Verveling.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:01 schreef dezomervoorbij het volgende:
Daarnaast vind ik het dan toch wel vaag dat ze met mij wil praten. Waarom zou ze dat willen als ze gelukkig is en mij totaal niet kent?
Wij zijn mannen. Wij moeten dat gewoon doen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:03 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Verveling.
Ik deed niet anders tijdens mijn eerste stage.
Echt, misschien klinkt het als een onwerkelijk idee in jouw wereld, maar mensen kunnen ook contact met elkaar hebben zonder dat daar verder wat achter zit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:01 schreef dezomervoorbij het volgende:
Daarnaast vind ik het dan toch wel vaag dat ze met mij wil praten. Waarom zou ze dat willen als ze gelukkig is en mij totaal niet kent? Ze weet wel hoe ik eruit zie enzo, maar dan nog...
nee, dat werkt niet vanuit de man gezien :pquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:09 schreef John5 het volgende:
[..]
Echt, misschien klinkt het als een onwerkelijk idee in jouw wereld, maar mensen kunnen ook contact met elkaar hebben zonder dat daar verder wat achter zit.
Hoe bedoel je dat precies?:Pquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:22 schreef Atmosphere72 het volgende:
Je zit in de collegazone man, dat blijft waarschijnlijk ook zie als ik jou bericht zo lees.
Aanvulling: als ze een open relatie heeft zijn er natuurlijk ook opties (ligt aan je insteek of je daar voldoende uithaalt). Dus een beetje proberen te peilen hoe haar relatie zit (subtiel! als onderdeel van de rest van de gesprekken, zoek een logische aanleiding) is sowieso geen slecht idee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:54 schreef TomAdorson het volgende:
Loslaten, want ze heeft al een relatie.
Tenzij je vraag kunt stellen over hoe het gaat met haar relatie. Als ze aangeeft dat ze ongelukkig is kun je het altijd proberen.
Nee. Puur verveling, kantoorwerk is echt dodelijk saai en als je dan onopvallend andere dingen kunt doen ben je daar al gauw blij mee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:04 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Wij zijn mannen. Wij moeten dat gewoon doen.
Voor een vrouw lijkt me dat anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |