quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
http://www.ign.com/wikis/(...)inth?objectid=158647
Oh, faal. Ik dacht dat onder die headstone een triforce stuk zat.Blijkt het iets anders te zijn. :'D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:56 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]Oh echt. Ja ik heb 1 keer de keuze gehad om naar boven te gaan. Moest dus toch doorgaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit nu in de earth temple, leuke tempel! hierna de wind tempel en dan maar alle stukjes proberen te halen. al dan niet met een walktrough..
quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:14 schreef RonB79 het volgende:
Pff ik ben benieuwd of ik ooit zo ver ga komen. Zou wel gaaf zijn als ik WW HD ga uitspelen, zou dan mn eerste uitgespeelde Zelda game zijn
Ik vind tot nu toe wind waker de makkelijkste zelda die ik heb uitgespeeld. ( OoT, TP, SS.)quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:14 schreef RonB79 het volgende:
Pff ik ben benieuwd of ik ooit zo ver ga komen. Zou wel gaaf zijn als ik WW HD ga uitspelen, zou dan mn eerste uitgespeelde Zelda game zijn
Ja ik snapte het eerst ook niet helemaal. Maar gewoon opnieuw gedaan en tadaquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:43 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Oh echt. Ja ik heb 1 keer de keuze gehad om naar boven te gaan. Moest dus toch doorgaan..
Zit nu in de earth temple, leuke tempel! hierna de wind tempel en dan maar alle stukjes proberen te halen. al dan niet met een walktrough..
hoeveel heb je nodig? Ik heb volgens mij al een groot deel van het aantal dat je nodig hebt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:22 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ja ik snapte het eerst ook niet helemaal. Maar gewoon opnieuw gedaan en tada
En het is de bedoeling dat je de Earth en Wind tempel eerst doetTrouwens, pak alle joy pendants die je vinden kunt. Je hebt ze nodig.
20 stuksquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:19 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
hoeveel heb je nodig? Ik heb volgens mij al een groot deel van het aantal dat je nodig hebt.
Daarom ben ik erg blij met de Hero Mode.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik vind tot nu toe wind waker de makkelijkste zelda die ik heb uitgespeeld. ( OoT, TP, SS.)
Ja dat begrijp ik ook wel. Maar ik vind het gewoon slordig. Zeker bij de TLOZ franchise.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ach wie leest dat nou. Tegenwoordig zit alles in tutorials
Niet doen als het niet nodig is, krijg je spijt van! !quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hele meuk van mijn Wii spellen en Gamecube spellen op Marktplaats gezet. Al zijn er een aantal waarbij ik het toch echt niet over mijn hart kan verkrijgen ze te verkopen van de Gamecube spellen. Niet dat ik verwacht ooit nog die spellen te spelen. Voor een aantal zal je ook nog best flink kunnen vangen denk ik. Paper Mario en Fire Emblem bijvoorbeeld.
Twijfel ook nu al om Sunshine, F-Zero, Viewtiful Joe, Zelda er af te halen. Toch moeilijk om iets waar je zo veel lol mee hebt gehad gedag te zeggen. Ook al speel je het misschien nooit meer.
Paper Mario en Fire Emblem zijn al gauw ¤50 pst waard. Die zou ik wel verkopen. Overigens heb ik laatst een GC gekocht voor 30 euro. Zat helaas geen Luigi's Mansion bij. Heb/verkoop je die voor een leuke prijs?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hele meuk van mijn Wii spellen en Gamecube spellen op Marktplaats gezet. Al zijn er een aantal waarbij ik het toch echt niet over mijn hart kan verkrijgen ze te verkopen van de Gamecube spellen. Niet dat ik verwacht ooit nog die spellen te spelen. Voor een aantal zal je ook nog best flink kunnen vangen denk ik. Paper Mario en Fire Emblem bijvoorbeeld.
Twijfel ook nu al om Sunshine, F-Zero, Viewtiful Joe, Zelda er af te halen. Toch moeilijk om iets waar je zo veel lol mee hebt gehad gedag te zeggen. Ook al speel je het misschien nooit meer.
Tuurlijk is het niet nodig. Maar hier ligt het alleen maar stof te happen. Begint nu wel weer te kriebelen om te gaan spelen, maar ik heb nog zo veel Wii/3DS spellen die ik ook nog moet uitspelenquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:10 schreef Cid het volgende:
[..]
Niet doen als het niet nodig is, krijg je spijt van! !
Jammerquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja, best bizar dat die gewoon even veel waard zijn als ik er voor betaald heb al die jaren geleden.
Luigi's Mansion heb ik niet voor je helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |