Dat had ik maandag ook. Was een rit van 70 km. Bij ophalen brandde het lampje al en boordcomputer gaf 70km aan. Dus ik 5L getankt. Maar met nog 30km te gaan gaf de boordcomputer ineens 0km aan. Ik kneem hem toen wel. Echt overdreven ook eigenlijk; airco uit, licht uit, 90 op de snelwegquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:05 schreef bitowner het volgende:
Was even spannend afgelopen week
[ afbeelding ]
Ik heb dat wel eens met een Zafira gehad. Toen had ik getankt maar ik mocht maar zo weinig tanken dat de hele boardcomputer dat helemaal niet realiseerde.. Kon ik nog 25 kilometer rijden terwijl er "reikwijdte 0km" stond.. Het erge was ook dat ik hem zo bij de klant afleverde en zijn Insignia meenam XD.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:40 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dat had ik maandag ook. Was een rit van 70 km. Bij ophalen brandde het lampje al en boordcomputer gaf 70km aan. Dus ik 5L getankt. Maar met nog 30km te gaan gaf de boordcomputer ineens 0km aan. Ik kneem hem toen wel. Echt overdreven ook eigenlijk; airco uit, licht uit, 90 op de snelwegMocht ook niet tanken van EW, dat was het rare.. 'Omdat ik al had getankt'.
Mooi man, en dan janken omdat de ander al wel gebeld was en jijzelf nog nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:10 schreef Mallet het volgende:
[..]
Pff ja dat dwangmatig op die telefoon letten.. Dat mis ik echt niet.. Ondertussen op de WA/BBM met Joppiesaus.. "Ben je al gebeld??"
Ik bel altijd als ik moet tanken en dat niet in de ritgegevens staat. Staat ook in de chauffeurshandleiding, en ze zijn toch altijd wel blij als ik daarover belquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:18 schreef Shefkee het volgende:
Bellen jullie altijd om te tanken dan? Ik bel eigenlijk nooit als ik moet tanken, nog nooit wat van gehoord.
Huh dat was toch de 23e?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:46 schreef DrSnuggle het volgende:
Zijn er hier nog chauffeurs die vanavond gaan karten in nijmegen?
Zo, ben ik ff flink in de war. Ik heb de hele tijd vanavond in mn kop, kijk ik in mn agenda, staat er 5 oktober. Kijk ik in de mail, staat er 25 oktober.quote:
Bij mij duurde het zes weken voordat ik een mail terug kreeg met de vraag of ik nog steeds geďnteresseerd was. Dus je moet nog even geduld hebben..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:33 schreef Damos het volgende:
Hallo mensen,
Ik heb een weekje geleden ook gesolliciteerd, nog niks gehoord
had eigenlijk een vraagje, iemand van jullie ooit al een auto in de prak/schade gereden?
Haha was ik gewoon benieuwd naar :p hoe reageerde het bedrijf erop?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:58 schreef RTS91 het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden een ongeluk gehad waarbij iemand bij mij achterop was gereden op de A1, buiten mijn schuld om. Hoezo?
Hoe denk je? Lijkt me logisch dat ze eerst vragen of het goed met je gaat en daarna hoe de auto er aan toe is. Als jij wordt aangereden zullen ze anders reageren dan wanneer jij eentje aan rijdt. Ik zou zeggen, probeer het uit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:32 schreef Damos het volgende:
[..]
Haha was ik gewoon benieuwd naar :p hoe reageerde het bedrijf erop?
Twee jaar terug een keer verkeerd getankt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:33 schreef Damos het volgende:
Hallo mensen,
Ik heb een weekje geleden ook gesolliciteerd, nog niks gehoord
had eigenlijk een vraagje, iemand van jullie ooit al een auto in de prak/schade gereden?
Bedoel je een klembord / clipboard.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:51 schreef bitowner het volgende:
Hoe heten die mappen die we krijgen/ hebben gekregen van EW? Hij is stuk dus wil een andere maar weet niet zo goed hoe te zoeken op internet
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:19 schreef Hojdhopper het volgende:
Twee jaar terug een keer verkeerd getankt.Eigen risico betaald, klaar.
Stap 1: neem een auto die op benzine rijdtquote:
Is mij ook wel eens overkomen hoor. Stond zo'n trut voor me bij 't tankstation die stond te treuzelen, toen ze eindelijk weer was ingestapt en weggereden was ik zwaar opgefokt en pakte ik de slang voor benzine ipv diesel. Had het na litertje of 6-7 door dus gestopt en toen afgetopt met diesel!quote:
Ik vraag me af hoeveel van de verkeerde brandstof 'te veel' wordt om nog te kunnen rijden. Zou je met een kwart diesel in je benzinetank nog door kunnen rijden? Als ik verkeerd zou tanken denk ik dat het kwartje ook na de eerste paar liters valt bij mijquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Is mij ook wel eens overkomen hoor. Stond zo'n trut voor me bij 't tankstation die stond te treuzelen, toen ze eindelijk weer was ingestapt en weggereden was ik zwaar opgefokt en pakte ik de slang voor benzine ipv diesel. Had het na litertje of 6-7 door dus gestopt en toen afgetopt met diesel!![]()
Was trouwens niet tijdens werktijd, maar privé...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |