Mhehe.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:48 schreef Dimens het volgende:
Wel mooi dat dit in 40+ staat. Maatje 42 is inderdaad 40+.
MANNENquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:11 schreef Blondje_93 het volgende:
Wel voorspelbaar dat het tot nu toe alleen maar jongens zijn die hier wat over hebben te zeiken..-_-
Dat is dus gewoon je hoogst afgeronde opleiding.quote:3. Wat is uw hoogst genoten opleiding?
(waarvoor u een diploma heeft behaald)
Verkapt "kijk-mij-eens-een-maatje-meer-zijn" reactiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:18 schreef nectarientje het volgende:
Vraag 5 is wat suf. Ik lees heus tijdschriften maar niet die uit dat lijstje. Verander dan de optie in ' geen van onderstaande'..
Dan moet je toch meedoen ben ik bangquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:45 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Mijn schoenmaat is 42, maar ben geen dame.
Ik heb geen verstand van maten. Maar na het googelen van maat 42 moest ik toch constateren dat dit best forse vrouwen zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:27 schreef Wild_Overstekend het volgende:
LOL, 42 is al een grote maat? Dat is de gemiddelde maat in Nederland. De meeste winkels gaan tot 44, soms 46, en pas daarboven moeten de dames naar een grotematenwinkel.
Shhttt, laat wild overstekend nu in haar droom johquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:34 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van maten. Maar na het googelen van maat 42 moest ik toch constateren dat dit best forse vrouwen zijn.
Ligt ook aan lengte en bouw, en dat maakt vergelijken zo lastig.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:34 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van maten. Maar na het googelen van maat 42 moest ik toch constateren dat dit best forse vrouwen zijn.
Zelfs met een zogenaamde ideale BMI van 22,5 krijg je mij niet in een maat 38, hoor. Zoals ik al zei, lengte en bouw.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:38 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Shhttt, laat wild overstekend nu in haar droom joh
Geen flauw idee met wat voor cijfers je nu ligt te gooien, maar je bent een vrouw en dus hou ik van je.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:40 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Zelfs met een zogenaamde ideale BMI van 22,5 krijg je mij niet in een maat 38, hoor. Zoals ik al zei, lengte en bouw.
Dan wil je vast niet weten dat een Nederlandse maat 40 in Belgie een 42 is, maar in Italië een 44? En soms in Duitsland een 38. Om nog maar te zwijgen over de vanity sizing in de VS (waardoor de mythe is ontstaan dat Marilyn Monroe een grote maat zou hebben gehad. Nee dus. Gewoon een normale maat, maar met een goede kont en goede tieten, plus supercorrigerend ondergoed zoals ze dat in de jaren vijftig droegen).quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:43 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Geen flauw idee met wat voor cijfers je nu ligt te gooien
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:47 schreef zarGon het volgende:
Allejezus man, wat een achtergrond. Ik kan de tekst niet eens lezen omdat je achtergrond mij zo afleid.
Maatje 42 is een maat voor de wat vollere (Hollandse) meid. Maatje 34-36 en eventueel 38 is wat men vaak als standaard maat noemt als "modellen" maatjes,iets dat in de loop der jaren,zeker na de doorbraak van ene Kate Moss en consorten, is opgehemeld en waar bijna elke tiener na 2000 naar streeft.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:42 schreef Ordos20 het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat maatje 42 is, net zo min als 38 of 36 of wat dan ook wat sommige groepen mannen ophemelen.En ik ga ook lekker onwetend blijven
Weet je, vel over bot is niks voor mij. Ooit eens met iemand gedate die redelijk vel over bot was. Was wel fijn maar toch vond ik het redelijk eng. Bijna niks om lekker vast te pakken en zacht tegen je aan te voelen. Geef mij maar alsjheblieft een vollere, stevigere maat.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maatje 42 is een maat voor de wat vollere (Hollandse) meid. Maatje 34-36 en eventueel 38 is wat men vaak als standaard maat noemt als "modellen" maatjes,iets dat in de loop der jaren,zeker na de doorbraak van ene Kate Moss en consorten, is opgehemeld en waar bijna elke tiener na 2000 naar streeft.
Van de gekke natuurlijk maar dat i.c.m met de veelvuldige publicaties in de media door allerlei mode-experts en mensen die ermee verwant zijn maakt dat bijna het beeld ontstaat dat dat de enige juiste maat is voor een meisje van nu.
Nou, volgens mij wordt dat nergens gezegd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:02 schreef WRH het volgende:
geneuzel of niet, ik vind het eigenlijk best triest dat er wordt aangenomen dat je boven de 40 automatisch een grote maat hebt en dik bent. (ja, 42 vind ik dik ja, shoot me)
ik ben al mijn hele leven maat 34 (voor de maten veranderde 36 maarja, dat vonden de dikkerds onder ons niet leuk om mee geconfronteerd te worden dus zijn de maten opgeschoven, check het maar met oude kleding) en nu in de 40 heb ik die maat nog steeds.
zie geen enkele reden om ouder te worden te koppelen aan vet kweken, snap ook niet waarom mensen het erbij vinden horen.
klopt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ook ik zit nog onder de maat 40 (al moet ik wel rap wat minder taartjes eten)
waarom?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:47 schreef Iwanius het volgende:
Dat ik een wat grotere maat heb dan vroeger(50/51) is logisch
Ik denk dat de lengte van de desbetreffende persoon ook een grote rol speelt. Een vrouw van >1.80 met een maat 42 toont heel anders dan een vrouw van <1.70 en de maat 42..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:34 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Kortzichtig. Ik noem een vrouw van bijvoorbeeld 1.90 m. met een maat 42 nu niet bepaald vadsig terwijl zo'n proppie van 1.60 met maat 40 al echt dik is.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:00 schreef Nielsch het volgende:
toch leuk dat vadsige wijven ook eens een enquete mogen invullen hier op de FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |