Maar bij dat gezin waar de dochter de ouders had opgegeven snapte ik nog. Hier ben ik het helemaal bijster, even weer wat gas terug en je bent uit de zorgen. Of willen ze dat het programma de huisuitzetting tegen houden vanwege huursachterstand?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:43 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Dat er voornamelijk debielen voorbij komen in dit programma is geen nieuws.
Misschien is zij wel degene die het allemaal uitgeeft..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:43 schreef vencodark het volgende:
Wat zou ik als echtgenote kwaad zijn op zo'n lamzak van een vent.
En dan gaat ie straks nog klagen dat ie niks met bloemen heeft en daarom een baan niet wil doen. Ik werk in de ict en heb niets met computersquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:42 schreef DjinN het volgende: Wat een lamme flikker zeg
Hebben ze de mensen van tevoren niet eens gescreend ofzo
Die man is gewoon te lui om iets te doen en dan gaat ie lopen mauwen dat ie geen geld heeft.
Ik doel dan ook op zijn passieve houding mbt een baan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:46 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Misschien is zij wel degene die het allemaal uitgeeft..
Ja, die screenen ze er juist op dat ze lui zijn. Is namelijk elke aflevering zo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:42 schreef DjinN het volgende:
Wat een lamme flikker zegHebben ze de mensen van tevoren niet eens gescreend ofzo
Die man is gewoon te lui om iets te doen en dan gaat ie lopen mauwen dat ie geen geld heeft.
Dan moet je je als ouders zijnde toch wel heel erg diep gaan schamen als je de spaarpotjes van je kinderen gaat plunderenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Rare mensen zijn het ook, die alles op anderen afschuiven. Laatst ook dat kleuterige stel dat de spaarpotjes van de kinderen had leeggeroofd, deed zij verongelijkt dat ze ook wel eens in de tuin wilde zitten i.p.v. een dagje meer werken.
Mij ook. Dus als je erin hebt gezeten, dan doe je er toch alles aan om er niet weer in te komen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Lijkt mij vreselijk in de schuld sanering!
Er komen 800 mensen binnen en gaan 799 wegquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
"Je bent getuige van een echte moord"
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
En dan gaat ie straks nog klagen dat ie niks met bloemen heeft en daarom een baan niet wil doen. Ik werk in de ict en heb niets met computers
Ik ben er bang voor iddquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:47 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja, die screenen ze er juist op dat ze lui zijn. Is namelijk elke aflevering zo.
True, maar dat kan ook een levenskeuze zijn. Als je met je WW'tje van 850 euro prima rond kan komen omdat je niet zo veeleisend bent, moet je dat vooral doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik doel dan ook op zijn passieve houding mbt een baan.
Dan wordt ie helemaal moe van de plantsoenen harken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
Straks valt zijn WW weg dus dan zal hij toch echt niet zo kieskeurig kunnen zijn wat baan betreft.
En allebei te beroerd om een fatsoenlijke baan te zoeken. Uiteindelijk boos de medewerking aan het programma opzeggen. Net kleuters.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan moet je je als ouders zijnde toch wel heel erg diep gaan schamen als je de spaarpotjes van je kinderen gaat plunderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |