abonnement Unibet Coolblue
pi_132067699
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:57 schreef nyny83 het volgende:

[..]

En Oates bepaald die 'regels' ? Flikker toch op zeg. Hij heeft de kans om een leuk trucje te doen en het lukt ook nog. Daar komen mensen voor naar het stadion. Dat zijn plays waar je het volgend jaar nog over hebt. Maar nee, dan komt je kop boven het maaiveld af en moeten we een goon achter hem aansturen om hem te 'straffen'. Zodat hij de volgende keer gewoon een simpel intikkertje doet en a la Faas Wilkes met 1 vuist in de lucht en een korte juich weer naar de middenstip rent voor de faceoff. Om te kotsen die mentaliteit.
Oates gaf alleen aan dat zo de regels zijn, maar goed Hertl heeft al meer voor de NHL betekent dan Oates dus dan is het allemaal goed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:08:41 #127
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_132067753
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:57 schreef nyny83 het volgende:

[..]

En Oates bepaald die 'regels' ? Flikker toch op zeg. Hij heeft de kans om een leuk trucje te doen en het lukt ook nog. Daar komen mensen voor naar het stadion. Dat zijn plays waar je het volgend jaar nog over hebt. Maar nee, dan komt je kop boven het maaiveld af en moeten we een goon achter hem aansturen om hem te 'straffen'. Zodat hij de volgende keer gewoon een simpel intikkertje doet en a la Faas Wilkes met 1 vuist in de lucht en een korte juich weer naar de middenstip rent voor de faceoff. Om te kotsen die mentaliteit.
Neemt niet weg dat de NHL op dat gebied nog erg ouderwets is. Oates heeft hem alleen willen waarschuwen dat er wellicht spelers zullen zijn die hem daarop gaan aanspreken. Uiteindelijk zal het allemaal wel meevallen, maar er zijn gekken geweest (Georges Laraque bijv.) die daar geen problemen mee hebben.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:09:00 #128
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_132067757
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Oates gaf alleen aan dat zo de regels zijn, maar goed Hertl heeft al meer voor de NHL betekent dan Oates dus dan is het allemaal goed
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_132067834
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:09 schreef Katth het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Ik wil mij niet mengen in de Hertl/Oates discussie, maar dit is geloof ik sarcastisch bedoeld van pluisje.

Maar hé, wanneer spelen de Sharks tegen de Caps? :P
pi_132067997
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]
maar goed Hertl heeft al meer voor de NHL betekent dan Oates dus dan is het allemaal goed
Je kan dit wel blijven aanhalen, maar wat heeft dat er in godsnaam mee te maken? Omdat hij een HHoF'er is is hij God, heeft hij altijd gelijk en mag niemand het met hem oneens zijn? Hij mag zijn mening verkondigen, ik mag verkondigen dat ik zijn mening dikke onzin vind.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_132068204
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:15 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Je kan dit wel blijven aanhalen, maar wat heeft dat er in godsnaam mee te maken? Omdat hij een HHoF'er is is hij God, heeft hij altijd gelijk en mag niemand het met hem oneens zijn? Hij mag zijn mening verkondigen, ik mag verkondigen dat ik zijn mening dikke onzin vind.
Ik neem een HoF'er serieuzer dan jou, maar goed Hertl komt zichzelf nog wel tegen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_132068461
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:08 schreef Katth het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat de NHL op dat gebied nog erg ouderwets is.
En dat is nou precies wat er mis is met de NHL. Waarom buitenstaanders het een tokkiesport blijven vinden. Waarom het ondanks dat het misschien wel de sport met de meeste actie erin is toch minder populair is dan nota bene NFL en MLB, twee van de meest slaapverwekkende sporten die ik ken. Daar worden spelers bewonderd vanwege hun skills, niet verketterd omdat het misschien 'vernederend' kan zijn als iemand een trucje of een mooie play maakt. Het zou de spelers van de Rangers sieren als ze de volgende wedstrijd tegen San Jose er gewoon vol opklappen zonder specifiek Hertl op te zoeken en er gewoon alles aan doen om ze te verslaan en die 9-2 weg te spoelen ipv 'wraak' te zoeken.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_132076263
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:29 schreef nyny83 het volgende:

[..]

En dat is nou precies wat er mis is met de NHL. Waarom buitenstaanders het een tokkiesport blijven vinden. Waarom het ondanks dat het misschien wel de sport met de meeste actie erin is toch minder populair is dan nota bene NFL en MLB, twee van de meest slaapverwekkende sporten die ik ken. Daar worden spelers bewonderd vanwege hun skills, niet verketterd omdat het misschien 'vernederend' kan zijn als iemand een trucje of een mooie play maakt. Het zou de spelers van de Rangers sieren als ze de volgende wedstrijd tegen San Jose er gewoon vol opklappen zonder specifiek Hertl op te zoeken en er gewoon alles aan doen om ze te verslaan en die 9-2 weg te spoelen ipv 'wraak' te zoeken.
Ijshockey moet je gespeeld hebben om te begrijpen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:33:37 #134
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_132082553
Edler 3 wedstrijden schorsing.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_132083513
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 19:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ijshockey moet je gespeeld hebben om te begrijpen
Dat vind ik onzin
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_132084750
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:51 schreef Saviola het volgende:

[..]

Dat vind ik onzin
Volgens mij valt er gewoon echt niet te discussieren met deze gast. Ik hou erover op in ieder geval.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_132094644
Zatkoff (2de goalie van de Pens) is niet best..
pi_132095613
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:10 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Volgens mij valt er gewoon echt niet te discussieren met deze gast. Ik hou erover op in ieder geval.
beargumenteren is te moeilijk?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_132095619
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:51 schreef Saviola het volgende:

[..]

Dat vind ik onzin
Want?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_132097461

en hij speelde gewoon de hele wedstrijd door..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:19:50 #141
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_132097602
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:12 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]
en hij speelde gewoon de hele wedstrijd door..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_132097837
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 11:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

beargumenteren is te moeilijk?
Volgens mij heb ik aardig wat argumenten gegeven en jij enkele sarcastische sneue one-liners als 'maar Hertl heeft meer betekend voor de NHL dan Oates' .
Vicariously I live while the whole world dies
pi_132097933
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:30 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik aardig wat argumenten gegeven en jij enkele sarcastische sneue one-liners als 'maar Hertl heeft meer betekend voor de NHL dan Oates' .
jij bent diegene dat Oates geen recht van spreken heeft terwijl Hertl's coach het gewoon met hem eens is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_132098811
Zie de Calgary Flames gaan. :D 3-2 maar hebben punten meegenomen uit alle 5 wedstrijden. Rookie Sean Monahan(19) heeft een goal in elke van zijn laatste vier wedstrijden, en in totaal zes punten.

Edit: Jammer dat ze hun alternate jerseys gedropped hebben voor nieuwe. Die vuurrode 30-year anniversary jerseys waren zo lelijk dat ze mooi werden. Ze krijgen dit jaar nieuwe alternates, en hij schijnt al gelekt te zijn door NHL 14. :')

[ Bericht 3% gewijzigd door emokid op 12-10-2013 14:20:06 ]
pi_132104656
Straks om 20:00 een leuke daygame tussen de Blue Jackets en Bruins.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 21:15:56 #146
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_132108240
Mijn tickets voor Devils vs Red Wings zijn binnen :-)

Hier zitten we. Best goeie seats voor 48 Dollar p.p.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zondag 13 oktober 2013 @ 01:35:05 #147
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_132114527
Gvd Caps :')
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_132115046
Minnesota na 12 seconden al op voorsprong tegen Dallas!
  zondag 13 oktober 2013 @ 02:42:31 #149
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_132115325
Ik zit me nu gigantisch af te vragen waarom ik hier in godsnaam voor wakker blijf.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_132115342
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 02:42 schreef Katth het volgende:
Ik zit me nu gigantisch af te vragen waarom ik hier in godsnaam voor wakker blijf.
Mackinnon zn 1e goal maakt t vast niet beter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')