Op je oksel leunenquote:
okquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:05 schreef Unscrewed het volgende:
Ik haat het als ik iemands liefde voor mij moet beantwoorden met een nee, alsof ik het onderste blokje van hun opgebouwde toren pak waardoor alles instort.
Wil je met me?quote:
sarcasme frendquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:02 schreef Viro het volgende:
Nes kom onder dat steen vandaan waar je onder ligtIk kan er anders nog een steen op leggen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:05 schreef Unscrewed het volgende:
Ik haat het als ik iemands liefde voor mij moet beantwoorden met een nee, alsof ik het onderste blokje van hun opgebouwde toren pak waardoor alles instort.
#diep #emotioneel #tienertweetsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:05 schreef Unscrewed het volgende:
Condoleances manquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat was ze zeker, een ware keukenprinses![]()
Maar ze is helaas niet meer onder de levenden de afgelopen 8 jaar
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
#diep #emotioneel #tienertweets
Ik geloof dat je oprecht was gefascineerd door het feit dat mijn oksel in slaap was gevallen.quote:
#swagquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
#diep #emotioneel #tienertweets
Nee hij heeft t volgens mij niet daarover. Dat begreep ik ook echt nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik geloof dat je oprecht was gefascineerd door het feit dat mijn oksel in slaap was gevallen.
Ohquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee hij heeft t volgens mij niet daarover. Dat begreep ik ook echt niet
Ze is een slet.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |