quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:54 schreef Morendo het volgende:
Wie van de Ajacieden gaat een 'Willemsje' doen tegen Balo?
Is goed man Aladinquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kanker fatoe
oftewel je bent kanker grappig.
Is dat grappiger dan normaal grappig?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kanker fatoe
100% eens. Ik zou graag de statistieken willen zien.. voor mijn gevoel komt er uit 1 op 6000 maar iets zinnigs.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:55 schreef Caland het volgende:
Korte corners. Ik zal het nooit van mijn leven echt begrijpen denk ik.
banquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kanker fatoe
Waarom speelt hij die verdedigers niet in dan? Heb al een aantal keren gezien dat hij de lange bal hanteert en dan bal in de voeten van een Milan speler speelt of de bal direct de zijlijn over schiet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee, zoals ik zei heb je er nog 4 verdedigers voor. Je speelt de bal naar 1 van hun en zij bouwen op, easy as that..
Ja, want kanker is een krachtterm.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dat grappiger dan normaal grappig?
Wil je niet schelden met die ziekte? Bedankt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kanker fatoe
HAHAHAHAHAHAHHAHA niemand lacht, stoppen dus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:55 schreef Morendo het volgende:
Abate heeft een goede voorzet parate. Voor hij ging voetballen zat hij op karate, verder houdt hij van technische apparate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |