Dafuq? Leg uitquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hier is net voor 653 euro aan kleding afgeleverd.
Ik ook niet na al die posts hier van de laatste tijdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godver, ik hield niet eens rekening met die mogelijkheid
Ja gaaf hequote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oeh dees is tof![]()
http://topvintage.nl/nl/v(...)e-swing-coat-in-grey
creëert dat jeukgevoelens bij je ja?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
In de categorie jeuk: Ik krijg jeuk van het woord "creëren". Wat is er mis met "maken"?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
creëert dat jeukgevoelens bij je ja?
Da's altijd nog beter dan creëerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind "scheppen" een betere optie
Creëren hoef je gewoon helemaal nooit te gebruikenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:06 schreef megamandy het volgende:
Creëren vind ik meer een woord om te gebruiken als je vanaf het begin echt iets gaat verzinnen en maken. Maar ontwerpen denk ik?
Maken als je gewoon precies weet wat je gaat doen, al vaker gedaan hebt etc.
Schepper de schep! Dat kwam altijd op Villa Achterwerk en dan gingen kunstenaars iets creeren maken scheppen ontwerpen tot leven brengenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind "scheppen" een betere optie
Dat programma was nou briljantquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Schepper de schep! Dat kwam altijd op Villa Achterwerk en dan gingen kunstenaars iets creeren maken scheppen ontwerpen tot leven brengen
Of gewoon als je creatief bezig bent want crea en creëren! of een architect die ruimte creëert door met licht te spelen enzoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Creëren hoef je gewoon helemaal nooit te gebruiken![]()
Tenzij zeer matige bjoetieblogger of zweefteef
Nee, nog steeds nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Of gewoon als je creatief bezig bent want crea en creëren! of een architect die ruimte creëert door met licht te spelen enzo
Consoliderenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet![]()
Bouwen vind ik ook een goed woord..
"Ik ga nu een ooglook bouwen"
Het dekt de lading van makeup op je hoofd smutsen welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel, consolideren is slechts het samenstellen van reeds bestaande items natuurlijkdat dekt de lading van CREATIE niet echt...
Dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het dekt de lading van makeup op je hoofd smutsen wel
zo'n pot verf, BAMquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
"vandaag heb ik makeup op m'n hooft geklatst"
Dat doet me denken aan de rode klatsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
"vandaag heb ik makeup op m'n hooft geklatst"
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan de rode klats
geflatst een betere term?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan de rode klats
Ik vind die ogen wel mooi zoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, rood geklatst en een rozenstruik gebeft!
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
self help hipster comment op mijn blog ERMAHGERD
zeker, met honderd miljoen filters!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind die ogen wel mooi zo
Ohquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeker, met honderd miljoen filters!
In werkelijkheid ziet het er altijd uit of je drie nachten crack hebt liggen snuiven en daar vervolgens nog 12 uur over hebt zitten huilen!
Hey dat was precies mijn look toen ik bruine eyeliner probeerdequote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeker, met honderd miljoen filters!
In werkelijkheid ziet het er altijd uit of je drie nachten crack hebt liggen snuiven en daar vervolgens nog 12 uur over hebt zitten huilen!
Je denkbeeldige vrienden eten de pot leegquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:27 schreef Maisnon het volgende:
Mijn snoep-pot-voor-de-gasten is verdacht snel leeg aan het raken en ik heb bijna geen gasten. Ik vind het een vreemd mysterie
Ik denk eerder mijn niet zo denkbeeldige snackhandquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je denkbeeldige vrienden eten de pot leeg
quote:Dept is het merk die deze heerlijk zittende broek met top maakte, en hoewel ik normaal niet hou van broeken en toppen in dezelfde print maakte mij de brede riem om de heupen dat ik overstag ging. Een dunne stof welke soepel valt om mijn lijf met een geweldige bloemen print. Over de top, hysterisch? O jawel, maar ik voel me er helemaal happy in.
zo zien mijn wings er ook meestal wel uitquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze kan ook een supertoffe wing creëren
[ afbeelding ]
het straalt er van af!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze heeft ook een heul mooie onesie
[..]
[ afbeelding ]
Kiek hoe happy ze ervan wordt!
Die riem is volgens mij van de grote vriendelijke reusquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mehe magische boobies-verdwijn-onesie!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met elke foto die je post komt ze me steeds bekender voorquote:
Beledig ik iemand die je kent?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Met elke foto die je post komt ze me steeds bekender voorhm..
Ik hoop niet dat ik d'r ken, zo wel, sta je geheel in je rechtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Beledig ik iemand die je kent?
De MIquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:57 schreef megamandy het volgende:
Kan Brum je niet overal heen dragen?
kokhalzenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan begin je bij zn piemel harhar
EN NU, EN NU, EN NUquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:00 schreef Debsterr het volgende:
Wil 1 van de maisjes even m'n site opengooien? GA lijkt stuk en dan kan ik even zien of 'ie wel iets oppikt.
Ik heb volgens GA gister 140 visits gehad ipv gemiddeld 350 per dag daarvoor. En vandaag pas 5. En real time tracker liet jullie ook niet zien.quote:
Nee dat maakt volgens mij idd niet uitquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja. Ik zal eens de tab "actief" bekijkenMaar dat moet toch niets uitmaken.
Ik denk dat de negers hier mijn internetverbinding gesaboteerd hebbenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:08 schreef Debsterr het volgende:
En ik zie je nog steeds niet Mandy. Thanks voor het helpen, ik ga ff puzzelen
Zou ik wel doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga wel gewoon mn jurk vastbinden met een elastiek aan de zijkant en als ik van de fietsstap loshalen
ja dat was ikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:14 schreef Debsterr het volgende:
En nog 1jeuj hij is niet helemaal stuk
ja gewoon haar elastiekquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zou ik wel doenwel losjes met ene zacht elastiek (voor de kreukels)
Thanks babe! Ik heb wat oude zooi uit m'n template gehaald die er niet meer in thuis hoorde en blijkbaar stonden er ook nog 2 codes van GA in, lijkt het nu weer goed te doen.quote:
Ik ook, en ik vond ze vreselijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Die had ik wel kansloos veel trouwens in tha nineties
Die heb ik ook altijdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK HEB GEEN SCRUNCHIE OKE
ik heb alleen bruine en zwarte elastieken zonder metaaltje
Dat je zo 3 miljoen duizend elastiekjes koopt, en dan denkt "woah, nou kan ik echt maanden vooruit". 2 weken later:quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die heb ik ook altijdNouwja 1 om mijn pols en als die weg is, is er paniek want die andere ben ik natuurlijk kwijt omdat ze op een "super logische plek" liggen.
HOAX!!!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is nog erger dan bb en zijn onesie
Ik vind de neusaids lillik, maar het haar wel tof zoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij vindt dit kapsel zo leuk
[ afbeelding ]
Omg ga maar met bram wonenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind de neusaids lillik, maar het haar wel tof zo
Maarja ik heb dan ook geen smaak, draag mijn haar bijna altijd in een slordige knot bovenop mijn hoofd en ben al oma
oma heeft altijd knot.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind de neusaids lillik, maar het haar wel tof zo
Maarja ik heb dan ook geen smaak, draag mijn haar bijna altijd in een slordige knot bovenop mijn hoofd en ben al oma
Visuals...nee dank jequote:
Hoezo niet. Vind het wel iets hebben eigenlijk. Heb ik trouwens puur over het kapsel. Wat er onder zit is een dikke emo.gif waard.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:27 schreef Debsterr het volgende:
BRUM godverdomme man dat ziet er toch niet uit.
Nee, zo'n losse slordige knot vind ik wel tof (ik krijg ze nooit goed emoslinger.gif) maar die scrunchie erdoorheen maakt het instant jaren 90quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoezo niet. Vind het wel iets hebben eigenlijk. Heb ik trouwens puur over het kapsel. Wat er onder zit is een dikke emo.gif waard.
je weet dat mannen dat soort details niet eens zien he?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, zo'n losse slordige knot vind ik wel tof (ik krijg ze nooit goed emoslinger.gif) maar die scrunchie erdoorheen maakt het instant jaren 90
Vergeleken met het arme deel welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
"Deze jongens komen uit een arm deel van Congo..."
Wat, wil je zeggen dat Congo rijke delen heeft?
daar bestaan de huizen uit drie dozen ipv tweequote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vergeleken met het arme deel wel![]()
Die extra slaapkamer voegt wel wat extra luxe toe, vind ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar bestaan de huizen uit drie dozen ipv twee
Philips of Samsung dozenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar bestaan de huizen uit drie dozen ipv twee
hoef je je slaapkamer maar met 11 broertjes te delen ipv 22quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die extra slaapkamer voegt wel wat extra luxe toe, vind ik.
DIT!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat je zo 3 miljoen duizend elastiekjes koopt, en dan denkt "woah, nou kan ik echt maanden vooruit". 2 weken later:![]()
![]()
allemaal kwijt.
Wat een bazenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:39 schreef megamandy het volgende:
In Congo zijn Dandy's populair![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En let inderdaad op de achtergrond waar ze wonen
Godverdomme wat een eindbazen. Gooi allemaal je roze smoking in de humanabak, deze swaggers ownen ze!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:39 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godverdomme wat een eindbazen. Gooi allemaal je roze smoking in de humanabak, deze swaggers ownen ze!
Hoe baas.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:39 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb niet eens genoeg haar voor zo'n slordige knotquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij vindt dit kapsel zo leuk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ermahgerd, dat nichtje van B is vandaag getrouwd (vrijdag is blijkbaar alleen feest), die foto op feestboek was serieus haar trouwhooft...
is zij gehandicapt? En hij?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ermahgerd, dat nichtje van B is vandaag getrouwd (vrijdag is blijkbaar alleen feest), die foto op feestboek was serieus haar trouwhooft...
Ik ken hem alleen van foto maar hij ziet er normaal uit. Zij mankeert volgens mij officieel ook niks... Is alleen een beetje ongelukkig gecreëerd?quote:
Ik vind haar op elke foto lelijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
oh MC, die andere foto's van haar vallen best mee toch
Het is een beetje zo'n pittige huismoei, dat wel. Beetje matig van die rare nepharen op d'r bruiloft
ja, dat haar werkt ook niet echt mee, maar die foto's van haar in dat bos met die Duitse Helga'squote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind haar op elke foto lelijk
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat haar werkt ook niet echt mee, maar die foto's van haar in dat bos met die Duitse Helga'sDan is ze een babe ineens!
da's best langquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En wat kan kaas toch lekker zijn
Ik heb sinds ik gestopt ben met roken geen boterham met kaas meer op, vond het spontaan niet lekker meer. Maar afgelopen weekend met weekendje weg hadden ze broodjes en oude kaas en dat was toch wel heel erg lekker weer. Dus nu voor mezelf ook maar weer gehaald
ja maar jijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb scrunchies![]()
Wel zwarten.. En ze zitten nog in de verpakking.
En zwarten met bloemetjes. Die gebruik ik wel
Godver, ik was net een "in b4" aan het typenquote:
Ik gebruik het liefst een middelmaat haarklem om mijn haar vast te maken. Als ik een stiekje gebruik, dan zit er daarna zo'n 'deuk' in die er pas met wassen weer uitgaat en dat vind ik irritantquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb scrunchies![]()
Wel zwarten.. En ze zitten nog in de verpakking.
En zwarten met bloemetjes. Die gebruik ik wel
nope maar ik koop eigenlijk geen OPI meer. Die gouden lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:15 schreef Debsterr het volgende:
Hadden jullie dit trouwens al gezien?
[ afbeelding ]
OPI x Gwen Stefani
Te duur geworden? Ik koop er ook nog maar weinig ja.. moet eigenlijk ff een keer wat geld apart houden en regelen met m'n America buddy (die kan bij ene groothandel shoppen)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nope maar ik koop eigenlijk geen OPI meer. Die gouden lijkt me wel wat.
jup.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Te duur geworden? Ik koop er ook nog maar weinig ja.. moet eigenlijk ff een keer wat geld apart houden en regelen met m'n America buddy (die kan bij ene groothandel shoppen)
MEHquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:15 schreef Debsterr het volgende:
Hadden jullie dit trouwens al gezien?
[ afbeelding ]
OPI x Gwen Stefani
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien wil ik die onderste want naam
quote:
ohja die mat zwarte welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:28 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind die rode, goude en matzwarte wel tof
quote:Klacht Kruidvat: Nagellak merk essence is heel slecht
Binnen een halve dag is de nagellak al aan het afbladderen.
Gewenste oplossing
Geld terug zodat ik andere nagellak kan aanschaffen. Ik ben terug gegaan maar ik kreeg geen geld terug. Terwijl ik niets heb aan deze nagellak.
Er onder staat nog braaf een advies van een wannabe-bloggert dat je dan base- en topcoat moet gebruikenquote:
emoslinger.gifquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er onder staat nog braaf een advies van een wannabe-bloggert dat je dan base- en topcoat moet gebruiken![]()
Er...ma...gerd...quote:Klacht DA Drogisterij: inlegkruisjes da
Ik heb 2 pakken inlegkruisjes van da aangeschaft, maar ben er helemaal niet blij mee. De inlegkruisjes absorberen niet, maar het lekt er recht doorheen…
Gewenste oplossing
Voor nu, mijn geld terug. Voor in de toekomst een inlegkruisje dat niet doorlekt
Mijn naam staat nooit ergens opquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jij hebt er ook al een van de Spiderman collectie
Vooral dat "heb nog steeds jeuk"quote:Klacht DA Drogisterij: SUPER ONVRIENDELIJK PERSONEEL!! BIJ DROGISTERIJ BEUKEN TE GULPEN!
Ga je met kassabon terug krijg je een grote mond! en word je verzocht om binnen
10 seconden de winkel te verlaten anders zou hij erop los beuken!
Hij doet wel zijn naam EER AAN!
Werkelijk SUPER onbeschoft volk!
Een advies: is je LEVEN JE LIEF KOM ER DAN NIET!
Peter Molenaars
Gewenste oplossing
Voel me onveilig in die winkel en heb nog steeds jeuk!! dus een oplossing is er nog steeds niet gevonden!!
HAAL MIJ EENS HEUL GAUW VAN DAT DIENBLAD AF EINZ ZWEI DREI!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
Godsamme, ik heb het idee dat Pinda de hele internet verbinding leegzuigt met zijn online game.
Kan dat?
Ik kan niet eens fatsoenlijk meer tv kijken op m'n tablet
Dus ik ben nu mijn kraaltjes, drinken, schaar en de hele mikmak op een dienblad aan het verzamelen en ga wel boven tv kijken
Ja, klaar met batsen?quote:
ja die kans is natuurlijk vrij groot met derby... Veel last van?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:31 schreef PriemGirl het volgende:
En dan val je tijdens training op je hand...nu ben ik pissig op mezelf omdat ik koppig was en toch ging trainen terwijl ik al zeer had grom....
sukkel die ik ben
![]()
Jup.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja die kans is natuurlijk vrij groot met derby... Veel last van?
Ahjaaa ik moet maar niet zo eigenwijs zijn eik....quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kak. Toch maar een kusje dr op dan. Omdat het kan!
kijk je beetje uit muppetmongooltjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahjaaa ik moet maar niet zo eigenwijs zijn eik....maar goed, ga vlg week toch maar niet trainen en hopen dat het snel betert.. Komt wel goed
Ga maar naar bedbats ze nog Skjoe
20% toch?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:29 schreef Mss het volgende:
HOEvelen korting was er ook alweer bij de Asos?
Misschien even langs de dokter of je hem niet weer gebroken hebt?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahjaaa ik moet maar niet zo eigenwijs zijn eik....maar goed, ga vlg week toch maar niet trainen en hopen dat het snel betert.. Komt wel goed
Ga maar naar bedbats ze nog Skjoe
Alles tegelijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:46 schreef Molo het volgende:
Ik heb trouwens vandaag een drieling baby geknuffeld, dat was ook apart hoorDat je zo ineens drie van die mini's hebt, lijkt me wel een klein WTFFFF!!!!!!! momentje
ja en ze had al 2 kinderenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Alles tegelijk3 luiers, 3 kruipers, 3 lopers etc.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
ja en ze had al 2 kinderen
Ik kan het me echt niet voorstellen, maar goed, we gingen dus even kijken hoe ze dat handig kon gaan aanpakken. Damn, wat een klus zeg
Voorgesteld dat ze er twee op marktplaats zou zetten?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan het me echt niet voorstellen, maar goed, we gingen dus even kijken hoe ze dat handig kon gaan aanpakken. Damn, wat een klus zeg
Die nieuwe Conan is Khal Drogo toch?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:51 schreef Molo het volgende:
Conan is echt zo'n baas he
[ afbeelding ]
als ik in haar situatie zat had ik het overwogenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voorgesteld dat ze er twee op marktplaats zou zetten?
nieuwe Conan wut whut whuttttt????quote:
Conan the Barbarian (2011) - IMDbquote:
ja ik zag het ook net, hij is wel een goeien heten vent!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Conan the Barbarian (2011) - IMDb
Waar een bijna naecten Khal Drogo maar zonder rare eyeliner dus sexy in zit
ik zeg nee om dezelfde reden dat ik hem zelf weggeklikt heb. Je kunt deze alleen met riempje dragen en deze foto zegt w.m.b. genoegquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:55 schreef Mss het volgende:
http://www.asos.com/ASOS-(...)287&WT.ac=rec_viewed
Yay oder nay? Die riempjes zitten bij mij nooit zo mooi, ben bang dat het zo'n zak gaat worden
eigenlijk had Koos er zo uit moeten zienquote:
Er is geen enkele manier waarop je dat handig aan kan pakken volgens mijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
ik, ik heb er zeker het figuur voorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:00 schreef Mss het volgende:
http://www.asos.com/Vila/(...)6&sort=-1&clr=Stripe
Ik ga met Halloween/carnaval als Robin Thicke! Wie wil mijn Miley Cyrus zijn?
Hier is de Miley-outfitquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:00 schreef Mss het volgende:
nee heel relaxed is dat niet nee, nooitquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Er is geen enkele manier waarop je dat handig aan kan pakken volgens mij
Ik kan alleen maar bedenken dat je iedereen naar jou laat komen en de visite dan ook meteen wat verschoon/opruim/afwaswerk laat doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
nee heel relaxed is dat niet nee, nooit
dat suitquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:00 schreef Mss het volgende:
zal ik ook babies faken zodat mensen dat voor mij gaan doen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar bedenken dat je iedereen naar jou laat komen en de visite dan ook meteen wat verschoon/opruim/afwaswerk laat doen
ik vind m wel leuk en de taille lijkt me juist hoog zat?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:55 schreef Mss het volgende:
http://www.asos.com/ASOS-(...)287&WT.ac=rec_viewed
Yay oder nay? Die riempjes zitten bij mij nooit zo mooi, ben bang dat het zo'n zak gaat worden
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kan toch niet die hele google hier neerplempen
Je hebt het heel druk met je 2 konijnen toch? :pquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:06 schreef Molo het volgende:
[..]
zal ik ook babies faken zodat mensen dat voor mij gaan doen?
die houden niet van mijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je hebt het heel druk met je 2 konijnen toch? :p
daar vond ik hem ook best doablequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:08 schreef Mss het volgende:
Zonde dat hij als Khal zo lelijk gemaakt word
Ja, maar ik vind zo'n riempje niks bij mij eigenlijk. Die verdwijnen dan al vrij snel onder mijn boobsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind m wel leuk en de taille lijkt me juist hoog zat?
Opeten en nieuwe nemen danquote:
Ik zie bij die gast echt alleen maar wenkbrauwenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GODVERDOMME WAT EEN GEIL HOOFD HEEFT DIE GAST!!! EN DAT HAAR!!!!
Godsamme dat is een groot konijn!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Opeten en nieuwe nemen dan
Ik heb m`n volgende konijn al uitgezocht, een duitse reus
Nu nog wachten tot de kaffia`s dood zijn
een duitse reus? Loopt die dan kuilen te graven?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Opeten en nieuwe nemen dan
Ik heb m`n volgende konijn al uitgezocht, een duitse reus
Nu nog wachten tot de kaffia`s dood zijn
Ik denk dat we hem dan fikkie noemen. Als een hundjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme dat is een groot konijn!
Noem je hem dan EINZ?
ik alleen een grote penor en mooi haarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zie bij die gast echt alleen maar wenkbrauwen
Of Bello en dan op z'n Duits uitgesprokenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik denk dat we hem dan fikkie noemen. Als een hundje
Ja! Geniaalquote:
ze hebben Koos en een vriendin open geklauwd toen die ze oppakten, meerder keren, omdat ze zo paniekerig zijn. En alleen maar vluchtgedrag als je in de buurt komt, je kunt de ene niet aaien en de ander nauwelijks, maar als hij de kans krijgt issie weg.quote:
Rufusquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of Bello en dan op z'n Duits uitgesproken
Killer bunnyquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
ze hebben Koos en een vriendin open geklauwd toen die ze oppakten, meerder keren, omdat ze zo paniekerig zijn. En alleen maar vluchtgedrag als je in de buurt komt, je kunt de ene niet aaien en de ander nauwelijks, maar als hij de kans krijgt issie weg.
om de een of andere reden heb ik zo mijn twijfels bij dit berichtquote:wo 02 okt 2013, 16:43
Britse vrouw baart baby in marinehelikopter
CORNWALL -
Een Britse vrouw is dinsdag in een marinehelikopter boven zee bevallen van haar zoon. De hoogzwangere verbleef op de Engelse Scilly-eilanden toen de bevalling zich aandiende. Een reddingshelikopter van de marine zou haar naar een ziekenhuis op het vasteland brengen, maar 10 minuten voor de landing meldde de piloot de kustwacht dat „de 7-koppige crew zojuist was gegroeid naar 8”.
„De verloskundige die meevloog, raakte op een gegeven moment een beetje opgewonden en vertelde dat we ons maar moesten voorbereiden op de geboorte”, zei luitenant Chuck Norris volgens de BBC woensdag. „Dus pakten we alle spullen en steunden we de moeder zoveel we konden.”
Het baby'tje heeft de naam Marcus Daniel McLachlan gekregen, weegt 2,3 kilo en maakt het goed. Moeder en zoon zijn uit voorzorg nog wel naar het ziekenhuis in Cornwall overgebracht.
Die zijn zo leuk en aaibaarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil nog steeds een Nieuw-Zeelander konijn
wat zijn dat voor beesten?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil nog steeds een Nieuw-Zeelander konijn
ja ik denk egtraumatiseerd, alles wat mens is is instant levensbedreigend lijkt het wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:14 schreef Mss het volgende:
Maar dan kan een kinderboerderij er toch ook heul niks mee?
die lijken echt op het Monty Python konijnquote:
Voert die man links nou ongewenste intimiteiten uit op dat konijn?quote:
konijnen seksenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voert die man links nou ongewenste intimiteiten uit op dat konijn?
penis metenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voert die man links nou ongewenste intimiteiten uit op dat konijn?
Wait... WUT?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
penis meten
En misschien vindt dar konijn het juist zeer gewenst
dat doet de dierenarts met Wim ook hoor, alleen heel stiekem, omdat jij anders boos wordtquote:
Hij gamed gewoon online via de playstation? dan neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
Godsamme, ik heb het idee dat Pinda de hele internet verbinding leegzuigt met zijn online game.
Kan dat?
Ik kan niet eens fatsoenlijk meer tv kijken op m'n tablet
Dus ik ben nu mijn kraaltjes, drinken, schaar en de hele mikmak op een dienblad aan het verzamelen en ga wel boven tv kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |