Een paar jaar geleden hadden ze Ferry ingezet.quote:
ik moest m echt even luisteren totdat ik wist wat grossie betekendequote:Op woensdag 26 februari 2014 09:41 schreef Crazy-M het volgende:
En bij deze de carnavalskraker van het jaar, door 3FM uitgeroepen:
Lekker tilburgs :-)
Voorheen deed je het op zijn:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:09 schreef otacon het volgende:
Voor het eerst Carnaval op zijn brabants vieren!!
GroZZiequote:Op donderdag 27 februari 2014 10:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik moest m echt even luisteren totdat ik wist wat grossie betekendemijn eigen dialect is toch net weer even anders
in mijn dialect zou t iets van groazie worden denk ikquote:
Waar kom je vandaan dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in mijn dialect zou t iets van groazie worden denk ikben in de war
faantenlandquote:
supermarkt worstenbrood?quote:Op zondag 2 maart 2014 11:37 schreef SwiffMeister het volgende:
Zijn de supermarkten vandaag gewoon open? Of zijn ze dicht vanwege carnaval?
Ik ben door mn worstenbrood heen
quote:Op zondag 2 maart 2014 12:02 schreef SwiffMeister het volgende:
Tja, worstenbrood van de super. Ach, met heel die carnaval zijn mijn smaakpapillen zo van slag dat ik het verschil echt niet merk met de bakker
Die heb ik ook nog gezien ja, op zondag.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:40 schreef ook_gek het volgende:
Enkele zeer zeer mooie pakken gezien! Chocomelk pakken, magi pakken en de aifoon inclusief tinder
Polly ben ik zondag geëindigd. Hartstikke gezellig daarbinnen.quote:Veel kroegen gezien en natuurlijk de grote tent en buitentent niet overgeslagen. Lekker brak naar dn optocht gekeken en hop weer de kroeg in ( pollie) was dat volgens mij. Tegen over de live bar.
Volgendjaar ben ik er zeker weer bij!
Vergeleken met de chocomelk vond ik het net niet gelukt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:33 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog gezien ja, op zondag.Die hadden goed hun best gedaan.
Daar ben ik zondag ook geëindigd. Erg druk maar prima te doen nogquote:Polly ben ik zondag geëindigd. Hartstikke gezellig daarbinnen.![]()
Deze ken ik allemaal niet. De heuvel, was dat die open tent? Daar ben ik ook nog vaak geweest. Die grote tent om de hoek bij Polly was bizar zo druk! Die vloer voelde je flink door zakken tijdens het springen! Geweldigquote:Verder veel in het Midi theater geweest door de livemuziek, ook wat in de Extase en gewoon verder op de heuvel. Was een zeer geslaagd jaar.
Waren zeker aardige gasten ja! Heb ik nog even mee staan praten bij polly. De chocomelk vond ik echt de bestequote:Op woensdag 5 maart 2014 09:41 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb zaterdag n heel gesprek gevoerd met een van die maggiflessen, mooi figuur was dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |