Ik heb bijna alle mogelijk legendaries hier op de white 2 staan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik heb een lvl 100 Shiny Linoone die ik ooit ergens in Emerald gevangen heb. met Covet doet ie nog trouw dienst als Item farmer.
heb mij nooit bezig gehouden met Legendaries.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle mogelijk legendaries hier op de white 2 staan.
Kan niet wachten om ze in 3D te zien.
Ah, jij hebt het gereviewd toch? Hoe ver ben/was je? Als je dat mag vertellen natuurlijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, Pokemon. Ik vind het erg tof.
Die zijn niet fake hoor. Door meerdere leakers bevestigd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:48 schreef roy9 het volgende:
Ik hoop echt dat de geleakte starter evos niet fake zijn. Ben er ondertussen al aan gewend. Greninja is awesome, Delphox ook en Chesnaught valt mee, maar is niet lelijk. Greninja is precies zoals ik gehoopt had, alleen water/fight ipv dark. Maar met dark heb ik geen problemen.
Ja, dat dacht ik al wel. Maar je bent dus verder dan de 3e gym, je hebt een behoorlijk stuk gespeeld dus. Nice.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik mag eigenlijk vrij weinig vertellen, vanaf derde gym helemaal niets bijvoorbeeld. Ook welke Pokemon voorbij komen niet, behalve die al getoond zijn.
Ik heb het een beetje bijgehouden, gym 2 was 11 uur, gym 3 was 17 uur. Mijn team levert me hoofdpijn op, sommige Pokemon vind ik bijvoorbeeld minder tof maar zijn wel erg handig.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die zijn niet fake hoor. Door meerdere leakers bevestigd.
[..]
Ja, dat dacht ik al wel. Maar je bent dus verder dan de 3e gym, je hebt een behoorlijk stuk gespeeld dus. Nice.
Ben je er bewust van dat het shiny Giratina event loopt tot volgende week vrijdag..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:27 schreef Jesse_ het volgende:
Volgende week even 3DS + black2 meenemen om ook direct een Shiny Giratina te scoren
quoteje van serebii.netquote:For those of you in the Europe, Canada, South America, Central America and Australasia, the current event is due to end on Friday so be sure to get it while you still can. This event gives a Level 100 Shiny Giratina to Pokémon Black, White, Black 2 & White 2 games. This event is unique in that it's the first event to distribute a Giratina as a shiny . This event is the final one in the trilogy of shiny legends and is the final ever Generation V event before X & Y launch. It's still running in the United States until October 20th
En hoe verkrijg je zo´n ding dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ben je er bewust van dat het shiny Giratina event loopt tot volgende week vrijdag..
[..]
quoteje van serebii.net
door je (3)ds (met black/white/black2 of white2) mee te nemen naar MediaMarkt en Saturn. En dan daar je mystery gift op te halen via wirelessquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoe verkrijg je zo´n ding dan?
Die was echt tof. Niet kinderachtig en het ging ook om de emoties etc. jammer dat het er maar 4 zijn. Cubonequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Voor alle fans van het originele spel (pokemon red/blue), er is nu een serie van 4 afleveringen die het spel volgen ipv het lame verhaal van ash en kornuiten. Pokemon: The Origin heet het
Ik las dat je vrijdag al een Torchic kan bmachtigen door simpel online te gaan of je 3ds te verbinden met internet, dan kan je hem al binnenhalen. 3 fckn starters.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Voor alle fans van het originele spel (pokemon red/blue), er is nu een serie van 4 afleveringen die het spel volgen ipv het lame verhaal van ash en kornuiten. Pokemon: The Origin heet het
ennuh... zijn er veel meer mega evo's dan tot nu toe bekend zijn? of zijn er ook pre of evoluties van oudere pokemon?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje bijgehouden, gym 2 was 11 uur, gym 3 was 17 uur. Mijn team levert me hoofdpijn op, sommige Pokemon vind ik bijvoorbeeld minder tof maar zijn wel erg handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2013 19:06:42 ]
Dat laatste niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ennuh... zijn er veel meer mega evo's dan tot nu toe bekend zijn? of zijn er ook pre of evoluties van oudere pokemon?
Ik heb 'm gepre-ordered bij Wehkamp voor 35e ofzo, maar dat is al niet meer denk ik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:12 schreef Writersright het volgende:
Waar is Pokemon X/Y het goedkoopste? Tot nu toe de Wehkamp/Amazon UK @ 40 euro maar heeft iemand al lagere prijzen gevonden?
Dat zijn toch respectabele tijden. Nice!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje bijgehouden, gym 2 was 11 uur, gym 3 was 17 uur. Mijn team levert me hoofdpijn op, sommige Pokemon vind ik bijvoorbeeld minder tof maar zijn wel erg handig.
Dat vermoeden had ik inderdaad al wel. Het zijn de meer fancy 3D animaties die het langzamer laten lijken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Battle animaties uitzetten en het is, volgens mij, gewoon als altijd.
Maar is dat erg? Ik denk dat we er erg van kunnen genieten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik inderdaad al wel. Het zijn de meer fancy 3D animaties die het langzamer laten lijken.
Hoe weet je dat zo zeker?iedere gen had pre of evo, behalve de laatste..quote:
19 euro.. Game mania ;pquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:12 schreef Writersright het volgende:
Waar is Pokemon X/Y het goedkoopste? Tot nu toe de Wehkamp/Amazon UK @ 40 euro maar heeft iemand al lagere prijzen gevonden?
Omdat alle nieuwe pokémon al ontdekt schijnen te zijn door de leakers.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker?iedere gen had pre of evo, behalve de laatste..
kan aan mij liggen maar dan is het aantal nieuwe pokemon best wel karig toch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Omdat alle nieuwe pokémon al ontdekt schijnen te zijn door de leakers.
En er is de nieuwe vorm van Eevee.
Net even opgezocht, en idd, die muziek klinkt echt heel scherp. Kreeg er na 10 min zelfs een beetje hoofdpijn. Veel scherper dan ik me kan herinneren. Maar ik blijf het de muziek an sich wel awesome vinden, die hele sfeer in dat stadje vond ik als kind al zo creepy. Was altijd blij als ik eruit was eerlijk gezegd. En toch trok het me altijd weer terug vroeg of laatquote:The Lavender Town Syndrome (also known as "Lavender Town Tone" or "Lavender Town Suicides") was a peak in suicides and illness of children between the ages of 7-12 shortly after the release of Pokémon Red and Green in Japan, back in February 27, 1996.
Rumors say that these suicides and illness only occurred after the children playing the game reached Lavender Town, whose theme music had extremely high frequencies, that studies showed that only children and young teens can hear, since their ears are more sensible.
Due to the Lavender Tone, at least two-hundred children supposedly committed suicide, and many more developed illnesses and afflictions. The children who committed suicide usually did so by hanging or jumping from heights. Those who did not acted irrationally complained of severe headaches after listening to Lavender Town's theme.
Lang en breed debunked.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:30 schreef Eenskijken het volgende:
Holy shit lees dit nu pas voor het eerst
[..]
Net even opgezocht, en idd, die muziek klinkt echt heel scherp. Kreeg er na 10 min zelfs een beetje hoofdpijn. Veel scherper dan ik me kan herinneren. Maar ik blijf het de muziek an sich wel awesome vinden, die hele sfeer in dat stadje vond ik als kind al zo creepy. Was altijd blij als ik eruit was eerlijk gezegd. En toch trok het me altijd weer terug vroeg of laaterg mysterieus.
Het minste ooit bij een nieuwe generatie inderdaad. De nieuwe designs van de mega-evoluties moet je ook tellen denk ik, daar moet zo'n creatieve afdeling natuurlijk ook aan werken. En met volgens mij 450 Pokémon pre-E4 is er alsnog genoeg keuze.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kan aan mij liggen maar dan is het aantal nieuwe pokemon best wel karig toch?
Saturn 38 euro.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:12 schreef Writersright het volgende:
eens, maar dan nog blijf ik het karig vinden..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het minste ooit bij een nieuwe generatie inderdaad. De nieuwe designs van de mega-evoluties moet je ook tellen denk ik, daar moet zo'n creatieve afdeling natuurlijk ook aan werken. En met volgens mij 450 Pokémon pre-E4 is er alsnog genoeg keuze.
Alle Pokémon hebben ook nog eens een 3D sprite moeten krijgen, dat zal ook een stuk meer werk zijn geweest dan vroeger.
Echt? Bij welke winkel had je hem gepre-ordered? En waar?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben al gebelt dat ik hem kan komen ophalen.
Dat was onverwacht.
Gameshop Twente Enschede.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:18 schreef Hypnosis het volgende:
[..]
Echt? Bij welke winkel had je hem gepre-ordered? En waar?
Nep me kont zpjuist eerste pokemon gevangen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nep, de seal zit nog om het doosje..
Jonge, ik zie het doosje, ik zie de bon, en ik zie je 3ds. Maar waarom zit er een seal om het doosje en zie ik pokemon beelden op de 3DS?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nep me kont zpjuist eerste pokemon gevangen.
jawel, Nintendo spellen hebben een bepaalde seal, met ''nintendo'' erop. Dat is ook het ''breekrandje''. Ik zie een ''nintendo''staan tussen de X bovenin. Kijk maar goed.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:54 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ik zie nergens een seal om het doosje hoor?
Dr. Mikey veel plezier hou ons een beetje op de hoogte![]()
Ik heb een Engelstalig hoesje, Misschien daarom ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Jonge, ik zie het doosje, ik zie de bon, en ik zie je 3ds. Maar waarom zit er een seal om het doosje en zie ik pokemon beelden op de 3DS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en een Scatterbug gevangen.
Geen idee welke nu te trainen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gameshop Twente Enschede.
Zit nu te kiezen Froakie of Chespin.
Dat breekrandje zit echter altijd aan de onderkant van het hoesje, althans, zo ben ik het van Nintendo gewend. Dit lijkt, samen met wat er naast staat, meer op iets dat erop gedrukt staat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
jawel, Nintendo spellen hebben een bepaalde seal, met ''nintendo'' erop. Dat is ook het ''breekrandje''. Ik zie een ''nintendo''staan tussen de X bovenin. Kijk maar goed.
Niet meteen betweterig lopen doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
jawel, Nintendo spellen hebben een bepaalde seal, met ''nintendo'' erop. Dat is ook het ''breekrandje''. Ik zie een ''nintendo''staan tussen de X bovenin. Kijk maar goed.
nice! dat is echt n verbeteringquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een van de beste verbeteringen is nu dat wanneer je een pokemon vangt je toch exp krijgt.
sinds wanneer zitten zulke dingen boven in?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:46 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Niet meteen betweterig lopen doen.Dat hoort zo.
http://www.wehkamp.nl/gam(...)mr1CjCIiNND9&BAC=ALG
Graag gedaan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:01 schreef Rikketik het volgende:
Bedankt voor het melden dat Gameshop Twente 'm had, Mikey, ik ben er net langs geweest en heb 'm nu ook.Ik had eerst vrijdag willen gaan kijken, dus je hebt me toch mooi twee dagen wachten bespaard.
[ afbeelding ]
Zoals je kunt zien zit dat van Nintendo bovenin er gewoon opgedrukt.
Het is al comfirned..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:03 schreef roy9 het volgende:
Ik ben zó jaloers!
Een van jullie MOET Froakie kiezen en Greninja confirmen!
Btw, wie kiest Fennekin?
Sinds wanneer zit dat lelijke Nintendo op de box gedrukt? Het zit dus niet op een seal die er los omheen zit?
Waarschijnlijk heb je hem komende vrijdag.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:56 schreef DjNivek het volgende:
Ik wacht nog tot zaterdag, met name omdat ik een preorder heb staan bij Game Mania met de pokeball erbij. Da's ook de enige reden waarom ik het bij hun besteld heb
Ben er bang voor, ik werk vrijdag tot ong. 6 uur, dus de Game Mania in m'n woonplaats is tegen de tijd dat ik terug ben dan dicht. Maar ja, ik hoop dat ze iig die pokeball gelinkt hebben aan m'n preorder, zodat ik (mochten ze het vrijdag al verkopen) er wel gewoon een krijg zaterdagquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je hem komende vrijdag.
Ik ben blij dat er koopavond is hier op vrijdag. :p ook kom ik er langs als ik naar huis fiets.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:54 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ben er bang voor, ik werk vrijdag tot ong. 6 uur, dus de Game Mania in m'n woonplaats is tegen de tijd dat ik terug ben dan dicht. Maar ja, ik hoop dat ze iig die pokeball gelinkt hebben aan m'n preorder, zodat ik (mochten ze het vrijdag al verkopen) er wel gewoon een krijg zaterdag
Pokemon X. Want zie TP.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:58 schreef MrMoon het volgende:
Pff ik twijfel nog steeds of ik voor X of Y moet gaan en met welke starter ik zal beginnen Chespin of Froakie..
Mja maar ik vind Blastoise een van de tofste Pokemon, dus ik betwijfel sowieso of ik wel voor Charmander zal kiezen..quote:
Echt wel inderdaad. Ik ben helemaal gewend om het op te zoeken als ik wil weten wanneer een pokémon evolueert, welke moves ze leren en waar ik welke pokémon kan vangen. Nu is het steeds maar afwachten wat er gebeurt. Het heeft wel wat, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik moet zeggen het spel spelen zonder Bulbabedia of Serebi.net zorgt voor een hele andere ervaring.
Echt weer dat gevoel terug van toen je klein was en voor het eerst Pokemon speelde. Heerlijk! Alles ontdekken, al die geleakte Pokemon weet ik ook niet, alleen de starters.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:47 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Echt wel inderdaad. Ik ben helemaal gewend om het op te zoeken als ik wil weten wanneer een pokémon evolueert, welke moves ze leren en waar ik welke pokémon kan vangen. Nu is het steeds maar afwachten wat er gebeurt. Het heeft wel wat, moet ik zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Ha ik zie dat je RED items kan kopen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, dat customizen heb ik helemaal niet gedaan, op een nieuw shirtje na. Ik speel geen Sims
Dat lijkt me juist wel een leuke toevoeging. Kon dat in Black 2 en White 2 maar. Nu loopt mijn poppetje steeds rond met dat belachelijke kapsel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, dat customizen heb ik helemaal niet gedaan, op een nieuw shirtje na. Ik speel geen Sims
Anders lees je het topic.quote:
Anders heb ik dat al lang gedaan, bedoelde meer of jullie weten waar die nog meer te koop is.quote:
Je kunt je diverse kapsels laten aanmeten met diverse haarkleuren.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist wel een leuke toevoeging. Kon dat in Black 2 en White 2 maar. Nu loopt mijn poppetje steeds rond met dat belachelijke kapsel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je wordt ook echt aangemoedigd om andere outfits te proberen, want in iedere pokémon center zit prominent een pashokje waar je je kunt omkleden.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Xerneas is een faerie en heeft daarmee weinig weakness.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:50 schreef Bidoof het volgende:
Super jaloers, maar ik twijfel tussen X of Y:
- Mega Charizard X en Mewtwo X ownen
- Yveltar ownt Xerneas
En ik vind Blastoise eigenlijk veel leuker dan charizard... Help!
Hier niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:53 schreef MhZero het volgende:
Straks even de Saturn in Venlo bekijken of ze em daar hebben.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:18 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je kunt je diverse kapsels laten aanmeten met diverse haarkleuren.
Ik vind het in elk geval wel tof. Mijn character loopt nu aan de kust rond en daar hoort natuurlijk een zonnige outfit bij, dus ik ben helemaal los gegaan in de kledingwinkel.Ik ga denk ik ook als vrouwtje spelen. Leuker dan steeds tegen een knul aankijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je wordt ook echt aangemoedigd om andere outfits te proberen, want in iedere pokémon center zit prominent een pashokje waar je je kunt omkleden.----
maar de look van Xerneasquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Xerneas is een faerie en heeft daarmee weinig weakness.
Nee, toch 150?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dus, maar 69 nieuwe pokemon? Dat is een teleurstelling.
Mee eens maarja hij eet draken voor ontbijt.quote:
Nee, 69 echt nieuwe pokémon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |