Sorry bro, wist ik niet. En ik was bezig met een plaatje zoeken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:59 schreef nyny83 het volgende:
godverredomme gast ik was bezig. En je plaatje is geen #56.
Ik denk dat hij dat wel volhoudt inderdaad. Je kan natuurlijk zo zien dat hij beter is dan Gretzky en Lemieux bij elkaar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 04:33 schreef Katth het volgende:
Grabovski is op een 246 points pace voor het seizoen
Zag er inderdaad niet lekker uit.quote:
Die was niet zo best neequote:
Als je in Gamecenter zit dan heb je bovenin, boven de scores, de optie deze uit te zetten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:35 schreef Clesar03 het volgende:
Oh en trouwens, is er een manier om de hele wedstrijd terug te zien in GameCenter zonder de eindscore bovenin te zien staan (en in de balk te zien wanneer er gescoord gaat worden)?
Top, thanks! maakt het iets spannender komende zaterdag/zondagquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:09 schreef Katth het volgende:
[..]
Als je in Gamecenter zit dan heb je bovenin, boven de scores, de optie deze uit te zetten.
Don't Tell Me The Scorequote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:35 schreef Clesar03 het volgende:
Oh en trouwens, is er een manier om de hele wedstrijd terug te zien in GameCenter zonder de eindscore bovenin te zien staan (en in de balk te zien wanneer er gescoord gaat worden)?
Ik hoef de highlights niet eens te zienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:40 schreef nyny83 het volgende:
Blijft vreemd om Vinny in een Flyers shirt te zien.
En Varlamov die uitstekend speelt in deze 1e wedstrijdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:04 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ik hoef de highlights niet eens te zien![]()
MacKinnon 2 assists in z'n eerste NHL gamedie eerste was heel knap
Flink balen voor de Pens. M'n moeder heeft ook een bloedprop in haar been gehad en die slikt ondanks het 10 jaar geleden is gebeurd nog steeds bloedverdunners en heeft ook jarenlang (en nog steeds af en toe) een kous om haar been. Ben bang dat we hem niet meer terugzien op het ijsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:28 schreef maniack28 het volgende:
Vokoun 3 tot 6 maanden geblesseerd!
http://penguins.nhl.com/club/news.htm?id=685149&navid=DL|PIT|home
edit - verder lezen leert ook dat hij mogelijk nooit meer terug komt. Zijn focus is op lange termijn gezondheid, het kan zijn dat hij voor altijd bloedverdunners moet slikken en dan is hockey geen optie meer.
Als dat zo is, is dat heel erg jammer voor hem. Vokoun was toch heel erg waardevol vorig jaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:16 schreef mcbbvb het volgende:
[..]
Flink balen voor de Pens. M'n moeder heeft ook een bloedprop in haar been gehad en die slikt ondanks het 10 jaar geleden is gebeurd nog steeds bloedverdunners en heeft ook jarenlang (en nog steeds af en toe) een kous om haar been. Ben bang dat we hem niet meer terugzien op het ijs
Mijn moeder ook, maar dat was meer dan 20 jaar terug. Ze heeft er een tijd voor in het ziekenhuis gelegen, maar ze heeft er daarna nooit geen last meer van gehad.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:16 schreef mcbbvb het volgende:
[..]
Flink balen voor de Pens. M'n moeder heeft ook een bloedprop in haar been gehad en die slikt ondanks het 10 jaar geleden is gebeurd nog steeds bloedverdunners en heeft ook jarenlang (en nog steeds af en toe) een kous om haar been. Ben bang dat we hem niet meer terugzien op het ijs
Je bent dichterbij de Rangers dan de Islanders vanuit Manhattan is het enige dat ik weet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:24 schreef Guard het volgende:
Is de hal van de Islanders een beetje makkelijk te bereiken vanuit Manhattan?
Iemand daar ervaring mee?
Islanders zijn de enige met een home game die samenvalt met mijn verblijf in NY, dus wat dat betreft heb ik weinig keuze. Was ook liever naar The Garden gegaan, maar Rangers spelen pas eind oktober thuisquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:33 schreef Stijs26 het volgende:
[..]
Je bent dichterbij de Rangers dan de Islanders vanuit Manhattan is het enige dat ik weet.
Je zult waarschijnlijk de metro moeten pakken, afstand heb ik geen idee van, maar dat zal wel ff duren
Het is volgens mij zo'n 25 kilometer buiten Manhattan. Niet fantastisch te bereiken vermoed ik, maar dat weet ik niet. De NJ Devils spelen veel dichterbij, dat is wel goed bereikbaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:24 schreef Guard het volgende:
Is de hal van de Islanders een beetje makkelijk te bereiken vanuit Manhattan?
Iemand daar ervaring mee?
Yup fase zoveel van een renovatie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:16 schreef emokid het volgende:
Raar dat de Rangers met 9 uitwedstrijden beginnen.. Vast weer verbouwingen in MSG.
* insert roosvicee punchline*quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:38 schreef Saviola het volgende:
3-1 verloren in Boston dankzij 2 shorthanded goals. Mooi om te zien dat sommige dingen nooit veranderen.
Devils helaas alleen vandaag thuis, en dan pas 19 oktober weer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:34 schreef Katth het volgende:
[..]
Yup fase zoveel van een renovatie.
Nasau coliseum is maar moeilijk te bereiken vanuit Manhattan tenzij je een auto huurt of veel geld neerlegt voor een taxi. Heb al eens navraag gedaan op reddit.com/r/hockey.
Spelen de Devils ook niet thuis? Daar ben je met 20min met de trein vanuit Penn station. Dat ga ik in maart ook doen.
Ik kan niet wachten op the bird battlequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:32 schreef mcbbvb het volgende:
Penguinsmet een Fleury in regular season vorm (met een geweldige behind the back catch) en een lekker snel tempo in de aanval!
Kom maar op!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op the bird battle
Sick mind! Maar had ook gekund natuurlijk. Bedoelde wel een nieuwere :pquote:
Haha inderdaad. Wat een faal actie.quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:00 schreef AldoTheApache het volgende:
Die laatste goal van de Ducks tegen Winnipeg
Alsof Winnipeg wilde dat Selanne zou winnen
Geen idee, ik ben Pens fan, die Sabres kunnen me gestolen worden, getuige de 4-1 win. Wat overigens gewoon 8-1 ofzo had moeten zijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:30 schreef maerk het volgende:
De line Sedin-Sedin-Hansen was lekker op dreef tegen de oilers.
Wat mij trouwens opvalt op fora en ook om me heen is dat er veel Nederlandse Sabres fans zijn, is daar een reden voor? Of lijkt dat alleen maar zo?
Is mij nog niet opgevallen. Ik denk echter dat het wel kan kloppen, want er zullen vast Nederlanders zijn die net zoals ik toen in 2010 erg onder de indruk was van Ryan Miller.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:30 schreef maerk het volgende:
De line Sedin-Sedin-Hansen was lekker op dreef tegen de oilers.
Wat mij trouwens opvalt op fora en ook om me heen is dat er veel Nederlandse Sabres fans zijn, is daar een reden voor? Of lijkt dat alleen maar zo?
Dat is snel. Resultaten van vorig jaar waren natuurlijk niet best maar als je iemand dan als coach laat blijven geef hem dan wel meer dan 3 wedstrijden de kans.quote:
Dit dus. Lijkt erop dat ze al van hem af wilden en een excuus zochten, maar flikker hem dan gewoon VOORDAT het seizoen begint eruit vanwege tegenvallende resultaten. Treurige actie van een steeds treuriger wordende club. Bizar wat voor slechte beslissingen Philly de laatste tijd neemt:quote:
- Mike Richards en Jeff Carter waren stoorzenders in het team die niet op 100% speelden. Kwamen ook veelvuldig in het nieuws met randactiviteiten. Ze hebben tevens in de finale gestaan met die twee en het lukte niet. Dus ze waren zeker niet gebonden aan ze en zo belangrijk waren ze niet meer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:26 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dit dus. Lijkt erop dat ze al van hem af wilden en een excuus zochten, maar flikker hem dan gewoon VOORDAT het seizoen begint eruit vanwege tegenvallende resultaten. Treurige actie van een steeds treuriger wordende club. Bizar wat voor slechte beslissingen Philly de laatste tijd neemt:
- Mike Richards en Jeff Carter eruit gooien en er veel te weinig voor terugkrijgen. Zij presteerden op dat moment goed en waren boegbeelden van het team.
- Bryzgalov een belachelijk contract geven en hem vlak daarna uitkopen
- Mark Streit, een 35-jarige verdediger, een belachelijk contract geven
- Chris Pronger wegdoen voor eigenlijk alleen een paar draft picks
- Al tijden, met uitzondering van misschien Sean Couturier, met al die draft picks die ze verzamelen geen fatsoenlijke speler draften
En nu dit weer. En dan hebben ze ook al jaren een heleboel onsympathieke goons in hun team zitten.
Lol wacht: je haalt met 2 spelers de finale en ze winnen hem niet dus zijn ze niet zo goed?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:58 schreef emokid het volgende:
[..]
- Mike Richards en Jeff Carter waren stoorzenders in het team die niet op 100% speelden. Kwamen ook veelvuldig in het nieuws met randactiviteiten. Ze hebben tevens in de finale gestaan met die twee en het lukte niet. Dus ze waren zeker niet gebonden aan ze en zo belangrijk waren ze niet meer.
- Bryz had de potentie een Vezina goalie te worden. Dat ze die gok genomen hebben is een zaak die je zo'n 10 van de 30 teams in de league kunt verwijten. Die goaliecontracten horen nu eenmaal bij de NHL.
- Mark Streit is geen excuus voor te bedenken, ook al is dat wel een goede verdediger hoor. Genoeg verdedigers die zelfs op 37 nog prima gespeeld hebben.
- Chris Pronger's carriere eindigde op gruwelijke wijze op het ijs. Kan niemand wat aan doen.
- Wayne Simmonds is een van de beste spelers van zijn soort in de league, vorig jaar al en nu nog steeds. Is sterk, kan vechten, deelt hits uit, en heeft een hoog "Hockey IQ", scoort zelfs relatief veel. Hij kan zich zelfs nog ontwikkelen. Ze hebben dus echt wel wat teruggekregen bij de Mike Richards trade.
Maar ik ben het wel met je eens, die GM van de Flyers is niet een van de betere, maar "hindsight is 20/20" he.. Ze hebben voor een Amerikaanse ploeg een zeer fanatieke aanhang, en willen elk jaar strijden ipv rebuilden. Dan neem je risico's.
Laviolette heeft trouwens wel 5 keer de play-offs gehaald de afgelopen 6 jaar..
Dat gaat wel heel verquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:23 schreef nyny83 het volgende:
Die Holmgren is wat mij betreft gewoon knettergek. Niveau Mike Milbury.
Zeker gaaf om te zien!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:17 schreef emokid het volgende:
Nice: http://www.shiftchart.com/
[ afbeelding ]
Volgens mij schreeuwen ze allemaal z'n nickname LOU.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:39 schreef AldoTheApache het volgende:
Hoe kan het dat er steeds boe-geroep komt als Luongo een redding maakt?Hij is toch gewoon een eindbaas ofniet?
en die actie van Quick![]()
Ook echt schitterend dat er meteen erna weer zo'n puck wordt gespeeld
en dan het publiek laten juichen
![]()
Nice! Beheerst afgemaakt. van 1 assist naar 2 doelpunten naar 4 doelpunten. Ik ben benieuwd waar dit stoptquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:54 schreef Saviola het volgende:
http://video.nhl.com/vide(...)navid=nhl%3Atopheads
Tomas Hertl![]()
wauw, 4 goals met deze als uitschieter
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:54 schreef Saviola het volgende:
Tomas Hertl![]()
ben je 19, scoor je 4 goals in de NHL in 1 wedstrijdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:54 schreef Saviola het volgende:
Tomas Hertl![]()
Mooie uni's trouwens van Carolinaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:13 schreef maniack28 het volgende:
Wat een saves van Ward in de 3e periode tegen de Pens, WAUW! Zo zou Fleury ook moeten spelen, maar ik denk niet dat dat nog gaat gebeuren, leek tegen de Canes alweer niet zo heel "zelfverzekerd"
Als ze van de alternate die blokjes onderaan ook aanpassen, is dat de mooistequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
Geweldig uitgevoerd ook, D.Sedin heeft er ooit ook zo eentje gemaakt, maar deze is toch wel briljant!quote:
Ongeschreven regels als deze.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:33 schreef Katth het volgende:
Adam Oates over Hertl's 4e goal: "Don't disrespect the league."
http://www.washingtonpost(...)srespect-the-league/
Beetje hypocriet met Ovi in je team
http://deadspin.com/joe-t(...)lebrate-a-1443563064quote:Hearing a question to Marleau about Hertl and whether he was showboating, Thornton said: “Shut up, have you ever played the game?”
When the press turned his way, he then added: “I’d have my cock out if I scored four goals. I’d have my cock out, stroking it.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |