Hoe denk je? Lijkt me logisch dat ze eerst vragen of het goed met je gaat en daarna hoe de auto er aan toe is. Als jij wordt aangereden zullen ze anders reageren dan wanneer jij eentje aan rijdt. Ik zou zeggen, probeer het uit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:32 schreef Damos het volgende:
[..]
Haha was ik gewoon benieuwd naar :p hoe reageerde het bedrijf erop?
Twee jaar terug een keer verkeerd getankt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:33 schreef Damos het volgende:
Hallo mensen,
Ik heb een weekje geleden ook gesolliciteerd, nog niks gehoord
had eigenlijk een vraagje, iemand van jullie ooit al een auto in de prak/schade gereden?
Bedoel je een klembord / clipboard.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:51 schreef bitowner het volgende:
Hoe heten die mappen die we krijgen/ hebben gekregen van EW? Hij is stuk dus wil een andere maar weet niet zo goed hoe te zoeken op internet
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:19 schreef Hojdhopper het volgende:
Twee jaar terug een keer verkeerd getankt.Eigen risico betaald, klaar.
Stap 1: neem een auto die op benzine rijdtquote:
Is mij ook wel eens overkomen hoor. Stond zo'n trut voor me bij 't tankstation die stond te treuzelen, toen ze eindelijk weer was ingestapt en weggereden was ik zwaar opgefokt en pakte ik de slang voor benzine ipv diesel. Had het na litertje of 6-7 door dus gestopt en toen afgetopt met diesel!quote:
Ik vraag me af hoeveel van de verkeerde brandstof 'te veel' wordt om nog te kunnen rijden. Zou je met een kwart diesel in je benzinetank nog door kunnen rijden? Als ik verkeerd zou tanken denk ik dat het kwartje ook na de eerste paar liters valt bij mijquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Is mij ook wel eens overkomen hoor. Stond zo'n trut voor me bij 't tankstation die stond te treuzelen, toen ze eindelijk weer was ingestapt en weggereden was ik zwaar opgefokt en pakte ik de slang voor benzine ipv diesel. Had het na litertje of 6-7 door dus gestopt en toen afgetopt met diesel!![]()
Was trouwens niet tijdens werktijd, maar privé...
Weer solliciteren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:11 schreef stripe het volgende:
Vorig jaar ook gesolliciteerd bij EW. Had toen nog maar 6 maanden m'n rijbewijs en ben toen afgewezen. Nu meer dan 1.5 jaar m'n rijbewijs en veel ervaring opgedaan. Maak ik meer kans of is het nog te vroeg?
Ik zou nu nog 3 jaar kunnen werken, lijkt me lang genoeg.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:11 schreef joppie_saus het volgende:
Ze willen eerstejaars omdat die nog vier jaar OV hebben, in beginsel. Ik was derdejaars toen ik daar kwam werken...
Was een extra vroege rit. Stond om 6 uur al bij het tankstation. Was blijkbaar nog niet helemaal wakker. Het stomme is dat me wel opviel dat het pistool niet goed pastte (spuitpistool diesel is dikker dan benzine) maar stond er verder niet bij stil. Had toen 20 liter getankt op een zo goed als lege tank. Na 5km begon ie te sputteren. Heb toen drie uur langs de weg bij een tankstation gestaan. ANWB kwam langs, tank leeggepompt en met benzine gevuld, geen resultaat. Uiteindelijk werd de auto opgehaald door een trailer en ik mocht na 5 uur werken en 10km vanaf mijn startadres (de grote in Born) weer terug naar huis want de tweede rit kon ik niet meer halen.quote:
Werkte dat gewoon? Hoorde dat benzine in diesel minder kwaad kan dan andersom.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Is mij ook wel eens overkomen hoor. Stond zo'n trut voor me bij 't tankstation die stond te treuzelen, toen ze eindelijk weer was ingestapt en weggereden was ik zwaar opgefokt en pakte ik de slang voor benzine ipv diesel. Had het na litertje of 6-7 door dus gestopt en toen afgetopt met diesel!![]()
Was trouwens niet tijdens werktijd, maar privé...
Ja, ik moet zeggen dat ik geen verschil heb gevoeld. Als zekerheid even 2x snel getankt om zo het aantal procent benzine naar beneden te brengen. Nu hoorde ik wel dat benzine lichter is dan diesel, waardoor de benzine op diesel blijft drijven (of het waar is weet ik niet), wat snel tanken dus onnodig zou maken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:02 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Werkte dat gewoon? Hoorde dat benzine in diesel minder kwaad kan dan andersom.
Ik heb van augustus 2010 tot december 2012 als hiker vanuit Groningen gewerkt. Zie de OP voor de rest. Overigens werd ik pas een half jaar na mijn sollicitatie benaderd door EW, dus het kan altijd nog.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:39 schreef Solidberg het volgende:
Heb ook gesocilliteerd bij EW, jammer genoeg geen reactie na 2 week. Zit in Groningen, zal nog maar eens bij andere bedrijven proberen. Zijn hier ook hikers/chauffeurs die in Groningen zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |