abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131850951
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 18:01 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Net zolang als 1 van 5KV. (Zolang de zekering nog intact is staat er uiteraard vrijwel geen spanning over)
Ik bedoelde dan ook meer de 0.8A in vergelijking met de 6.25A welke er in zat.......
pi_131851483
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 18:57 schreef klipper het volgende:
Ik bedoelde dan ook meer de 0.8A in vergelijking met de 6.25A welke er in zat.......
OW. :D

(Zal wel goed gaan, als er al iets stuk raakt in de secundaire kant, dan ligt het al heel gauw in volledige sluiting. )
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_131860852
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 19:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

OW. :D

(Zal wel goed gaan, als er al iets stuk raakt in de secundaire kant, dan ligt het al heel gauw in volledige sluiting. )
Is idd prima gegaan, de zekering is prima geccepteerd dus vooralsnog geen problemen ontstaan door de foute zekering ^O^

Tevens een bestelling geplaatst op Ebay voor de betreffende zekering, gaat zo te zien in een ongunstig geval wel bijna een maand duren :N

pi_131861010
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:59 schreef Garfield1985 het volgende:
Tevens een bestelling geplaatst op Ebay voor de betreffende zekering, gaat zo te zien in een ongunstig geval wel bijna een maand duren :N
Daar kun je geen peil op trekken. Ik bestel veel via ebay, en het een (waarbij ze zeggen dat het 3 a 5 weken duurt) komt binnen 7 dagen binnen, en het ander duurt weer 5 weken. Zit geen logica in, je bent gebonden aan wat de posterijen onderweg allemaal uithalen.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 23:37:27 #105
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_131862287
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:59 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Is idd prima gegaan, de zekering is prima geccepteerd dus vooralsnog geen problemen ontstaan door de foute zekering ^O^

[ afbeelding ]
Is dat een beetje lucratief, bestellen via Ebay?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_131862635
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 23:37 schreef cvboer het volgende:

[..]

Is dat een beetje lucratief, bestellen via Ebay?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahahaha.......... kwal :D

Ja die is alweer enkele maanden in gebruik en doet het nog altijd erg goed, enigste wat ik bemerk is dat het snoer naar mijn gevoel een beetje warm wordt als hij lange tijd gebruikt is. Nu is dat wel logisch natuurlijk omdat er veel vermogen door heen gaat, maar kan me niet herinneren dat ik daar voorheen überhaupt iets van voelde als ik de stekker uit trok.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 23:50:00 #107
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_131862781
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 23:46 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

hahahahaha.......... kwal :D

Ja die is alweer enkele maanden in gebruik en doet het nog altijd erg goed, enigste wat ik bemerk is dat het snoer naar mijn gevoel een beetje warm wordt als hij lange tijd gebruikt is. Nu is dat wel logisch natuurlijk omdat er veel vermogen door heen gaat, maar kan me niet herinneren dat ik daar voorheen überhaupt iets van voelde als ik de stekker uit trok.
_O- Kon het niet laten, ik moest de rest ook even zien. :P
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_131867350
Ach 2000 watt door een 2x1,0^2 (ofzo) snoertje wordt een beetje warm.
Laat die handjes wapperen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')