Dafuq? Leg uitquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hier is net voor 653 euro aan kleding afgeleverd.
Ik ook niet na al die posts hier van de laatste tijdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godver, ik hield niet eens rekening met die mogelijkheid
Ja gaaf hequote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oeh dees is tof![]()
http://topvintage.nl/nl/v(...)e-swing-coat-in-grey
creëert dat jeukgevoelens bij je ja?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
In de categorie jeuk: Ik krijg jeuk van het woord "creëren". Wat is er mis met "maken"?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
creëert dat jeukgevoelens bij je ja?
Da's altijd nog beter dan creëerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind "scheppen" een betere optie
Creëren hoef je gewoon helemaal nooit te gebruikenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:06 schreef megamandy het volgende:
Creëren vind ik meer een woord om te gebruiken als je vanaf het begin echt iets gaat verzinnen en maken. Maar ontwerpen denk ik?
Maken als je gewoon precies weet wat je gaat doen, al vaker gedaan hebt etc.
Schepper de schep! Dat kwam altijd op Villa Achterwerk en dan gingen kunstenaars iets creeren maken scheppen ontwerpen tot leven brengenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind "scheppen" een betere optie
Dat programma was nou briljantquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Schepper de schep! Dat kwam altijd op Villa Achterwerk en dan gingen kunstenaars iets creeren maken scheppen ontwerpen tot leven brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |