SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Zit niet in FUT. Ook al heel lang gestopt. Krohn Dehli was nog niet genoemd. En Lodeiro en Lobont. En Maxwell natuurlijk..Verder Rosenberg, Rosales, Suk, Sulejmani en dan moeten we er toch zijnquote:
Rommendalhquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit niet in FUT. Ook al heel lang gestopt. Krohn Dehli was nog niet genoemd. En Lodeiro en Lobont. En Maxwell natuurlijk..Verder Rosenberg, Rosales, Suk, Sulejmani en dan moeten we er toch zijn
Wat een lijst
Oke, dan wacht ik nog met kopen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:31 schreef dion_v_k het volgende:
Lukuka gaat wel zakken naar 6/7k verwacht ik.
Die 11k van nu is gewoon dom voor een 77 rated speler
ik heb Cvitanich nog niet gezien en Rommedahl ook nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit niet in FUT. Ook al heel lang gestopt. Krohn Dehli was nog niet genoemd. En Lodeiro en Lobont. En Maxwell natuurlijk..Verder Rosenberg, Rosales, Suk, Sulejmani en dan moeten we er toch zijn
Wat een lijst
Niet binnen nu en anderhalve week, tenzij hij niet in TOTW zit. Maar hij zal heel snel onder de 5k duiken verwacht ik als hij een paar weken in packs zit.quote:
Sneijder en Van der Vaart?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat een lijst
quote:
Cvitanich noemde ik al en Rommedahl zit in de Eredivisie bij RKC, dus die telt niet. Anders is de lijst 3x zo lang met de Sarpongs van deze wereld er nog bijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb Cvitanich nog niet gezien en Rommedahl ook niet
Ook allang genoemd johquote:
Al genoemd uiteraardquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt genoeg om uit te kiezen in ieder geval. Ibra (boven je budget gok ik), Vd Vaart ,Sneijder, Pienaar, Eriksen, Chivu, Maduro, Cvitanich, Alderweireld zijn er in ieder geval nog. Evt. Filip (linksback van Atletico) om te linken met Toby, al heeft hij nooit in Ajax 1 gespeeld. En dan vergeet ik er vast nog een aantal (los van de falers die nu nog in de Eredivisie spelen bij andere clubs)
Werd ook al genoemd bij een paar clubs afgelopen zomer, waaronder Roma geloof ik.quote:
oh ik keek alleen in dit topic.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Cvitanich noemde ik al en Rommedahl zit in de Eredivisie bij RKC, dus die telt niet. Anders is de lijst 3x zo lang met de Sarpongs van deze wereld er nog bij
[..]
Ook allang genoemd joh
Wel oké. Veel gegodver over Hoorn en de scheids uiteraard, maar niet agressief ofzo. Meer teleurgesteld.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Al genoemd uiteraard
Hoe was de sfeer in het stadion na de pingel?
Sarpong en Castillionquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Cvitanich noemde ik al en Rommedahl zit in de Eredivisie bij RKC, dus die telt niet. Anders is de lijst 3x zo lang met de Sarpongs van deze wereld er nog bij
[..]
Ook allang genoemd joh
Ah wel mooi. Wel een prima wedstrijd om naar toe te gaan, ik vond het vanaf begin tot eind boeiend en die goal van Denswil was helemaal geniaal. Jammer van die pingel thoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:35 schreef Lindgren. het volgende:
Wel oké. Veel gegodver over Hoorn en de scheids uiteraard, maar niet agressief ofzo. Meer teleurgesteld.
Koppers, Dijks, Burnet, Kappelhof en Bizot.quote:
Castlillion zit toch gewoon weer bij Ajax en toch niet in packs?quote:
Wielaert, Bonevacia en Jozefzoonquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Koppers, Dijks, Burnet, Kappelhof en Bizot.
Ja, heb zeker genoten. Hoorde veel wanklanken over de eerste helft, maar die vond ik erg goed.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah wel mooi. Wel een prima wedstrijd om naar toe te gaan, ik vond het vanaf begin tot eind boeiend en die goal van Denswil was helemaal geniaal. Jammer van die pingel tho
Ja ik vond de eerste helft ook zeer vermakelijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, heb zeker genoten. Hoorde veel wanklanken over de eerste helft, maar die vond ik erg goed.Tweede helft leek echt met geknepen billetjes 0-0 te worden, tot die afgekeurde goal. Toen ging het los.
anderhalve minuut pure extase gehad.
Haha, lekker dan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ik vond de eerste helft ook zeer vermakelijk.
Hier ook, eerst huis bijna afbreken van vreugde, daarna bijna van woedeGelukkig moest ik daarna nog een half uur door de kou fietsen, dat hielp de gemoedstoestand wel
Kun je nagaan wat voor koopclub het is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat een lijst
Tsja, domme overtreding. Balo had ook nooit bij de bal gekund want die had Cillessen gewoon. Voor 2e plek in de poule is het jammer, voor 3e plek is het mooi. We zien wel wat de rest van de wedstrijden gaat brengen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha, lekker dan.
Ik had meer verbijstering.Dan hou je het 90 minuten keurig dicht en dan móet je nog 2 minuten en dan faal je op z'n Nederlands in Europa.
oh ja primaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:42 schreef poker4lifee het volgende:
clubt u mee Lindgren? mooie begin tijd
oh sorry ik dacht dat chemistry belangrijk wasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:41 schreef Dhill0n het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijk nog met wat wissels
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
oh ja primaMorgen toch pas 8:30 college
.
dat is fucking vroeg johquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
oh ja primaMorgen toch pas 8:30 college
.
Serieus ja? (grootste deel niet gezien)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:45 schreef Hoogstaande het volgende:
O en ik moet nog even props geven aan LerinDuarte
Wat speelde hij fantastisch
Ja, hij was 55 minuten overal te vinden, speelde zonder schroom en was uitermate belangrijk op het middenveld. Als hij en Moisander er niet geblesseerd af moesten was de tweede helft voor Milan op zn minst een stuk moeilijker geweest.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Serieus ja? (grootste deel niet gezien)
Tussendoor ff single match spelen en de EAids doorgeven..werkte erg goed bij mij. Daarna won ik ineens 10x op rijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:50 schreef ThadCastle het volgende:
De aids die ik tegenkrijg
Even club deleten en nieuwe starten deze heeft aids
Klinkt goed, nice. Zondag waarschijnlijk naar Ajax - Utrecht.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, hij was 55 minuten overal te vinden, speelde zonder schroom en was uitermate belangrijk op het middenveld. Als hij en Moisander er niet geblesseerd af moesten was de tweede helft voor Milan op zn minst een stuk moeilijker geweest.
Ik verwijder hem toch maar nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tussendoor ff single match spelen en de EAids doorgeven..werkte erg goed bij mij. Daarna won ik ineens 10x op rij
Lig al op mijn nest, morgen vroeg op. Lijkt me wel leuk om een andere keer te doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik verwijder hem toch maar nietteveel consumables etc die wat waard zijn, teveel om over te zetten. Verwijder Artur Moraes wel de mongool
Btw ff zin in 2vs2?
Nouja, dit zegt natuurlijk niet veel, want het kan elke week weer anders zijn (hoewel Ajax-Utrecht altijd een mooi affiche isquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klinkt goed, nice. Zondag waarschijnlijk naar Ajax - Utrecht.
Velen vinden van wel, ik niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
Fellaini de moeite waard voor zoveel coins?
Ben bang dat hij veel zakt.
Bidbumpquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:01 schreef Dhill0n het volgende:
Ik ging even kijken voor hoeveel lewandowski verkocht werd , zie ik opeens eentje verkocht worden voor 196.000. Bijna dubbele van zijn waarde joh
Hahaha prachtigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:55 schreef Reemi het volgende:
Rapper Sjors is beetje boos op Coen en Sander
Dit al gepost?![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:05 schreef Roypsv het volgende:
INVITE CLUBS
zal ik even aka in de lucht laten zien
ja kom doe meequote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:05 schreef Roypsv het volgende:
INVITE CLUBS
zal ik even aka in de lucht laten zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik heb hem ook gekocht vandaag.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
Fellaini de moeite waard voor zoveel coins?
Ben bang dat hij veel zakt.
Drenthe LM is dan wel tofquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:14 schreef ThadCastle het volgende:
Sta ik 3-0 voor bij rust in zilver toernooi, quit de tegenstander.
Potver. Ik ga denk ik weer 3atb gebruiken, volgens mij is dat nog steeds sterk.
[ afbeelding ]
Typisch dat ik met dit verdedigend veel sterker stond
Bakkali, Locadia, DepayBoetius en Jozefzoon voor het eerste gebruikt en tot nu toe leken ze echt goed.
Ja enige LM-achtige dat Boetius heeft is Med/Med work rates. Strength en defending stats nietquote:
Beste RM optie lijkt me eigenlijk Ibarraquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja enige LM-achtige dat Boetius heeft is Med/Med work rates. Strength en defending stats niet
Eerst proberen zoals het is misschien daarna wat verbeteren. De voorste 3 en achterste 3 zijn zeker. Locadia is ook echt veel beter dan ik verwacht hadquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beste RM optie lijkt me eigenlijk Ibarra
Wat een eindbaas.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:55 schreef Reemi het volgende:
Rapper Sjors is beetje boos op Coen en Sander
Dit al gepost?![]()
![]()
ach, gij ben toch veul beter als hunquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:20 schreef Roypsv het volgende:
wat is dat voor iets dat ik niet een keer mee mag doen
Held is het ja. Minimaal gelijkwaardig aan Mboyo.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Eerst proberen zoals het is misschien daarna wat verbeteren. De voorste 3 en achterste 3 zijn zeker. Locadia is ook echt veel beter dan ik verwacht had
ach jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ach, gij ben toch veul beter als hun
Zlatan > Hoesen > De restquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoewel Locadia's finishing er wel goed uit ziet
Speel maar eens met Locadia in een 433.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoewel Locadia's finishing er wel goed uit ziet
Ja kwam ik ook achter. Helemaal blij dat ik eindelijk mijn RB goedkoop had heeft hij high/med ipv andersomquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:38 schreef Tim86 het volgende:
Wel 4* wf kwijt.
Futhead heeft allesssss fout!
Ben Arfa ookquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:38 schreef Tim86 het volgende:
Wel 4* wf kwijt.
Futhead heeft allesssss fout!
Ja heeft gewoon High/Med, is iets gedowngrade ten opzichte van vorig jaar maar ik heb er al 2 hattricks met m inliggen en ik scoor uberhaupt amper, dus dat zegt wel ietsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:37 schreef Tim86 het volgende:
Casta leek me bagger dit jaar. Stond steeds achter de aanval in die paar potjes maar blijkt nu alsnog high/med te hebben?
Dan heb ik mezelf echt iets wijsgemaakt lol
Ik doe ook al m'n coins weg denk ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:45 schreef DutchSL het volgende:
Avondje H2H gespeeld ipv FUT (heb geen team meer..).
Geprobeerd met Schalke, was kut.
Daarna PSV, dat speelt echt enorm fijn![]()
(Locadia ipv Matavz, Narsingh ipv Park, Park ipv Schaars). Zowaar is er tijd om te voetballen ipv de bal zo snel mogelijk door de lucht naar voren te spelen.
Hoeveel krijg je nu per 100k?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik doe ook al m'n coins weg denk ik.Lekker cashen en een PS4 kopen
Ik zie wel of ik nog FUT doe op de PS4, die heeft een hele andere engine, misschien dat dat beter gaat.
Wacht de patch iig nog afquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik doe ook al m'n coins weg denk ik.Lekker cashen en een PS4 kopen
Ik zie wel of ik nog FUT doe op de PS4, die heeft een hele andere engine, misschien dat dat beter gaat.
hallo hou op met daarmee spotten djeetje kan niet spellenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:03 schreef Roypsv het volgende:
wat is het ook een kanker spel al die kopballen
sorry beetje gefrustreerd. heb het idee dat je bij Fifa 14 10x meer kopballen tegen krijgtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
hallo hou op met daarmee spotten djeetje kan niet spellen
is ook zo, moet snel gepatched wordenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:06 schreef Roypsv het volgende:
[..]
sorry beetje gefrustreerd. heb het idee dat je bij Fifa 14 10x meer kopballen tegen krijgt
zouden ze dat doen denk je ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
is ook zo, moet snel gepatched worden
precies, mag hopen van wel anders heel snel klaar mee met 14quote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:07 schreef Roypsv het volgende:
[..]
zouden ze dat doen denk je ?
het is nu gewoon hoge steekbal en overpowered koppen
preciesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
precies, mag hopen van wel anders heel snel klaar mee met 14
kloptquote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:21 schreef MRN89 het volgende:
Lobjes 1 vs 1 tegen de keeper is ook makkelijker geworden..of lijkt dat maar zo
Top, kon niet misson.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 03:12 schreef Lindgren. het volgende:
Bed gevonden Zhano. Je had gelijk. Stond gewoon op dezelfde plek als net.
Helemaaaal niet!quote:
Kampfen in Polen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 04:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo lang we maar niet op zomerkampf hoeven.
quote:
quote:
Mooi zo.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 04:21 schreef Ozz-03 het volgende:
Heb wat van die streams gezien, en het is echt stukken beter dan de SP. Veel uitgebreider ook.
Konko flasherds.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 04:30 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik ga nu wel slapen, 10 uur op school zijn.
Later bro!
?quote:
dembele op camquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:34 schreef byah het volgende:
wie op de resterende plekken?
Heb Eriksen op CAM geprobeerd maar was niet echt gecharmeerd.
[ afbeelding ]
Vorig jaar was Santi Cazorla op CAM echt het mannetje. Dit jaar nog niet geprobeerd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:34 schreef byah het volgende:
wie op de resterende plekken?
Heb Eriksen op CAM geprobeerd maar was niet echt gecharmeerd.
[ afbeelding ]
Nog niet geprobeerd. En dat ga ik nu ook niet doen, want ik moet naar school.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:12 schreef Alovenac het volgende:
Meer mensen die hun PS3 niet kunnen updaten hier?
Schijnt de zon in Limburg?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:15 schreef Grandesco het volgende:
Goedemorgen vanuit het zonnige limburg
quote:
Hater.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Schijnt de zon in Limburg?
Waar hebben jullie dat aan verdiend?
dan zetten we half slapend de console ook maar weer aanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:19 schreef Alovenac het volgende:
Oh, het werk al hier. Tergend langzaam maarja.
Ik haat alleen jullie taaltje, verder niks mis met Limburg. Tenminste: prima toeven in de regio Maastricht danquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:19 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hater.
Er is geen wolkje aan de lucht maar staat wel een fris windje
Ik zit half slapend achter mijn laptopje te werken. En bedenk me ineens weer dat ik me zo heb zitten ergeren gisteravondquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dan zetten we half slapend de console ook maar weer aan
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik haat alleen jullie taaltje, verder niks mis met Limburg. Tenminste: prima toeven in de regio Maastricht dan
Wij moeten het hier doen met een laag sluierbewolking
Dialect is inderdaad redelijk irritant. Maastricht is prima als je er niet hoeft te werkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik haat alleen jullie taaltje, verder niks mis met Limburg. Tenminste: prima toeven in de regio Maastricht dan
Wij moeten het hier doen met een laag sluierbewolking
Want? Slecht bereikbaar en files?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:28 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dialect is inderdaad redelijk irritant. Maastricht is prima als je er niet hoeft te werkenzoals ik.
Als je hier om 5 moet wegrijden...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Want? Slecht bereikbaar en files?
Waar is "hier"?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Als je hier om 5 moet wegrijden...![]()
Dat lijkt me dan inderdaad een betere optie...al word ik persoonlijk van OV ook niet echt vrolijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:33 schreef Grandesco het volgende:
Recht naast het station. Het ligt nog geen 5 minuten lopen van de binnenstad af.
Als je dan de openbare weg wilt bereiken ben je wel even zoet. Is echt verschrikkelijk af en toe.
Ik kom ook gewoon vaker met het openbaar vervoer.
tentamens op de mavo?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:45 schreef Djeetje het volgende:
Goedemorgen
Vandaag pas om 1 uur op school te zijn om 1 tentamen te maken dus kan ik nu nog mooi even FIFA doen en in de pauzes of herhalingen leren
Dat zijn meer testjes om te kijken of je misschien een extra chromosoom tot je beschikking hebt.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:47 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dat zijn meer testjes om te kijken of je misschien een extra chromosoom tot je beschikking hebt.
Balotelli was goed hèquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:51 schreef FCsuarez het volgende:
moguh![]()
nog wat spannends gemist hier, behalve waarschijnlijk live verslag van ajax-milan
Ik had het samengevat. Moment, dan zoek ik het op.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:51 schreef FCsuarez het volgende:
moguh![]()
nog wat spannends gemist hier, behalve waarschijnlijk live verslag van ajax-milan
Jij noemt dat live verslag, ik noem dat een spervuur aan enge ziektesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:51 schreef FCsuarez het volgende:
moguh![]()
prutser, als hij deze nou mist. hij was toch al zo lekker aan het missenquote:
GAM / [FIFA 14: FUT] #104 Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
prutser, als hij deze nou mist. hij was toch al zo lekker aan het missen
Ik zoek het nummer vast op voor je.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:58 schreef Grandesco het volgende:
Pelle moet TOTW zijn of anders ga ik EA bellen.
Denk je van niet dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zoek het nummer vast op voor je.
Ik dacht het vorig jaar ook een aantal keer, toen kwam er ook geen IF Pelle.quote:
beetje jammer alleen dat die psn update niks lijkt te helpen voor gtaquote:
Al een keer een reset gedaan van de Router?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:03 schreef Alovenac het volgende:
Ziggo, lopen echt weer te kutten volgens mij.
Op de eerste etage hebben we al een router staan, die het signaal van de modem doorverbind. Gisteravond gewoon FIFA kunnen spelen, en nu kan hij boven niet eens verbinding maken met PSN-network, PS3 even een etage naar beneden gegooid en daar natuurlijk geen problemen mee.
Boven geeft hij een DNS fout aan, iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Wel al een paar keer van het stroom af gehad ja net. Maar een etage beneden maakt hij ook gewoon verbinding met dezelfde router hequote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:04 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Al een keer een reset gedaan van de Router?
Dat reset namelijk de DHCP en de DNS tabel
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
beetje jammer alleen dat die psn update niks lijkt te helpen voor gta
Dus je hebt een Router die verbinding maakt met een Router?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:05 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Wel al een paar keer van het stroom af gehad ja net. Maar een etage beneden maakt hij ook gewoon verbinding met dezelfde router he.
Nee de router op de eerste etage maakt verbinding met de modem beneden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:07 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dus je hebt een Router die verbinding maakt met een Router?
Waarom zou je dat doen. Switch lijkt me een beter en goedkoper alternatief.
Mooi.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:08 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nee de router op de eerste etage maakt verbinding met de modem beneden.
Net ging ik dus op de eerste etage zitten (mijn kamer is op de tweede etage).
Maar never mind, heb gewoon een keer stroom eraf gehaald net, aan-uit knopje een keer ingedruk en de OPS knop bovenop de router en het werkt.
Thanks voor de hulp.
CAM kaartjes zijn niet zo duur dacht ikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Keek POTSie toch mooi even verder dan zijn neus lang is
Enige CM op de markt, niemand had hem blijkbaar in het vizier...goedkoopste CAM BIN is 17k ofzo.
Weet alleen niet hoe duur ik hem er nu op moet zetten...of misschien weer omvormen naar CAM.
Maar CAM > CM wel. Die gaan voor 3k, zie ik nu. In feite zou deze dus alleen nog maar meer waard moeten zijn, want daar zit al zo'n kaartje op...tenzij Piazon totaal niet lekker speelt als CMquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
CAM kaartjes zijn niet zo duur dacht ik
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:13 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ibrahimovic als CAM. Iemabd ervaring mee?
\Wie hier op gaat reageren is een rijke tata.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:13 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ibra CAM. Cavani en Falcao als spits. Speel ultra aanvallend 41212(2). Met hoge druk etc. Dat is het idee.quote:
Beviel me niet echt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:13 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Verkapte ik heb veel coins post.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:13 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wel in 13, prima optie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:13 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
cool, hoeft niet vanaf mijn account dus gelukkig?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]'
Beginnetje gemaakt
Valt tegen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:16 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Verkapte ik heb veel coins post.
Iemand ervaring met Messi op CDM?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:16 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Verkapte ik heb veel coins post.
Ja werkt prima. Ronaldo op goal ook trouwens.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Iemand ervaring met Messi op CDM?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad. Een aanspeelpunt op het middenveld...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar het is op zich een hele normale vraag. Alleen zou ik dan eerder Cavani op CAM zetten en dan Ibra+Falcao in de spits.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Falcao heeft nogal brakke passing maar kan beter koppen dan Ibra... Zijn workrates zouden er wel beter passen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar het is op zich een hele normale vraag. Alleen zou ik dan eerder Cavani op CAM zetten en dan Ibra+Falcao in de spits.
Traore op CAM of CDMquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad. Een aanspeelpunt op het middenveld...
IF Baines eruit, Jethro Willems erin. Dan speelt het als een geoliede machine.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:21 schreef strakkeman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand ervaring met dit team ben van plan hem te kopen
Dus? Het zou niet voor het eerst zijn dat Robinho kopduels wint van Mertesacker in FUT.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:23 schreef Michaelvanb het volgende:
falcao beter koppen![]()
gast ibra is 1.96ofzo en falcao 1.75
Dat komt omdat jij niet kan verdedigen..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus? Het zou niet voor het eerst zijn dat Robinho kopduels wint van Mertesacker in FUT.
Ah, dat zal het zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:24 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij niet kan verdedigen..
Idd, je bent gewoon slecht pots.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:24 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij niet kan verdedigen..
Dat zeiden ze ook over de vorige bf maar dat viel reuze meequote:
Misschien was ik wel vergeten te vertellen dat ik Robinho in mijn team had, en Mertesacker van de tegenstander wasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:25 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Idd, je bent gewoon slecht pots.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:25 schreef Lastpost het volgende:
Ibra is echt heersend achter de spits op CAM hoor. Amper van de bal te krijgen, prima passing, kopsterk en een verwoestend schot.![]()
Of ie in de spits beter is? Geen flauw idee, kon 'm alleen daar kwijt in m'n hybrid.
Holy shitquote:
Ja ongeveer hetzelfde maar alleen je kan het via je browser doen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:38 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Werkt het maken op een zelfde manier als bij COD?
Oke nice, Weet jij dit misschien ook? Ik heb me gister online aangemeld, me online poppetje zeg maar. Is dat dan ook meteen me account op dat social club? Of moet ik dat apart aanmaken?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ongeveer hetzelfde maar alleen je kan het via je browser doen.
?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:45 schreef Djeetje het volgende:
Als je nu een skills squad wilt met silvers kom je al gauw uit op een full Brazil team
[ afbeelding ]
LB
Gewoon een Willems-Rekik-Depay driehoekje op links, heb je twee skillers er bij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:45 schreef Djeetje het volgende:
Als je nu een skills squad wilt met silvers kom je al gauw uit op een full Brazil team
[ afbeelding ]
LB
Die LB is konko slecht, maar kom er net achter dat Izaguirre er ook kanquote:
Ja zeker doen, want Depay heeft ook 5* skillsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon een Willems-Rekik-Depay driehoekje op links.
Die Schot wel dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja zeker doen, want Depay heeft ook 5* skills
Ja ik doelde ook op hem met mijn " ? "quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die LB is konko slecht, maar kom er net achter dat Izaguirre er ook kan
Zo het zit wel heel diep bij jouquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Schot wel dan?
*zoekt* ja dus.
Boeien. Depay 1 skill minder, Willems 2 meer, per saldo meer skills en sowieso veel betere stats.
Sowieso 5* skillsniemand gebruikt dat behalve onrealistische draaitollen. Die zijn nog mongolischer dan lange bal spammers.
JLENOquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik stond net in de AH op het punt om te betalen.. maar ik had geen portemonnee. Ik mag hopen dat ik hem thuis heb laten liggen, anders heb ik echt een probleem. Mijn ID, bankpas en schoolpas zitten erin.
Kijk eens wat ik gevonden heb:quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik stond net in de AH op het punt om te betalen.. maar ik had geen portemonnee. Ik mag hopen dat ik hem thuis heb laten liggen, anders heb ik echt een probleem. Mijn ID, bankpas en schoolpas zitten erin.
oeiquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik gevonden heb:
[ afbeelding ]
Toppie, en met jou? Hier nog iets gemist?quote:
Hij heeft nu meer pace, wel minder skills maar dat geldt voor elke Serie A speler op links behalve Mertensquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:05 schreef WezepAFCA het volgende:
El Shaarawy is duur zeg, verwacht dat hij nog wel weer een stuk goedkoper wordt net als vorig jaar?
uit eindelijk word alles goedkoperquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:05 schreef WezepAFCA het volgende:
El Shaarawy is duur zeg, verwacht dat hij nog wel weer een stuk goedkoper wordt net als vorig jaar?
Gaat goed alleen de glitch en dat POTS bijna papa word.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toppie, en met jou? Hier nog iets gemist?
Ja. Glitch? Wat voor glitch?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gaat goed alleen de glitch en dat POTS bijna papa word.
Van Dion wist je het volgens mij al dat hij vader is geworden, toch ?
2 contracten naar je TP sturen van uit je club dan weer terug in je club doen en je had er 3 en zo door gaan.quote:
Alleen met contracten? Niet zo boeiend dusquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
2 contracten naar je TP sturen van uit je club dan weer terug in je club doen en je had er 3 en zo door gaan.
Hoe is het met Timmina?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik word gewoon voor Noob uitgemaakt door mijn eigen server![]()
[ afbeelding ]
Ook met Chemstyles en positiesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alleen met contracten? Niet zo boeiend dus
Tot nu toe alleen met teams maken en spelen al zo'n 200/250k bij elkaarBen nog best tevreden al heb ik niet zoveel tijd meer om te spelen komende weken
Gaat goedquote:
Nicequote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gaat goedZe slaapt en eet alleen nu nog maar dus echt veel interactie is er nog niet .
Ah oke, consumables zullen de markt niet echt verpesten verderquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ook met Chemstyles en posities
Gaf contracten als voorbeeld.
Contracten was trouwens wel boeiend aangezien je dit jaar ook contracten hebt die +99 geven.
Ik ben al 5 uur wakker, voor mij is het middagquote:
Ja dat wel met haar grote ogen een beetje aanstaren dus dat is wel leuk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
NiceEn ja das logisch. Herkent ze jullie nog niet?
[..]
Ah oke, consumables zullen de markt niet echt verpesten verder
Snap ikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat wel met haar grote ogen een beetje aanstaren dus dat is wel leuk.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat wel met haar grote ogen een beetje aanstaren dus dat is wel leuk.
moguhquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Even over Fut: IF Milito is echt ziek goed. IF Campagnaro same. Fijn dat IF's weer een beetje fatsoenlijke upgrades krijgen. Milito ook al 99 finishing. En kost geen drol
ik ook, voor mij nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben al 5 uur wakker, voor mij is het middag
Ik ben er soms een keer, maar bedanktquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moguhwelkom terug
![]()
veel packs geopend deze week met al die glitch coins denk ik. afgelopen weekend was hij gewoon voor 15/16K op te pikkenmaar speelt wel
en goede investering denk ik zomaar
Vind je quintero niet kut?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben er soms een keer, maar bedankt
Ja ik heb hem met Hawk voor 15k gekocht op xbox. Echt een fijne spits![]()
Mijn 2 hoofdteams nu :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Straks nog even Vidal oppikken ipv Nocerino. En Bonaventura is echt een hidden gem, speelt zo lekker
Nee die speelt lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |