is niet zo'n groot verschil. Het ken best hoor, je kan zulke dingen sowieso beter per geval bekijken dan door een vooroordeel dingen al uit te sluiten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bobquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:51 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Toen ik 20 was had ik een vriendin van 24. En 20 en 18 is niet zo'n groot verschil. Het ken best hoor, je kan zulke dingen sowieso beter per geval bekijken dan door een vooroordeel dingen al uit te sluiten.
20 en 18, 16 en 24.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:51 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Toen ik 20 was had ik een vriendin van 24. En 20 en 18 is niet zo'n groot verschil. Het ken best hoor, je kan zulke dingen sowieso beter per geval bekijken dan door een vooroordeel dingen al uit te sluiten.
Niet een té goed beeld van jezels geven heh unsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik bedoel, ik ben misschien jong, maar ik heb best veel te bieden. Ik ben heel liefdevol, betrouwbaar, ik kan goed praten over problemen maar ook over leuke dingen, ik kan complex zijn maar ook simpel. Tevens heb ik een best wel grote yoghurtpomp, dus ja. Wat wil een vrouw nog meer.
19 goed genoeg?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ohja, ik moet haar de indruk geven dat zij mij nodig heeft, niet andersom.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
Niet een té goed beeld van jezels geven heh uns
Mentaal ben ik 14, dus als je zin hebt in een wettelijk ondeugend spelletje dm me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |