Dafuq? Leg uitquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hier is net voor 653 euro aan kleding afgeleverd.
Ik ook niet na al die posts hier van de laatste tijdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godver, ik hield niet eens rekening met die mogelijkheid
Ja gaaf hequote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oeh dees is tof![]()
http://topvintage.nl/nl/v(...)e-swing-coat-in-grey
creëert dat jeukgevoelens bij je ja?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
In de categorie jeuk: Ik krijg jeuk van het woord "creëren". Wat is er mis met "maken"?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
creëert dat jeukgevoelens bij je ja?
Da's altijd nog beter dan creëerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind "scheppen" een betere optie
Creëren hoef je gewoon helemaal nooit te gebruikenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:06 schreef megamandy het volgende:
Creëren vind ik meer een woord om te gebruiken als je vanaf het begin echt iets gaat verzinnen en maken. Maar ontwerpen denk ik?
Maken als je gewoon precies weet wat je gaat doen, al vaker gedaan hebt etc.
Schepper de schep! Dat kwam altijd op Villa Achterwerk en dan gingen kunstenaars iets creeren maken scheppen ontwerpen tot leven brengenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind "scheppen" een betere optie
Dat programma was nou briljantquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Schepper de schep! Dat kwam altijd op Villa Achterwerk en dan gingen kunstenaars iets creeren maken scheppen ontwerpen tot leven brengen
Of gewoon als je creatief bezig bent want crea en creëren! of een architect die ruimte creëert door met licht te spelen enzoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Creëren hoef je gewoon helemaal nooit te gebruiken![]()
Tenzij zeer matige bjoetieblogger of zweefteef
Nee, nog steeds nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Of gewoon als je creatief bezig bent want crea en creëren! of een architect die ruimte creëert door met licht te spelen enzo
Consoliderenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet![]()
Bouwen vind ik ook een goed woord..
"Ik ga nu een ooglook bouwen"
Het dekt de lading van makeup op je hoofd smutsen welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel, consolideren is slechts het samenstellen van reeds bestaande items natuurlijkdat dekt de lading van CREATIE niet echt...
Dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het dekt de lading van makeup op je hoofd smutsen wel
zo'n pot verf, BAMquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
"vandaag heb ik makeup op m'n hooft geklatst"
Dat doet me denken aan de rode klatsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
"vandaag heb ik makeup op m'n hooft geklatst"
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan de rode klats
geflatst een betere term?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan de rode klats
Ik vind die ogen wel mooi zoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, rood geklatst en een rozenstruik gebeft!
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
self help hipster comment op mijn blog ERMAHGERD
zeker, met honderd miljoen filters!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind die ogen wel mooi zo
Ohquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeker, met honderd miljoen filters!
In werkelijkheid ziet het er altijd uit of je drie nachten crack hebt liggen snuiven en daar vervolgens nog 12 uur over hebt zitten huilen!
Hey dat was precies mijn look toen ik bruine eyeliner probeerdequote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeker, met honderd miljoen filters!
In werkelijkheid ziet het er altijd uit of je drie nachten crack hebt liggen snuiven en daar vervolgens nog 12 uur over hebt zitten huilen!
Je denkbeeldige vrienden eten de pot leegquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:27 schreef Maisnon het volgende:
Mijn snoep-pot-voor-de-gasten is verdacht snel leeg aan het raken en ik heb bijna geen gasten. Ik vind het een vreemd mysterie
Ik denk eerder mijn niet zo denkbeeldige snackhandquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je denkbeeldige vrienden eten de pot leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |