Nou lijkt me van wel want dan weet je of het het waard is of nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat doet niet ter zake lijkt me, het gaat om de vlekken, niet de prijs van de trui.
Dat kan TS zelf beslissen, toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:22 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Nou lijkt me van wel want dan weet je of het het waard is of niet
dylon moet toch enkel in de machine gebruikt worden? het zijn wel flinke vlekken..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:26 schreef Greedybastard het volgende:
[..]
In een bak met water.
Foto's van de vlek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder de rits (borst)
Er zijn twee versies, een met de hand en een met de machine.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dylon moet toch enkel in de machine gebruikt worden? het zijn wel flinke vlekken..
Hand- variant.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dylon moet toch enkel in de machine gebruikt worden? het zijn wel flinke vlekken..
Dus opnieuw proberen is geen optie? Enig idee wat bleekwater ermee doet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:28 schreef Kowloon het volgende:
Probleem is denk dat een kunststofvezel geen verf op zal nemen.
De trui is donker- blauw maar ik wou hem zwart maken omdat ik dat iets mooier vond staan, achteraf gezien; dom.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er zijn twee versies, een met de hand en een met de machine.TS zou dus evt kunnen proberen met dezelfde kleur in de wasmachine een egaler effect te krijgen.
Met een andere kleur eroverheen lijkt me vrij nutteloos aangezien het om zwart gaat...
Waarom wilden jullie de trui eigenlijk kleuren?
Als je bleekwater gebruikt heb je ipv zwarte vlekken, witte vlekken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:34 schreef Greedybastard het volgende:
[..]
Hand- variant.
[..]
Dus opnieuw proberen is geen optie? Enig idee wat bleekwater ermee doet?
[..]
De trui is donker- blauw maar ik wou hem zwart maken omdat ik dat iets mooier vond staan, achteraf gezien; dom.
Hoe goed het pakt met 45% polyester durf ik niet te zeggen. Ik heb zelf laatst een broek zwart geverfd (was al zwart, maar erg licht geworden door wassen). Die broek was 18% polyester (rest katoen) en daar is het goed gegaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:50 schreef Greedybastard het volgende:
@ Capt.Hillstrand
Bedankt, hier heb ik wat aan. Ik heb indd niks te verliezen maar wil het nu niet erger maken dan het is en dus gewoon even verstandig informatie verzamelen. Ik snap dat ik het niet helemaal zwart kan krijgen maar een andere kleur zolang het egaal is vind ik het geen probleem. Het is dus wel mogelijk met 45% polyster om dat spul te gebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |