SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt
Lijkt me echt zo goed dit jaar jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:56 schreef DutchSL het volgende:
Iemand ervaring met Eric Maxim Choupo-Moting? Wat een stats voor een reus van 190cm
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:56 schreef DutchSL het volgende:
Iemand ervaring met Eric Maxim Choupo-Moting? Wat een stats voor een reus van 190cm
Mag je een shirt uitkiezen, ga je voor de Duitse Dirk Kuytquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef DuTank het volgende:
Mijn pa is nu bij das Oktoberfest. Hij smste mij nog of hij een shirtje van me mee moet nemen.
Ik heb er eentje van Müller gevraagd, omdat ik best wel een Duitser ben eigenlijk.
Joe loek for TUT's for autobuyer ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:56 schreef Djeetje het volgende:
Wie heeft nummer of mail van die kc.psv uit andijk city ?
Dm even
Ja morgen vakantiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Joe loek for TUT's for autobuyer ?
Is je bet ongeldig volgens mijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:59 schreef BDIL het volgende:
Wat gebeurt er ook al weer als je goalscorer op de bank zit ? Vous toch ?
Hangt van de bookmaker af. Unibet void.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:59 schreef BDIL het volgende:
Wat gebeurt er ook al weer als je goalscorer op de bank zit ? Vous toch ?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef DuTank het volgende:
Mijn pa is nu bij das Oktoberfest. Hij smste mij nog of hij een shirtje van me mee moet nemen.
Ik heb er eentje van Müller gevraagd, omdat ik best wel een Duitser ben eigenlijk.
Duitser dan Duits krijg je het niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mag je een shirt uitkiezen, ga je voor de Duitse Dirk Kuyt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |