abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 11:06:52 #51
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_131868965
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 10:32 schreef Damos het volgende:

[..]

Haha was ik gewoon benieuwd naar :p hoe reageerde het bedrijf erop?
Hoe denk je? Lijkt me logisch dat ze eerst vragen of het goed met je gaat en daarna hoe de auto er aan toe is. Als jij wordt aangereden zullen ze anders reageren dan wanneer jij eentje aan rijdt. Ik zou zeggen, probeer het uit.

Denk alleen wel dat EW te groot is voor een écht persoonlijke aanpak.
#26 || Luciano da Silva
pi_131869916
Volgende week geen enkele hele dag beschikbaar, maar vanaf de week daarna elke donderdag helemaal vrij, op dinsdag pas om 1500 college en op vrijdag alleen van 0900 tot 1100, maar dat kan ik prima missen in het geval ik donderdag geen ritten heb. Moet dan toch elke week wel iets bijzitten, hoop ik zo. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_131871299
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 16:33 schreef Damos het volgende:
Hallo mensen,

Ik heb een weekje geleden ook gesolliciteerd, nog niks gehoord :'(
had eigenlijk een vraagje, iemand van jullie ooit al een auto in de prak/schade gereden? :P
Twee jaar terug een keer verkeerd getankt. :') Eigen risico betaald, klaar.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_131872030
Hoe heten die mappen die we krijgen/ hebben gekregen van EW? Hij is stuk dus wil een andere maar weet niet zo goed hoe te zoeken op internet
pi_131872245
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 13:51 schreef bitowner het volgende:
Hoe heten die mappen die we krijgen/ hebben gekregen van EW? Hij is stuk dus wil een andere maar weet niet zo goed hoe te zoeken op internet
Bedoel je een klembord / clipboard.
pi_131872405
tnx!
pi_131874725
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 13:19 schreef Hojdhopper het volgende:

Twee jaar terug een keer verkeerd getankt. :') Eigen risico betaald, klaar.
Hoe krijg je dat voor elkaar? :o
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_131874891
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 16:04 schreef trolley het volgende:

[..]

Stap 1: neem een auto die op benzine rijdt
Stap 2: rij naar een tankstation
Stap 3: pak de slang weer 'Diesel' op staat en ga tanken

Je kunt benzine en diesel hier ook verwisselen
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 16:12:18 #59
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_131874918
quote:

[..]

Is mij ook wel eens overkomen hoor. Stond zo'n trut voor me bij 't tankstation die stond te treuzelen, toen ze eindelijk weer was ingestapt en weggereden was ik zwaar opgefokt en pakte ik de slang voor benzine ipv diesel. Had het na litertje of 6-7 door dus gestopt en toen afgetopt met diesel! :9

Was trouwens niet tijdens werktijd, maar privé...
pi_131889827
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Is mij ook wel eens overkomen hoor. Stond zo'n trut voor me bij 't tankstation die stond te treuzelen, toen ze eindelijk weer was ingestapt en weggereden was ik zwaar opgefokt en pakte ik de slang voor benzine ipv diesel. Had het na litertje of 6-7 door dus gestopt en toen afgetopt met diesel! :9

Ik vraag me af hoeveel van de verkeerde brandstof 'te veel' wordt om nog te kunnen rijden. Zou je met een kwart diesel in je benzinetank nog door kunnen rijden? Als ik verkeerd zou tanken denk ik dat het kwartje ook na de eerste paar liters valt bij mij :P
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktˇˇˇˇˇ
pi_131892591
Ik had een keer getankt, en was er die dag niet helemaal met mijn kop bij. Die man bij de kassa; zooo, 20 liter diesel, dat is dan zoveel euro. Maar ik had een benzine auto mee, dus ik schrok me dood. Gelukkig had hij het door, keek nog een keer goed en hij had iets verkeerd gedaan op z'n kassa :')
pi_131892974
Vorig jaar ook gesolliciteerd bij EW. Had toen nog maar 6 maanden m'n rijbewijs en ben toen afgewezen. Nu meer dan 1.5 jaar m'n rijbewijs en veel ervaring opgedaan. Maak ik meer kans of is het nog te vroeg?
pi_131893228
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 10:11 schreef stripe het volgende:
Vorig jaar ook gesolliciteerd bij EW. Had toen nog maar 6 maanden m'n rijbewijs en ben toen afgewezen. Nu meer dan 1.5 jaar m'n rijbewijs en veel ervaring opgedaan. Maak ik meer kans of is het nog te vroeg?
Weer solliciteren. ;)
Als het goed is moet je als hiker 1 jaar je rijbewijs hebben.
pi_131893462
Ik vind het nog steeds best jammer dat ik nooit een reactie van EW heb gehad, terwijl ik drie keer bij hen heb gesolliciteerd. Misschien vanwege mijn locatie ofzo. Maargoed, AR betaalt elke week uit en dat is ook wel weer heel lekker. :)
  zondag 6 oktober 2013 @ 10:43:16 #65
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_131893571
Bij EW is 6 maanden je rijbewijs tot voldoende? Toen ik vorig jaar solliciteerde iig wel.. Mis het hiken nu wel hoor, stage is lekker 5 dagen op kantoor :O
pi_131894193
Nou ik ga het nog maar is proberen! Hoop dat ik wordt aangenomen, zit nou niet bepaald in de regio Randstad...
pi_131894243
Kun je alleen beginnen met werken als je eerstejaars bent? Ik ben begin tweedejaars en er wordt direct gezegd dat ze bij voorkeur alleen eerstejaars aannemen...
pi_131896164
In het tweede jaar heb je toch juist vaak minder college dan in het eerste jaar? Lijkt me dat dat geen probleem moet zijn, maar ik zou het gewoon proberen en dan hoor je het vanzelf wel.
  zondag 6 oktober 2013 @ 13:11:35 #69
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_131897094
Ze willen eerstejaars omdat die nog vier jaar OV hebben, in beginsel. Ik was derdejaars toen ik daar kwam werken...
#26 || Luciano da Silva
pi_131897180
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 13:11 schreef joppie_saus het volgende:
Ze willen eerstejaars omdat die nog vier jaar OV hebben, in beginsel. Ik was derdejaars toen ik daar kwam werken...
Ik zou nu nog 3 jaar kunnen werken, lijkt me lang genoeg.

Formulier is in ieder geval ingevuld en zal jullie op de hoogte houden.
pi_131906954
quote:

[..]

Was een extra vroege rit. Stond om 6 uur al bij het tankstation. Was blijkbaar nog niet helemaal wakker. Het stomme is dat me wel opviel dat het pistool niet goed pastte (spuitpistool diesel is dikker dan benzine) maar stond er verder niet bij stil. Had toen 20 liter getankt op een zo goed als lege tank. Na 5km begon ie te sputteren. Heb toen drie uur langs de weg bij een tankstation gestaan. ANWB kwam langs, tank leeggepompt en met benzine gevuld, geen resultaat. Uiteindelijk werd de auto opgehaald door een trailer en ik mocht na 5 uur werken en 10km vanaf mijn startadres (de grote in Born) weer terug naar huis want de tweede rit kon ik niet meer halen. :')
pi_131907005
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Werkte dat gewoon? Hoorde dat benzine in diesel minder kwaad kan dan andersom.
  zondag 6 oktober 2013 @ 19:21:26 #73
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_131909796
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 18:02 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Werkte dat gewoon? Hoorde dat benzine in diesel minder kwaad kan dan andersom.
Ja, ik moet zeggen dat ik geen verschil heb gevoeld. Als zekerheid even 2x snel getankt om zo het aantal procent benzine naar beneden te brengen. Nu hoorde ik wel dat benzine lichter is dan diesel, waardoor de benzine op diesel blijft drijven (of het waar is weet ik niet), wat snel tanken dus onnodig zou maken.

Toen uiteindelijk nog maand of 5 doorgereden en nooit problemen gehad. Niet met de motor iig. De auto stond 4 maanden later wel met brandende motor voor ons huis, maar dat scheen aan een combinatie van de dynamo + accu en m'n vader die maar op de startknop bleef drukken te hebben gelegen. _O-
pi_131916839
Heb ook gesocilliteerd bij EW, jammer genoeg geen reactie na 2 week. Zit in Groningen, zal nog maar eens bij andere bedrijven proberen. Zijn hier ook hikers/chauffeurs die in Groningen zitten?
Nee, toch niet
pi_131916982
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:39 schreef Solidberg het volgende:
Heb ook gesocilliteerd bij EW, jammer genoeg geen reactie na 2 week. Zit in Groningen, zal nog maar eens bij andere bedrijven proberen. Zijn hier ook hikers/chauffeurs die in Groningen zitten?
Ik heb van augustus 2010 tot december 2012 als hiker vanuit Groningen gewerkt. Zie de OP voor de rest. Overigens werd ik pas een half jaar na mijn sollicitatie benaderd door EW, dus het kan altijd nog.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2013 21:41:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')