Eindigde met een D, en gelopen naar het postkantoor .. Man, man, man, dat heb ik geweten zeg! Ben een halfuur aan het lopen geweest, wel met een concurrent van AR dus dat was dan wel weer gezellig .. En die regen hè, maakte het ook niet prettiger op. Volgende keer dus maar P+R ..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:18 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Eindigt LM met een L? Dan naar postkantoor. Eindigt ie met een D, dan lopen naar PR. Vanaf hier wil je ook echt niet naar het postkantoor, maar dat is opzich wel een prima looproute. Lekker langs de plus of de friettent.
Whut, waar zijn ze nou weer mee bezig. Nu die grote aan de trondheim weg is is een groot deel van de ritten toch wel weg...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:51 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, maatje van me is vandaag aangenomen in regio Groningen. Had zich helemaal verheugd op de S-klasse, kreeg hij de Passat -O_
Is die weg?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:55 schreef S-RS het volgende:
[..]
Whut, waar zijn ze nou weer mee bezig. Nu die grote aan de trondheim weg is is een groot deel van de ritten toch wel weg...
Yup helemaal weg.. Dus nu afhankelijk van de nieuwe aan de wismar. Maar ik merk het wel in het aantal ritten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Is die weg?Daar begon ik de meerderheid van mijn werkdagen bij EW.
Tja, ook precies wat ik dacht. Heb nu collega bij de koeriersdienst die gekapt is bij EW omdat er amper nog werk was. En áls hij dan werk had, was het ophalen om 8u in Zwolle...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:55 schreef S-RS het volgende:
[..]
Whut, waar zijn ze nou weer mee bezig. Nu die grote aan de trondheim weg is is een groot deel van de ritten toch wel weg...
Aan de Trondheimweg zaten 2 leasemaatschappijen. A en N (is ooit overgenomen door A). N was klant van AR, A van EW.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:35 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb tot nu toe alle ritten voor de trondheimweg gereden. Hebben bedrijven dan of een overeenkomst met EW of met AR? Of met een ander hikersbedrijf natuurlijk.
N werd overgenomen door I, dat weer werd overgenomen door A.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:09 schreef Viezze het volgende:
Ik wist niet dat N was overgenomen door A, vandaar dat ze bij elkaar in zaten natuurlijk.
Tja, tis heel lang droog geweest. Als het dan even flink regent komt al het vuil uit het asfalt weer omhoog waardoor het spekglad word.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:32 schreef S-RS het volgende:
Gister trouwens nog een spoedje gehad, goed voor 9 uur en een kwartier. Werd om 10 voor 12 uit bed gebeld, stond om 20 over 12 gedoucht en al op het station.
Was voor Ter Apel - Waalwijk in een Honda Civic Hybrid. Onderweg alleen maar regen gehad en hoorde op de radio al de nodige vertragingen door ongelukken. Op de A50 in die 'scherpe' bocht bij Arnhem ging er eentje vlak voor m'n neus eraf, net niet gezien. De auto voor me trapte ineens vol op de rem, en ik zag al een lading modder over de hele snelweg liggen. Bleek er een Renault Modus 180 graden te zijn gedraaid en die lag vol in de vangrail. Is een kleine vluchtstrook daar, dus ik keek wel even raar op toen er iemand met z'n neus in mijn richting half op de baan stondHet viel me wel op dat er niemand was gestopt, en iedereen reed vrolijk door op een douane na die ook net kwam aanrijden.
Vijf kilometer verder in een andere rare slinger in de A50 ri Rotterdam lag er een C2 in de vangrail, ook totalloss. Blijkbaar was het toch behoorlijk glad!
Yups, zeker de olie e.d. maakt het gevaarlijk. Maar sommige mensen schijnen dat nog steeds niet te snappenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, tis heel lang droog geweest. Als het dan even flink regent komt al het vuil uit het asfalt weer omhoog waardoor het spekglad word.
Heerlijk he die lange ritten! Dan begin ik cruise auto's zo te waarderen en wil ik maar door blijven gaan. Vanaf waar moest je komen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:03 schreef zazzel het volgende:
Vandaag even heen en weer naar Dusseldorf gescheurd, om m'n ma te halen. Niets te klagen over de V40, het is geen race monster maar lekker 160 cruisen zit er wel inZonder dat er ergens wat begint te vervelen.
Volvo stoelen + Premium soundsystem
Vanaf het rustieke maar oh zo afgelegen Werkhovenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:59 schreef S-RS het volgende:
[..]
Yups, zeker de olie e.d. maakt het gevaarlijk. Maar sommige mensen schijnen dat nog steeds niet te snappen
[..]
Heerlijk he die lange ritten! Dan begin ik cruise auto's zo te waarderen en wil ik maar door blijven gaan. Vanaf waar moest je komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |