Ze wil een dikke villa.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:49 schreef ricky121 het volgende:
Nee dat is niet wat bedoelt ze zij ruimte Wat bedoelen vrouwen met ruimte ?
Minder contact en minder vragen/dwingend doen...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:49 schreef ricky121 het volgende:
Nee dat is niet wat bedoelt ze zij ruimte Wat bedoelen vrouwen met ruimte ?
Klopt, maar ik denk dat het al te laat is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:52 schreef ricky121 het volgende:
Oke dan is het dus beste om helemaal niet meer te reageren, en te wachten tot dat zij het doet.
waarom? ze kan toch ook gewoon zeggen dat je haar met rust moet laten (wat ze nu doet)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:54 schreef ricky121 het volgende:
Als het zo irritant vond en me niet meer wil spreken had ze me wel geblokt op whap ?
Dit, ga weer praten als ze zelf iniatief toontquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:50 schreef eleusis het volgende:
[..]
Minder contact en minder vragen/dwingend doen...
Ik denk dat ze klaar met je is, dus niks meer met haar doen. Gewoon hiervan leren en energie steken in die tig andere meidenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:57 schreef ricky121 het volgende:
Maar wat het beste wat ik kan doen als er nog mogelijkheid gewoon zelf niks meer schrijven en wachten tot dat zij dat doet ? als er nog wat zou geburen is dat het besten dan
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:43 schreef ricky121 het volgende:
Ik zat wat zeuren over dat ze wel kon reageren als ze online was
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:43 schreef ricky121 het volgende:
ij waarom reageer je niet en kom je wel online
Als je frusti op een datingsite je aandacht op éen wijf blijft focussen kun je d'r donder op zeggen dat het je bij de volgende weer overkomt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:08 schreef ricky121 het volgende:
Ik kijk dit een weekje aan en zie of ze iets doet en laat hier wel horen als er niks gebuurd ga ik een ander zoeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |