SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Die schoollaptops hebben iets tegen FOK, ik kon niet posten en dan ook nog eens die rare tijdenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was gisteravond.. vandaag had ik nog niks geopend tot die reeks van net.
Dan heb ik niets gezegd dacht dat je toen voor beide een 7,5K pack kreegquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neuh. In season wel, gold cup een gewone.
?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:49 schreef FCsuarez het volgende:
komen gewoon nog steeds fresh IF milito's bij. waarom zou je als nu een IF milito pulled hem nu verkopen
Ik had bronze packs geopend totdat mijn TP vol zat en ik had helemaal niks boven de 500c totdat ik die Sinclair pullde. Maar gisteren maakte ik wel een redelijke winst.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:49 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Die schoollaptops hebben iets tegen FOK, ik kon niet posten en dan ook nog eens die rare tijdenMaar, hoe loopt het nu?
Mongolen zijn hetquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:50 schreef Roypsv het volgende:
[..]
werkt bij mij ook nog niet, ik heb een nieuw account gemaakt. Toen deed die het wel
Net terug uit Turkije, in januari naar Las Vegas... Geld is het probleem nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Brand het geld in je portemonnee ?
Ik had gister ook nog een gozer van 3k toen ik op mijn mobiel opende, alleen de naam van die gozer vergetenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had bronze packs geopend totdat mijn TP vol zat en ik had helemaal niks boven de 500c totdat ik die Sinclair pullde. Maar gisteren maakte ik wel een redelijke winst.
klopt, ik heb er ook nog 20 euro op staan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mongolen zijn hetMaar heb de PSN kaart al aangeschaft, die kan ik niet meer openen op een nieuw account toch?
Welk hotel heb je geboekt ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net terug uit Turkije, in januari naar Las Vegas... Geld is het probleem niet
Gewoon 11 Belgenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:51 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Heeft iemand wat suggesties voor een leuk team met Witsel en Fellaini?
ik vraag me af waarom dequote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
?![]()
![]()
Er staan 40(!!) pagina's aan IF Milito's op de xbox
Als er dan toch geen problemen zijn......quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net terug uit Turkije, in januari naar Las Vegas... Geld is het probleem niet
you're screwed, belgen hebben geen backsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:54 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik wil full gold en het liefste 4atb
Het Circus hotel. Wel bizar. 8 dagen voor 513 Euroquote:
Ik ga straks mijn 12e binnen halenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom deal staan er 80 pagina's op woensdag middag blijft de meest beroerde dag om je IF te verkopen
![]()
PS trouwens maar 90 kaarten om 377 op de xbox.
toefjes heeft groot ingeslagen
zit hier op 6 inmiddelsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het Circus hotel. Wel bizar. 8 dagen voor 513 Euro
[..]
Ik ga straks mijn 12e binnen halen
Wat een Aids. Ik krijg steeds een foutmeldingquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gisteren nog gedaan. Vandaag de rest kopen
daarom xxquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
you're screwed, belgen hebben geen backs
Circus circus ben ik in het eerste jaar geweest, leuk hotel. Wel aan het einde van de Strip dus ik zou gewoon een taxi naar de strip nemen :pquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het Circus hotel. Wel bizar. 8 dagen voor 513 Euro
[..]
Ik ga straks mijn 12e binnen halen
Ik krijg hetzelfde.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een Aids. Ik krijg steeds een foutmelding
Gewoon dagkaartje van de deuce nemen als ik er eenmaal ben, en downtown in gaanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:57 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Circus circus ben ik in het eerste jaar geweest, leuk hotel. Wel aan het einde van de Strip dus ik zou gewoon een taxi naar de strip nemen :p
Klopt, Oud las Vegas is ook heel mooi en de shooting range is de 150 dollar ook wel waard :pquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon dagkaartje van de deuce nemen als ik er eenmaal ben, en downtown in gaanStreet experience en overal live muziek, dronken mensen en vermaak. Las Vegas is de leukste plek op aarde
PELLEquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:00 schreef Tim86 het volgende:
GK: Diego Alves - Valencia CF (81 > 82)
CB: Steven Caulker - Cardiff City (74 > 74)
CB: Miranda - Atlético de Madrid (81 > 82)
CB: Marquinhos - Paris Saint-Germain (78 > 80)
CAM > CM: Ivan Rakitić - Sevilla FC (81 > 82)
CAM: Mathieu Valbuena - Olympique de Marseille (82 > 83)
ST > CAM: Goran Pandev - Napoli (79 > 80)
ST: Lukaku - Everton (77 > 79)
ST: Robert Lewandowski - Borussia Dortmund (86 > 87)
ST: Graziano Pellè - Feyenoord (78 > 80)
RW: Hulk - Zenit ST. Petersburg (84 > 85)
SUBS
GK: Dida - Grêmio (75 > 77)
RB: Cédric - Sporting * (73 > 74)
LM: Georgios Samaras - Celtic (73 > 74)
LM > RM: Ibrahima Traoré - VfB Stuttgart (76 > 78)
ST: Gilberto - Portuguesa (71 > 73)
ST: Jon Daly - Rangers (62 > 64)
ST: Alan - Red Bull Salzburg (71 > 73)
En shoppen in het outlet centrequote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:59 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Klopt, Oud las Vegas is ook heel mooi en de shooting range is de 150 dollar ook wel waard :p
Geen Mark Uth maar wel die kut Italiaan die ook nog 1 van de goals een pingel hadquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:00 schreef Tim86 het volgende:
GK: Diego Alves - Valencia CF (81 > 82)
CB: Steven Caulker - Cardiff City (74 > 74)
CB: Miranda - Atlético de Madrid (81 > 82)
CB: Marquinhos - Paris Saint-Germain (78 > 80)
CAM > CM: Ivan Rakitić - Sevilla FC (81 > 82)
CAM: Mathieu Valbuena - Olympique de Marseille (82 > 83)
ST > CAM: Goran Pandev - Napoli (79 > 80)
ST: Lukaku - Everton (77 > 79)
ST: Robert Lewandowski - Borussia Dortmund (86 > 87)
ST: Graziano Pellè - Feyenoord (78 > 80)
RW: Hulk - Zenit ST. Petersburg (84 > 85)
SUBS
GK: Dida - Grêmio (75 > 77)
RB: Cédric - Sporting * (73 > 74)
LM: Georgios Samaras - Celtic (73 > 74)
LM > RM: Ibrahima Traoré - VfB Stuttgart (76 > 78)
ST: Gilberto - Portuguesa (71 > 73)
ST: Jon Daly - Rangers (62 > 64)
ST: Alan - Red Bull Salzburg (71 > 73)
Jij boos?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen Mark Uth maar wel die kut Italiaan die ook nog 1 van de goals een pingel had
3 goals + 1 assist. Dus niet heel gekquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen Mark Uth maar wel die kut Italiaan die ook nog 1 van de goals een pingel had
Past anders prima in mijn teamquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tis gewoon onlogisch. En aan een IF Pelle heb je ook nog eens niks.
Ik zie dat je boos bent.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tis gewoon onlogisch. En aan een IF Pelle heb je ook nog eens niks.
Donder op ventquote:Op woensdag 2[quote]
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2026564/3/25#131780118]woensdag 2 oktober 2013 16:03 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik zie dat je boos bent.
Hoezo is het onlogisch?
Die gaan we vanavond dus eens lekker verkopenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:04 schreef Confetti het volgende:
Hulk gaat tering hard omhoog![]()
Ook behoorlijk rare, dat wordt cashen
Dat is een zekerheidjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:06 schreef Grandesco het volgende:
Ik hoop dat Pelle minder dan 30k word
zou het juist nu doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gaan we vanavond dus eens lekker verkopen
Eredivisie IF's zijn nooit duurquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:07 schreef Grandesco het volgende:
[..]
En hoezo is dat een zekerheidje?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:06 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 17k, maar ik heb hem nodig in m'n team dus kan geen miskoop zijn.
Maar het is een italiaan met 80 shooting en degelijke heading en Strength...?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eredivisie IF's zijn nooit duur
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Straks ook maar even cashen dan
Jij baasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Straks ook maar even cashen dan
Haha, is vandaag je eerste dag FUT?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:08 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Maar het is een italiaan met 80 shooting en degelijke heading en Strength...?
Haha, niks baas, is gewoon gelukquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:09 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Jij baasGaat op Xdoos nu al voor 21k
Heb hem er maar even snel opgezet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zou het juist nu doendie bubbel knapt straks en dan ben je de sjaak
Omdat er nog niet veel NIF kaarten in omloop zijn. Deze gaan zeldzamer worden, omdat ze deze week niet in de pakjes komen door de IF.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:09 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik snap er geen kut van. Waarom gaan in godsnaam de prijzen van de "normale" spelers ook omhoog als de IF versie uit komt?
Omdat ze dan een week uit packs gaan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:09 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik snap er geen kut van. Waarom gaan in godsnaam de prijzen van de "normale" spelers ook omhoog als de IF versie uit komt?
Het is sowieso slim om zulke spitsen in te slaan, dit kon je wel verwachten. En dan speelt ie ook nog is lekkerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, niks baas, is gewoon gelukKan ik nog een extra Militotje halen
Serie A heeft genoeg goede spitsen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:08 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Maar het is een italiaan met 80 shooting en degelijke heading en Strength...?
Kreeg je volgensmij alleen bij de normale versie, shitpacks btwquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:11 schreef zerokil het volgende:
Hoe kregen jullie die gratis 4 starterpacks..?
Op welk papiertje stond dat?
4 gratis starterpacks? Huh?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:11 schreef zerokil het volgende:
Ik kreeg bij de Intertoys een papiertje met een code voor 4 packs erop, heb wel de normale versie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4 gratis starterpacks? Huh?
Je kreeg alleen loyalty packs en een starterpack met spelers die je niet kan verkopen, maar dat was al op de webapp.
Hij stond al in de suggestions die hier een paar keer voorbij zijn gekomenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten dat hij in TOTW komt
apart papiertje in je hoesje.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:11 schreef zerokil het volgende:
Zat bij mij in het hoesje een pre-order code, terwijl ik hem gewoon bij de Mediamarkt heb gekocht op vrijdag. 4 van die 5k packs waarin het enige nuttige een paar contracten was.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:11 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Kreeg je volgensmij alleen bij de normale versie, shitpacks btw
oh vaag. En dan koop je de ultimate versie en dan krijg je alleen die wekelijkse pack waar je voor moet betalenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:13 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik kreeg bij de Intertoys een papiertje met een code voor 4 packs erop, heb wel de normale versie.
Hij heeft 91 strength en degelijke finishing.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
58 pace en verder kan ie ook nog steeds weinig..
nooit te veel profit willen halen, altijd maar weer meer.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:13 schreef Maver24 het volgende:
Lewa 125k , wtf he, zal hij nog meer gaan stijgen of moet ik gewoon gaan cashen straks
Als je tevreden bent met je winst gewoon cashen en daarna niet meer kijken of ie nog veel stijgt. Dat werkt voor mij altijd goedquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:13 schreef Maver24 het volgende:
Lewa 125k , wtf he, zal hij nog meer gaan stijgen of moet ik gewoon gaan cashen straks
Kijk ik nooit naar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij stond al in de suggestions die hier een paar keer voorbij zijn gekomen
Net verkocht voor 25k.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:15 schreef FCsuarez het volgende:
en daar gaat de BIN price van Caulker weer down
28K hierquote:
Wel vaker gezien dat wat nu gebeurt een luchtbel effect is. Voor je het weet klapt ie weer en dalen de prijzen tot iets boven het oude niveau.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als je tevreden bent met je winst gewoon cashen en daarna niet meer kijken of ie nog veel stijgt. Dat werkt voor mij altijd goed
Had de Ultimate Team Edition gekocht bij All4games.nlquote:
ja dat zie je snel he, dat alles snel zakt. mensen gaan elkaar undercutten en zo zit je weer op het oude bedrag als je niet oppastquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:17 schreef Confetti het volgende:
Ja, nu krijg je weer een crash omdat mensen snel willen cashen.
Ik blijf toch even een paar dagen wachten. Die Hulk is behoorlijk rare en zelfs non-IF Alaba staat op 70k.
Waar kan je die redeemenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:20 schreef DutchSL het volgende:
Ik kreeg ook die vier gratis pakjes, niet dat er iets goeds in zat ofzo.
Ik dus niet. Daar ben ik echt helemaal kapot van.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:20 schreef DutchSL het volgende:
Ik kreeg ook die vier gratis pakjes, niet dat er iets goeds in zat ofzo.
Dit zijn leermomenten. Auto-buyers zijn inderdaad de kanker van FUTquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:22 schreef Kiid het volgende:
Weet je, op dit soort momenten is het gewoon jammer dat er zoveel auto-buyers zijn. Wat zou je enorm kunnen binnen lopen op dit soort momenten als het gewoon een eerlijke strijd was zeg. Ziek word ik er van![]()
Nog zieker dat ik die TOTW voorspelling niet heb gezien. Ik had gister nog Lewandowski en fucking 2 uur geleden verkocht ik Hulkx1000. Dat had gewoon 60/70k extra geweest
Ja, het irritante is dat ik 100.000 IP bans heb gehad op het EA forum en als ik er dus op wil moet dat via een proxy en een nieuw account. Ben er dus al een tijdje niet geweest en heb ze hier helaas niet voorbij zien komenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit zijn leermomenten. Auto-buyers zijn inderdaad de kanker van FUT
Doe normaal manquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan je het forum zelfs niet zien? Of alleen niet inloggen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, het irritante is dat ik 100.000 IP bans heb gehad op het EA forum en als ik er dus op wil moet dat via een proxy en een nieuw account. Ben er dus al een tijdje niet geweest en heb ze hier helaas niet voorbij zien komen
Nee, kan ik niet zien. En ik had een add-on gedownload voor firefox met een hoop ingebouwde proxy's, maar die zijn ook allemaal gebanned.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je het forum zelfs niet zien? Of alleen niet inloggen?
Ook allemaal blessures aan ADO kant omdat dat veld zo verneukt isquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:24 schreef v0lt026 het volgende:
Tjonge dat voetbal ziet er toch niet uit zo, wat een veld man. Zelfs het hondenuitlaatveldje hier om de hoek ligt er beter bij
Sorry, gecondoleerd met je opaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:25 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Doe normaal manm'n opa is overleden aan leermomenten
![]()
waarom ben je gebanned dan ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, kan ik niet zien. En ik had een add-on gedownload voor firefox met een hoop ingebouwde proxy's, maar die zijn ook allemaal gebanned.
Money talksquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Dit is ook smerig
Eerste halve minuut
Zoiets heeft geen zin. Ik weet dat ze te koop zijn, maar dan betaal je een euro of 50-70 en dan heb je een auto-buyer die alsnog trager is dan degene die ze zelf maken. Ze maken natuurlijk geen AB's die echt concurrentie kunnen vormen.quote:
En terecht, dit is onverantwoord hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ook allemaal blessures aan ADO kant omdat dat veld zo verneukt is
dat is niet waar, vriend van mij gebruikt er ook een en die maakt best veel winstquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zoiets heeft geen zin. Ik weet dat ze te koop zijn, maar dan betaal je een euro of 50-70 en dan heb je een auto-buyer die alsnog trager is dan degene die ze zelf maken. Ze maken natuurlijk geen AB's die echt concurrentie kunnen vormen.
Dus al download je er 1 en zet je hem op Hulk, dan krijg je alsnog niks
Ik zeg niet dat je niet veel winst kan maken, maar ik zeg alleen dat die publieke AB's gewoon trager is. Ja, als je hem op spelers gaat zetten die de rest niet de moeite vinden dan zal je er winst uithalen. Maar ik vind het niet zoveel geld waard.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:28 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dat is niet waar, vriend van mij gebruikt er ook een en die maakt best veel winst
Je kan even goed nog 50-100k per dag maken met een publieke hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zoiets heeft geen zin. Ik weet dat ze te koop zijn, maar dan betaal je een euro of 50-70 en dan heb je een auto-buyer die alsnog trager is dan degene die ze zelf maken. Ze maken natuurlijk geen AB's die echt concurrentie kunnen vormen.
Dus al download je er 1 en zet je hem op Hulk, dan krijg je alsnog niks
preceis als je maar coins hebt. je moet laag beginnen hequote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je kan even goed nog 50-100k per dag maken met een publieke hoor
10 euro per dag voor mijn leeftijd zonder er wat voor te doen is toch aardig watquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
preceis als je maar coins hebt. je moet laag beginnen he
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een tyfusvideo is dit danquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Dit is ook smerig
Eerste halve minuut
KSI is al tijden een kutjong.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat een tyfusvideo is dit danNiks meer over van die jongen. Deji is serieus 10x beter nu
Ik had er vorig jaar ook 1. Qua spelers werkte dat gewoon helemaal niet. Ja, heel soms vond 'ie er 1 en daar zat dan een marge op die ik zelf ook wel had kunnen vangen. De enige manier toen om mijn geld er weer terug uit te halen was met contracts. Dat werkte overigens wel goed en kon je zeker 25k-30k per uur halenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je kan even goed nog 50-100k per dag maken met een publieke hoor
4x net niks blijft niksquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:33 schreef Toefjes het volgende:
Extra 4 pakjes omdat een vriend geen FUT speelt
Ik ga me beheersen inderdaad, tot vanavondquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
4x net niks blijft niks![]()
maar je gaat ze natuurlijk pas vanavond na 7en openen
Zijn goede shooting stat komt vooral omdat hij goede FK's en pingels heeft..beetje misleidend. En zijn dribbling is wel echt heel matig en trekt de stats blijkbaar omlaag. Verder is hij eigenlijk nergens goed in. Kaartstats zien er veel mooier uit dan de ingame stats imo, zeker icm zijn fysiek. Nu heb je ook wel erg kleine middenvelders.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:34 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Had er graag één snelle CB bij gehad, maar dat past niet (Liga Portuguesa is wel drama wat CB's betreft, zonde dat Ilori weg is).
Hoe kan die Claudemir maar 69 rated zijn
Honda.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:40 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Welke CAM uit de Russische league zou het best werken als wide CAM?-- Honda of Boussoufa?
Honda dan. Kokorin of Musa omvormen tot CAM kan evt ook nog, maar die competitie is niet echt geschikt voor een wide CAM. Genoeg goede wingers, maar wide CAMs niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:40 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Welke CAM uit de Russische league zou het best werken als wide CAM?-- Honda of Boussoufa?
Zit een beetje met een dilemma.. probeer een leuk team om Witsel en Fellaini heen te bouwen en dan ook nog stabiel. Alleen de keuze van de formatie hindert mij daar toequote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Honda dan. Kokorin of Musa omvormen tot CAM kan evt ook nog, maar die competitie is niet echt geschikt voor een wide CAM. Genoeg goede wingers, maar wide CAMs niet.
Wefut.comquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:34 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Had er graag één snelle CB bij gehad, maar dat past niet (Liga Portuguesa is wel drama wat CB's betreft, zonde dat Ilori weg is).
Hoe kan die Claudemir maar 69 rated zijn
20kquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:45 schreef Maver24 het volgende:
goedkope lulaku krijgen lukt niet meer
Nee. Na 19u pas.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:51 schreef Stevenzenl het volgende:
Die nieuwe IF players zitten nu al in packs?
Is dit een vraag of een feit?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:51 schreef Stevenzenl het volgende:
Die nieuwe IF players zitten nu al in packs?
Beetje vreemde zinsbouw inderdaad. Toch weet iedereen wel waar een vraagteken voor staat, lijkt me?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:51 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Is dit een vraag of een feit?
7 uurquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:53 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Beetje vreemde zinsbouw inderdaad. Toch weet iedereen wel waar een vraagteken voor staat lijkt me?
Elke keeper in de serie A is betaalbaar.quote:
Ja, maar je kon ook verbaasd zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:53 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Beetje vreemde zinsbouw inderdaad. Toch weet iedereen wel waar een vraagteken voor staat, lijkt me?
de vraag was dan ook welke van de keepers (op buffon na) het beste isquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Elke keeper in de serie A is betaalbaar.
Handanovic lijkt mij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de vraag was dan ook welke van de keepers (op buffon na) het beste is
Mwah, volgens mij is er niet zoveel verschil en zijn zowel Handanovic als Marchetti prima keepers.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de vraag was dan ook welke van de keepers (op buffon na) het beste is
Is al bekend, komt om 19:00 in pakjes.quote:
Bedankt man voor het waarderen van het maandenlange werk van twee medeFOK!ers. Kom met argumenten dan.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bedankt man voor het waarderen van het maandenlange werk van twee medeFOK!ers. Kom met argumenten dan.
[..]
Bedankt man voor het waarderen van het maandenlange werk van een medeFOK!er. Kom met argumenten dan.
[..]
Bedankt man voor het waarderen van het maandenlange werk van twee medeFOK!ers. Kom met argumenten dan.
Hulk in de TOTW, dus ben ik boos.quote:
Niet sorteren/zoeken op height, workrates?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij mag toch lekker zelf kiezen wat hij gebruikt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
ja ik bedoel ofdat die in prijs zal stijgen ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zat in mijn eerste team, deed het wel aardig.
Ik vind wefut veel fijner, maar je kan de keuze van een ander toch wel respecteren?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Wauw. Hij kan futhead toch gewoon fijner vinden?
Ik hoop dat je Spaans kan:quote:
Ein zwei polizei.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Eeuwige kut Marktplaats. Ik wil FIFA/GTA spelen. Koop wel lekker een nieuwe controller voor viel zu viel geld.
Gewoon zo'n neppe kopen voor 13eu.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Eeuwige kut Marktplaats. Ik wil FIFA/GTA spelen. Koop wel lekker een nieuwe controller voor viel zu viel geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar wacht ik al 2 maanden op van DX. Als 3e en 4e controller.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gewoon zo'n neppe kopen voor 13eu.
Neen, dat is gewoon pure aids.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gewoon zo'n neppe kopen voor 13eu.
Ik weet ook niet waarom pascal daar zo lang over doetquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet sorteren/zoeken op height, workrates?
fünf sechs alte hexquote:
Open bid neem ik aan? Alles onder 19k wordt weggekocht door autobuyers.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:53 schreef Maver24 het volgende:
Toch nog een goedkopere lukaku weten te scoren, 15k. die houden we zelf in het team
Jij bent PS en hij is Xdoos.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Open bid neem ik aan? Alles onder 19k wordt weggekocht door autobuyers.
En nee ook jij bent niet sneller dan een AB
quote:
sieben acht, stront in je schoenen dan laufen sie zachtquote:
nee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
sieben acht, stront in je schoenen dan laufen sie zacht
Ik heb er een keer besteld en toen zou het in 2 dagen bezorgd moeten zijn, maar toen duurde het een week...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand wel eens bij Redcoon besteld? Heb je je bestelling meteen de volgende dag in huis?
prima shopquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand wel eens bij Redcoon besteld? Heb je je bestelling meteen de volgende dag in huis?
Ja.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:10 schreef wieisboos het volgende:
Invite gestuurd naar de Wefutang clan. Kan iemand me accepteren?
ok.quote:
heists komen er pas later inquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:11 schreef WeCanDoIt het volgende:
Over GTA, hoe the fack kan je samen missies doen?
Als ik bij een maat in de auto stap, stapt hij automatisch weer uit. En naar zo'n icoontje kunnen we alleen tegen elkaar.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:10 schreef wieisboos het volgende:
Invite gestuurd naar de Wefutang clan. Kan iemand me accepteren?
Alleen Poker kan dat momenteel.quote:
Mijn originele is kapot atm, had zo een neppe als tweede controller gekocht eerder, werkt gewoon prima nu. Ben er best gewend aan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Neen, dat is gewoon pure aids.
Absolutisme is kut.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb er een keer besteld en toen zou het in 2 dagen bezorgd moeten zijn, maar toen duurde het een week...
Kan ook zijn dat ik net de ene ben die dan fout gaat. Dat kan bij andere winkels ook gebeuren.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:11 schreef WeCanDoIt het volgende:
Over GTA, hoe the fack kan je samen missies doen?
Als ik bij een maat in de auto stap, stapt hij automatisch weer uit. En naar zo'n icoontje kunnen we alleen tegen elkaar.
Wat is er dan anders aan en waar heb je besteld? Ik maak die van mij nogal snel stuk en ik wil niet elke keer 60 euro uitgeven.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:12 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Mijn originele is kapot atm, had zo een neppe als tweede controller gekocht eerder, werkt gewoon prima nu. Ben er best gewend aan.
Ook niet. Gewoon het Nationaal-Socialisme.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ook niet. Gewoon het Nationaal-Socialisme.bakkert de bolshevikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Heb al gereageerd op Facebook.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heb al gereageerd op Facebook.
Iemand zei: "Nobody needs him."
?quote:
true dat.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben net terug.. brb even fappen op de stats van IF Caulker. Te sick TOTW verder
Wat is tinder?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:23 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen in dit topic al druk aan het Tinderen? Mooie app wel.
Zit al meteen een leuke FB-pagina aan vast ook
https://www.facebook.com/GuitigeTinderVerhalen
kut.quote:
Gast uit mijn werkgroep heeft een relatie via Tinder.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:23 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen in dit topic al druk aan het Tinderen? Mooie app wel.
Zit al meteen een leuke FB-pagina aan vast ook
https://www.facebook.com/GuitigeTinderVerhalen
App waarbij je continu foto's van chicks krijgt te zien; die kun je afwijzen of liken. Als diegene jou toevallig ook liket kun je een gesprek beginnen.quote:
Het voelt gewoon een beetje harder aan bij het indrukken of bijvoorbeeld het vasthouden van de knop bij het sprinten. Maar daar wen je (waarschijnlijk) wel aan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat is er dan anders aan en waar heb je besteld? Ik maak die van mij nogal snel stuk en ik wil niet elke keer 60 euro uitgeven.
Hier moest ik wel om lachenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dus niet. Daar ben ik echt helemaal kapot van.
Wel ben ik net naar de Albert Heijn in Leeuwarden geweest om te kijken of er nog nieuwe smaken chips waren en pikte ik net een Torres Nilo op voor 200 coins.
edit: verkeerde account
He kut, geen dudesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
App waarbij je continu foto's van chicks krijgt te zien; die kun je afwijzen of liken. Als diegene jou toevallig ook liket kun je een gesprek beginnen.
Was je hem verloren dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hier moest ik wel om lachenIk ben blij dat ik mijn portemonnee terug heb, dan kan ik morgen weer naar de AH en dan wel iets kopen.
Wel iets voor ds2 dusquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
App waarbij je continu foto's van chicks krijgt te zien; die kun je afwijzen of liken. Als diegene jou toevallig ook liket kun je een gesprek beginnen.
Dat lijkt me juist wel nice, want nu druk ik die knopjes allemaal zo snel helemaal kapot.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:25 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Het voelt gewoon een beetje harder aan bij het indrukken of bijvoorbeeld het vasthouden van de knop bij het sprinten. Maar daar wen je (waarschijnlijk) wel aan.
quote:
Misschien als er op die foto een lekker zak chips staat niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als iemand een foto van mij ziet gaat die meteen wegklikken.
Misschien maakt het tagje SMLENO-king je wat aantrekkelijker.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als iemand een foto van mij ziet gaat die meteen wegklikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |