hmm misschien moet ik dan maar wat meer vrienden hebbebn:Pquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:35 schreef Syphixx het volgende:
[..]
veel tappen bij vrienden. nu 4002 verzameld
Klein foutje gemaakt:p het is metal_akilla89 :p vergeet elke keer die stomme cijfersquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:14 schreef boik het volgende:
Oke ik heb iedereen behalve akilla toegevoegd want die kan die niet vinden en freud nie dan want die zat vol :p ik zit nu bijna aan de 1000 goo
Enig idee wat die prijzen allemaal inhouden?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:25 schreef freud het volgende:
Ja, is een skin voor zover ik het kan zien. Kan me niet voorstellen dat ze een 2e evil twin uitbrengen. Het begint na de derde prize pas interessant te worden.
Bedankt!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:14 schreef boik het volgende:
Oke ik heb iedereen behalve akilla toegevoegd want die kan die niet vinden en freud nie dan want die zat vol :p ik zit nu bijna aan de 1000 goo
Zombie snowball, ghost bomb, frog prince en king homerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:10 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Enig idee wat die prijzen allemaal inhouden?Kom niet echt uit die schaduwfiguurtjes
haha kan gebeuren, tis goed gekomen want je had me zelf al toegevoegd zag ikquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:04 schreef Akilla het volgende:
[..]
Klein foutje gemaakt:p het is metal_akilla89 :p vergeet elke keer die stomme cijfers
Thanks, ik hoop dat ze gehaald worden, vooral de laatste. Dat gebouw is echt epicquote:Op woensdag 9 oktober 2013 07:33 schreef freud het volgende:
[..]
Zombie snowball, ghost bomb, frog prince en king homer
King Snorky ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:07 schreef knoffel het volgende:
4100 goo ongeveer hier. De volgende reward voor mij is een dolfijn? ... :p
Check!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jammer dat er op een bepaald moment wel 4 gelijktijdige quests zijn waar je Homer voor nodig hebt.
ja dat merkte ik net ook, bummerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:07 schreef freud het volgende:
Ze hebben ook de glitch gefixed waardoor je tot 3 extra goo kon tappen bij friends. Was net op tijd met mijn 10.000 goo
Dacht eerst dat het zo hoorde, als extraatje. Dat enorm snel tikken een kleine beloning oplevert.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:07 schreef freud het volgende:
Ze hebben ook de glitch gefixed waardoor je tot 3 extra goo kon tappen bij friends. Was net op tijd met mijn 10.000 goo
oh, jammerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:07 schreef freud het volgende:
Nee, was een zogenaamde 'race condition'. Kom het principe tegen in IT security, maar het fenomeen kan ook zo werken. Ben benieuwd hoeveel bonus donuts je krijgt per 2000 goo.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dacht eerst dat het zo hoorde, als extraatje. Dat enorm snel tikken een kleine beloning oplevert.
de moeite niet.. als je 2000 goo hebt krijg je 3 donutsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:12 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, was een zogenaamde 'race condition'. Kom het principe tegen in IT security, maar het fenomeen kan ook zo werken. Ben benieuwd hoeveel bonus donuts je krijgt per 2000 goo.
Nee, dat wil zeggen je bij een buur op een ghost hebt getapt en dat daar een gremlin is uitgekomen. Dan komt die al bij de gremlins die je kan plaatsen (rechts bovenaan), maar nog niet in je gremlin-tellertje (links onderaan).quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:41 schreef freud het volgende:
Nieuwe bug. Ik kan meer gremlins weggeven dan dat ik heb (teller staat dan in de min). Lukt me bij een paar friends, tsto crasht en daarna weer op 0. Ik krijg echter wel de goo.
Ik zou hem wel neerzetten (als je het kan betalen).quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb nu ook net de optie gekregen om de shuttle te bouwen naar Krusty Land. Dat laat ik maar even zitten voorlopig, dat kan ik er echt niet bij hebben met al dat goo-hunten. Kost veel te veel tijd allemaal.
Een community of persoon item?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:56 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Ik zou hem wel neerzetten (als je het kan betalen).
1 van de speciale items is namelijk een krustyland attractie
Blijft er in staan!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een community of persoon item?
En als ik Krusty Land nog niet heb, wordt de attractie dan toch alvast bewaard in de inventory?
Persoonlijk item.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een community of persoon item?
En als ik Krusty Land nog niet heb, wordt de attractie dan toch alvast bewaard in de inventory?
Zou inderdaad handig zijn in de OP. Heb ook een hele trits vrienden van Fok! Maar heb geen idee wie nou wie is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:26 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
hmzz weer 5 vriendschap verzoeken geen idee wie het allemaal zijn maar heb ut maar geaccepteerd
wanneer komt het fok namen lijstje zodat we weten wie wie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |