Ik denk dat het spel nog iets te hoog gegrepen voor je is. Cursus Engels zou geen kwaad kunnen vermoed ik.quote:
Xbox eigenaar. Kwam vanmiddag er wel in alleen met een temporary character. Maar die eerste race is mij nog steeds niet geluktquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:47 schreef Dumpafval het volgende:
Blijkt dat PS3-mensen er niet op komen en XBOX-mensen geen/minder last hebben van problemen op GTA Online
ps3?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:30 schreef sjonnie1990 het volgende:
Heb ook geen problemen om online te komen. Na die race kan je freeroamen. Maar lijkt of je alleen maar kan racen of een deathmatch kan spelen. In freeroam kan je btw alleen die shops overvallen
Ik zit nu al een minuut of vier in het 'Launching session'-scherm van die eerste race. Schiet niet echt op zo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:51 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Xbox eigenaar. Kwam vanmiddag er wel in alleen met een temporary character. Maar die eerste race is mij nog steeds niet gelukt
Groot gelijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:10 schreef Friday12 het volgende:
Ben nu lekker last of us online aan het doen wacht wel paar daagjes op gta online
Ik rek het juist zo lang mogelijk. Ben pas rond 60%, en dan vind ik dat ik het nog redelijk snel gedaan heb.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:26 schreef Zangetsu117 het volgende:
Mja er zijn mensen die de Story uitgespeeld hebben, het is mij gelukt in 21uurtjes. Ben al bijna 2 weken bezig met die lelijke side-missions. Wil zo snel mogelijk Online
En waar wordt dat gezegd? linkje?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:33 schreef Zangetsu117 het volgende:
Er word gezegt dat Xbox360 Online begint te werken maar PS3 waarschijnlijk 1/2 dagen tot dat werkt. Het ligt volgens mij echt aan Playstation-Network (like always)...
Nederlands is zeker niet jouw beste vak of wel?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:35 schreef kawa4 het volgende:
Geduld is een schone zaak,
Alleen jammer dat het niet opschiet
http://www.twitch.tv/vicestvquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |