Ik begin de schijt te krijgen van die Boedddas.... Heb er zelf ook 1quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze hebben wel een mooie woonkamer zie ik.
Hipster!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik begin de schijt te krijgen van die Boedddas.... Heb er zelf ook 1Maar dat was voor het in was...
Jij koopt gewoon een heel huis voor mijquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:32 schreef Renesite het volgende:
Jeeeeeej... 20000 euro betalen aan je vriend/liefde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij koopt gewoon een heel huis voor mijHaha ha ha hahahaahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Misschien kan hij goed likken?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:32 schreef Renesite het volgende:
Jeeeeeej... 20000 euro betalen aan je vriend/liefde!
beeetje jammer beeeetje
Zijn wel regelingen te treffen met de BD en de rente is niet zo abnormaal als bij rare kredietverstrekkers. Dus eerst krediet en tegelijk een regeling met de BD proberen te treffen zou ik doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:31 schreef W00fer het volgende:
Belastingdienst altijd eerst afbetalen toch? Die kunnen de tent omtrekken.
10 ruggen niet zelf kunnen ophoesten als alleenstaande ventquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:32 schreef W00fer het volgende:
10.500 om je ex uit te kopen, ik ken verhalen uit de media waar ze een half miljoen moesten aftikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |