Ik heb vandaag tapas op bij de griekquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:29 schreef Amarantha het volgende:
Verveel me dood, ga voor de gein maar eens vroeg slapen. Morgen moet ik hout zagen hier, nog 2 wc's schoonmaken, kamer opruimen/schoonmaken. Mweh. Wellicht doe ik dat laatste zo nog even
Jij bent bij de griek geweest?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb vandaag tapas op bij de griek
Nja veel vlees gegeten hequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij bent bij de griek geweest?*jaloers*
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nja veel vlees gegeten heen wij gaan natuurlijk ook nog een keertje
hout zagen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:29 schreef Amarantha het volgende:
Verveel me dood, ga voor de gein maar eens vroeg slapen. Morgen moet ik hout zagen hier, nog 2 wc's schoonmaken, kamer opruimen/schoonmaken. Mweh. Wellicht doe ik dat laatste zo nog even
Boerenkool van oma is altijd fijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:36 schreef Amarantha het volgende:
Grieks eten
Italiaans eten
Indiaas eten
En zo kan ik doorgaan. Buitenlandse keuken is zoveel beter dan de Nederlandse
Voor de houtkachel hier in de kelder en woonkamerquote:
Moet toegeven stampot rauwe andijvie is wel erg fijnquote:
Wie houdt van hout en wie drinkt ze koud.quote:
Met spek en worstquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor de houtkachel hier in de kelder en woonkamer
[..]
Moet toegeven stampot rauwe andijvie is wel erg fijn
in 2013 nog een houtkachel hebben, ik had dr een in frankrijk, op het plattelandquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor de houtkachel hier in de kelder en woonkamer
[..]
Moet toegeven stampot rauwe andijvie is wel erg fijn
Je , ik heb ook veel moeten betalen.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En daarna breng ik je thuis he natuurlijk.
quote:
Ik overweeg het wel serieus nu want ik denk dat met mn handen werken meer iets voor mij is. En ik krijg geen minuut tijd in mn studie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:46 schreef smitjew het volgende:
[..]
Je , ik heb ook veel moeten betalen.
Gewoon doorgaan , dan heb je iets en kun je ook wat anders doen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik overweeg het wel serieus nu want ik denk dat met mn handen werken meer iets voor mij is. En ik krijg geen minuut tijd in mn studie.
Maar aan de andere kant vind ik t wel interessant en ben ik er goed in. En die schuld houdt me ook wel tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |